فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی (فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی (فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مقالات مدیریت دانش- مجموعه سیزدهم

مقالات مدیریت دانش- مجموعه سیزدهم

RSS feed.

  • مقالات مدیریت دانش- مجموعه سیزدهم
    مقالات مدیریت دانش- مجموعه سیزدهم دسته: مدیریت
    بازدید: 21 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 3763 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 126

    این مجموعه شامل 11مقاله در ارتباط با مدیریت دانش می باشد فایل کلیه مقالات PDF لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات 126 حجم فایل زیپ دانلودی 37 MB

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش  می باشند .

    مقالات مدیریت دانش  مجموعه سیزدهم      

    این مجموعه  شامل   11مقاله در ارتباط با  مدیریت دانش  می باشد .

    فایل کلیه مقالات PDF

    لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  

    تعداد صفحات مقالات 126

    حجم فایل زیپ دانلودی  3.7 MB

    فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

    ردیف  عنوان مقاله   تعداد صفحات

    3621      دانش اطلاع رسانی چیست؟    4

    3622      نقش توصیف گرها در تبادل اطلاعات و ارتباط آن با توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورهای در حال توسعه    6

    3623      میزان حاکمیت فرآیندهای مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان   8

    3624      مشکلات سنجش تولیدات علمی کشور      4

    3625      کتابداران دیروز و مدیران دانش امروز        7

    3626      مدیریت دانش در اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بر اساس الگوی تعالی بالدریج: 1386           8

    3627      کاربرد مدیریت دانش در کد گذاری بالینی در سازمان‌های مراقبت بهداشتی    10

    3628         تبیین و سنجش عوامل زمینه‌ای برای استقرار مدیریت دانش: مطالعة موردی در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران- منطقة تهران              31

    3629      شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی تهران   16

    3630      تأثیر اشتراک دانش بر توفیق در برون‌‌سپاری خدمات فناوری اطلاعات         16

    3631      مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه         16

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مقالات مدیریت دانش- مجموعه سیزدهم , سیستم های مدیریت دانش , فرهنگ سلسله مراتبی , رهبری فرهمند , فراموشی سازمانی , استراتژی فناوری , موانع مدیریت دانش , مدل بلوغ مدیریت دانش , حسابرسی دانش , نقشه دانش , انتقال دانش , مدل تعالی منابع انسانی , مدل نوناکاتاکوچی , سرمایه اجتماعی , روش تصمیم گیری پرومته , پالایش دانش , مدل ویلسون , تجاری سازی دانش , دفاتر انتقال فناوری

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم

بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم

RSS feed.

  • بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم
    بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم دسته: مهندسی صنایع
    بازدید: 29 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 210 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 160

    سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت یکی از سیستم‌های نوین بهای تمام شده محصولات و خدمات می‌باشد که اطلاعات مورد نیاز مدیران را بهتر و دقیق‌تر فراهم می‌کند و استفاده کنندگان را در امر تصمیم‌گیری صحیح و مناسب یاری می‌نماید این پژوهش جزء تحقیقات علمی و کاربردی است که در کارخانجات تولیدی نورد آلومینیوم انجام گرفته است که پس از بررسی و تجزیه و تحلیل روش مو

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت یکی از سیستم‌های نوین بهای تمام شده محصولات و خدمات می‌باشد که اطلاعات مورد نیاز مدیران را بهتر و دقیق‌تر فراهم می‌کند و استفاده کنندگان را در امر تصمیم‌گیری صحیح و مناسب یاری می‌نماید. این پژوهش جزء تحقیقات علمی و کاربردی است که در کارخانجات تولیدی نورد آلومینیوم انجام گرفته است که پس از بررسی و تجزیه و تحلیل روش موجود بهای تمام شده آن کارخانه و تشخیص نقاط ضعف و قوت آن به تبیین اهمیت سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت در کارخانه نورد پرداخته و سپس مراحل سیستم ABC شناسایی گردیده است.

