فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولین و آخرین کاری است که اکثریت ما، بعد و قبل از خواب انجام می دهیم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهی صرف کار کردن با تلفن همراه می شود. چک کردن نوتیفیکیشن ها و پیام ها بخش زیادی از این زمان را در بر می گیرند.

به همین علت است که استفاده تبلیغاتی از پیامک یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی شناخته شده در دنیاست. هر پیامکی

که به مقصد میرسد حداقل برای چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگیر میکند و این همه آن چیزیست که یک متخصص مارکتینگ

نیاز دارد.

تقریبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمینه ای و برای هر کسب و کاری مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب های هر بیزنسی، به صورت مجزا یک پنل پیامک تدارک دیده می شود تا بازدهی و رونق کسب و کارتان را در بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه ها به بیش از چندین برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد می شود:

اگر به تازگی قصد شروع به فعالیتی اقتصادی دارید و یا کاری را در این زمینه شروع کرده اید، باید بدانید که چه شیوه هایی شما را با صرف زمان و هزینه کمتری به هدفتان نزدیک میکند.

بنابراین در این قسمت قصد داریم به این مسئله بپردازیم که استفاده از سامانه پیامک

برای چه گروهی کاربردی تر بوده و بازتاب بهتری را به کسب و کارشان خواهد بخشید.

 

انواع فروشگاه های فعال، اعم از فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های بزرگ مانند ( نمایندگی های فروش محصولات برقی، محصولات صوتی و تصویری، نمایندگی های فروش ماشین و انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، فروشگاه های اسباب بازی فروشی، نمایندگی های داخلی و خارجی پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه های فرش و لوازم فنی و کامپیوتری و نظیر اینها )

انواع موسسات فرهنگی و هنری

انواع مدارس

( دولتی و غیر انتفاعی )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی یا خصوصی

موسسات و اجتماع های مذهبی ( حسینیه ها، مساجد، هیئت ها و نظیر اینها )

مغازه داران خرده فروش و جزئی فروشی که قصد ارتقای کیفیت فروش، خدمات و مشتری هایشان را دارند.

مهدهای کودک و خدمات آموزشی ارائه شده در آنها

دفاتر و کلینیک های پزشکی و بهداشتی ( مانند کلینیک ها یا مطب های روانشناسی، مطب های پزشکان تغذیه و پزشکان پوست و مو و زیبایی )

شرکت ها و آژانس های هواپیمایی

اماکن تفریحی مانند زمین های بازی، شهر بازی ها، پینت بال، کارتینگ، استخر

اماکن توریستی و اقامتی مانند معرفی کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

یا ویلاهای شخصی

آرایشگاه ها، سالن های زیبایی

و مراکز لیزر پوست

اپلیکیشن ها ( فروشگاه های اینترنتی یا اپلیکیشن های خدماتی )

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

برای خرید سامانه پیامک اینجا

کلیک کنید

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنید حتما متوجه خواهید شد که استفاده از چنین شیوه های پیشبردی مانند استفاده از سیستم پنل اس ام اس برای یک فعالیت اقتصادی مشخص، تقریبا در همه مشاغل کاربردی و پربازده محسوب می شود.

بنابراین تفاوتی نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنین سرویس هایی جهت تبلیغات، به جذب مشتریان و مخاطبین مورد پسندتان کمک قابل توجهی خواهد کرد و حتما نتیجه آن را در هدف نهایی و بازخورد پروژه تان خواهید دید.

 

شماره تلفن خود را وارد کنید تا کارشناسان پنل پیامک مدیانا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خطرات دی اتیل اتر

خطرات دی اتیل اتر

دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دمای خود آتش گیری این ماده ??? درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

uzm_d1.png

خرید دی اتیل اتر

شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید.  برای خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

سولفوریک اسید

سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H?SO? است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

 

mkpt_d2.jpg

کاربرد

سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ( کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دی کلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

فرمول شیمیایی: CH2Cl2

 

 

تولید دی کلرومتان

دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

 

خرید دی کلرومتان

برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش  تماس بگیرید.

 

سیکلوهگزان

سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C?H?? که حلقه ای با شش اتم کربن استسیکلوهگزان مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت استسیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

تولید

برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

 کاربرد

  • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
  • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
  • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

 

برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03132402900 
09135080594 

 

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

پشت کنکور بمانم یا نه؟

پشت کنکور بمانم یا نه؟

bviy_b1.png

این از سوال های رایج داوطلبان است که بخصوص در بازه زمانی قبل از کنکور یا بعد از کنکور از من می پرسند. قبلی در رشته و دانشگاه مورد علاقه که یکی از مهمترین دغدغه های