     

    فصل اول: کلیات    2
    1-1 مقدمه    3
    2-1 بیان مساله    8
    3-1 انگیزه‌های انتخاب موضوع تحقیق    9
    4-1 اهداف تحقیق     10
    5-1 اهمیت موضوع تحقیق    10
    6-1 سوالات اصلی تحقیق    11
    7-1 فرضیه‌های تحقیق    11
    8-1 نوآوری تحقیق    11
    9-1 تعاریف عملیاتی    12

    فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    14
    قسمت اول: مفاهیم حسابداری بهای تمام شده و انواع سیستم‌های حسابداری    15
    1-2 حسابداری بهای تمام شده    15
    2-2 اهمیت بهای تمام شده و اقلام تشکیل دهنده آن    15
    3-2 نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم‌گیری    16
    4-2 بخششهای سیستم حسابداری بهای تمام شده    17
    5-2 عوامل موثر بر سیستم حسابداری بهای تمام شده    18
    6-2 ماهیت حسابداری بهای تمام شده    20
    7-2 عناصر تشکیل دهنده بهای تمام شده    22
    8-2 سیستمهای هزینه‌یابی    23
    9-2 سیستمهای هزینه‌یابی سنتی    23
    10-2 سیستمهای هزینه‌یابی سفارش کار    27
    11-2 سیستمهای هزینه‌یابی مرحله‌ای    28
    12-2 هزینه‌یابی محصولات مشترک و فرعی    33
    13-2 هزینه‌یابی بر مبنای هدف    49
    قسمت دوم: هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC و انواع سیستم‌های هزینه یابی برمبنای فعالیت55    
    14-2 مقدمه    55
    15-2 نقش و اهمیت هزینه سربار در تولید    57
    16-2 حسابداری مدیریت    57
    17-2 رویکردهای حسابداری مدیریت    58
    18-2 هدفهای حسابداری مدیریت    58
    19-2 تفاوتهای اساسی بین حسابداری مدیریت و حسابداری مالی    60
    20-2 روابط بین حسابداری مالی، سیستم حسابداری بهای تمام شده و حسابداری مدیریت    61
    21-2 طبقه‌بندی هزینه‌ها    62
    22-2 هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت (ABC)    63
    23-2 کاربرد استفاده از سیستم ABC    78
    24-2 مناسب‌ترین زمان کاربرد سیستم ABC    81
    25-2 سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در مقایسه با سیستم سنتی    82
    26-2 مدیریت بر مبنای فعالیت    83
    27-2 نسل‌های هزینه‌یابی برمبنای فعالیت     89
    28-2 هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت بر مبنای زمان    94
    29-2 قیمت‌گذاری برمبنای فعالیت    
    30-2 بودجه‌بندی بر مبنای فعالیت    
    قسمت سوم: ویژگی‌های صنایع آلومینیوم و کاربرد هزینه‌یابی برمبنای فعالیت     97
    29-2 مشخصات قلمرو تحقیق    97
    30-2 شمای ارتباطی سیستم بهای تمام شده با سایر سیستمهای اطلاعاتی    103
    31-2 فرآیند تولید در شرکت    104
    32-2 مراحل تولید    105
    33-2 پروسه تولید    106
    34-2 روش محاسبه بهای تمام شده    109
    35-2 بهای تمام شده محصولات در سال 1383    115    
    36-2 طراحی و پیاده‌سازی سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت    117
    37-2 مقایسه پیاده‌سازی و نصب    118
    38-2 تعیین فعالیتها    121
    39-2 تعیین محرکهای فعالیت    121
    40-2 تخصیص هزینه‌ها    123
    41-2 مقایسه هزینه سربار محصولات براساس سیستم سنتی و سیستم ABC    124
    42-2 مقایسه بهای تمام شده محصولات براساس سیستم سنتی و سیستم ABC    124
    قسمت چهارم: تحقیقات انجام شده    125
    43-2 پیشینه تحقیق     125

    فصل سوم: متدولوژی تحقیق    133
    1-3 مقدمه    134
    2-3 روش تحقیق    134
    3-3 ابزار تحقیق    135
    4-3 فرضیه‌های تحقیق    135
    5-3 قلمرو تحقیق    135
    6-3 داده‌های تحقیق    136
    7-3 متغیرهای تحقیق    137
    8-3 روش جمع‌آوری داده‌ها    136
    9-3 روش تحلیل داده‌ها    136

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق    138
    1-4 مقدمه    139
    2-4 آزمون فرضیه‌ها    139
    3-4 فرضیه اصلی اول    139
    4-4 فرضیه اصلی دوم    142

    فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات    145
    1-5 نتیجه‌گیری و پیشنهادات    146
    2-5 نتیجه‌گیری کلی    146
    3-5 پیشنهادات حاصل از تحقیق    147
    4-5 سایر پیشنهادات    148
    5-5 پیشنهاد برای تحقیقات آینده    148
    6-5 محدودیتهای تحقیق    147

    پیوست    149
    منابع و مأخذ    150
    چکیدة انگلیسی    153
     

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم , بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم , تحقیق بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم , طرح بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم , گزارش امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنایع آلومینیوم

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک

روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک

RSS feed.

  • روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک
    روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک دسته: مدیریت
    بازدید: 28 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 288 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 83

    به منظور بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک، لازم است مروری تئوریک به مباحث مطروحه در این معقوله صورت گیرد لذا در این فصل ابتدا مفهوم تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار می گیرد در این راستا تجارت الکترنیک را تعریف کرده و انواع، مراحل، اجزا، مدل های کسب و کاری و مزایای آن ، مورد توجه قرار می گیرد سپس بازاریابی الکترونیکی را تعریف ک

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    به منظور بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک، لازم است مروری تئوریک به مباحث مطروحه در این معقوله صورت گیرد. لذا در این فصل ابتدا مفهوم تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار می گیرد. در این راستا تجارت الکترنیک را تعریف کرده و انواع، مراحل، اجزا، مدل های کسب و کاری و مزایای آن ، مورد توجه قرار می گیرد.

    سپس بازاریابی الکترونیکی را تعریف کرده و ضمن بررسی اجزا و اهداف بازاریابی اینترنتی توضیحاتی راجع به عناصر آمیخته بازاریابی اینترنتی ارایه خواهد شد. در بخش بعدی از این فصل به خرید و فروش الکترونیکی اشاره شده وچگونگی خرید و فروش بهنگام محصولات، مورد توجه قرار خواهد گرفت

     

     

     

    عنوان                                                                                            صفحه

    -1) مقدمه.....................

    2-2) تجارت الکترونیک..........

    2-2-1) تعریف تجارت الکترونیک..

    2-2-2) انواع تجارت الکترونیکی.

    2-2-3) مراحل تجارت الکترونیکی.

    2-2-4) اجزاء تجارت الکترونیکی.

    2-2-5) مدلهای کسب و کاری در تجارت الکترونیکی

    2-2-6) مزایای تجارت الکترونیکی

    2-3) بازاریابی الکترنیکی......

    2-3-1) تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی: 

    2-3-2) اجزاء بازاریابی اینترنتی

    1-3-3) اهداف بازاریابی اینترنتی

    2-3-4)آمیخته بازاریابی اینترنتی

    2-3-4-1) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر محصول 

    2-3-4-2) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر توزیع 

    2-3-4-3) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر قیمت 

    2-3-4-4) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر ترفیع

    2-4) خریدو فروش الکترونیکی....

    2-4-1) از تجارت الکترونیکی تا خرید و فروش الکترونیکی

     2-4-2) فروش بهنگام محصولات....

    2-4-3) عوامل موفقیت در فروش اینترنتی   

    2-4-4) ایجاد یک فروشگاه مجازی.

    2-4-5) سیستم خرید از طریق اینترنت  

    2-5) اعتماد در تجارت الکترونیک

    2-5-1) ماهیت و مفهوم اعتماد...

    2-5-2)دیدگاه جامع به اعتماد...

    2-5-2-1) فلسفه................

    2-5-2-2) روانشناسی............

    2-5-2-3) مدیریت...............

    2-5-2-4) بازاریابی............

    2-5-3) ویژگی های اعتماد.......

    2-5-4) نقش ریسک و آسیب پذیری در مفهوم اعتماد

    2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام...

    2-5-6) ابعاد اعتماد...........

    2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الکترونیک........................

    2-5-7-1) مطالعات گیفن.........

    2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لی   

    2-5-7-4) مطالعات چسکین و ساپینت

    2-5-7-5) مطالعات همفیل........

    2-5-7-7) مدل وانگ و امورین....

    2-5-7-8) مدل فرآیند محور چند بعدی ایجاد اعتماد  

    2-5-7-9) تحقیقات شانکر و همکاران   

    2-5-7-11) تحقیقات دایل و همکاران   

    2-5-7-12) تحقیقات هافمن و همکاران  

    2-5-7-13) تحقیقات تراکتینسکی و همکاران 

    2-5-7-14) تحقیقات سولتان و همکاران 

    2-5-7-15) تحقیقات یون.........

    2-5-7-16) مطالعات اسمیت و همکاران  

    2-5-7-17)مطالعات شایندرمن.....

    2-5-7-18) مطالعات پالمر و همکاران  

    2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همکاران  

    2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمی و اعتماد غیز رسمی  

    2-5-7-21) مدل چرخه زندگی تسعه اعتماد در تجارت الکترونیک  

    2-5-7-22) مدل چند بعدی در تجارت الکترونیک   

    2-5-7-23) مدل اعتماد ادراک شده در تجارت C 2B    

    2-5-8) فناوری حمایت کننده از اعتماد در تجارت الکترونیک   

    2-5-8-1) مهر و امضای تایید....

    2-5-8-2) سیستم های شهرت.......

    2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان ...

    2-5-8-4-1) منوی کلیدی امنیتی .

    2-5-8-4-2) سیستم زیر ساخت عمومی    

    2-5-8-5) واسطه های مالی و آژانس های تضمین کننده 

    2 -5-8-6) سیستم های حقوق و قانونی  

    2-5-8-6-2) رویکرد دوگانه......

    2-5-8-6-1) رویکرد دستوری یا تجویزی 

    2-5-8-6-3) رویکرد حداقل.......

    2-6) نتیجه گیری...............

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک , روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک , تحقیق روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک , انواع روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک , طرح روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک , جذب مشتری در تجارت الکترونیک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

فعل و انفعالات دربسته بندی مواد غذایی

فعل و انفعالات دربسته بندی مواد غذایی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

سرمایه گذاری مشترک

سرمایه گذاری مشترک

RSS feed.

  • سرمایه گذاری مشترک
    سرمایه گذاری مشترک دسته: متفرقه
    بازدید: 26 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 13 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 15

    موجودیت جدیدی که بین دو یا چند شریک شکل می گیرد تا در کنار هم فعالیت اقتصادی را تقبل نماید و شرکا توافق می کنند که این موجودیت جدید با رعایت سهام مشخص توسط طرفین ایجاد شود و سپس در درآمد، هزینه ها و اداره شرکت سهیم باشند که این سرمایه گذاری مشترک می توان صرفاً برای یک پروژه خاص و یا یک رابطه تجاری طولانی مدت مانند سرمایه گذاری مشترک «سونی اریکسون»

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    موجودیت جدیدی که بین دو یا چند شریک شکل می گیرد تا در کنار هم فعالیت اقتصادی را تقبل نماید و شرکا توافق می کنند که این موجودیت جدید با رعایت سهام مشخص توسط طرفین ایجاد شود و سپس در درآمد، هزینه ها و اداره شرکت سهیم باشند. که این سرمایه گذاری مشترک می توان صرفاً برای یک پروژه خاص و یا یک رابطه تجاری طولانی مدت مانند سرمایه گذاری مشترک «سونی اریکسون» باشد.

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : سرمایه گذاری مشترک , سرمایه گذاری مشترک , تحقیق سرمایه گذاری مشترک , مقاله سرمایه گذاری مشترک , گزارش سرمایه گذاری مشترک , دانلود سرمایه گذاری مشترک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

روشی برای مکان یابی عیب کابل های برق قدرت

روشی برای مکان یابی عیب کابل های برق قدرت

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود رایگان نمونه سوالات دینی پایه یازدهم

دانلود رایگان نمونه سوالات دینی پایه یازدهم

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت فصل چهاردهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

پاورپوینت فصل چهاردهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید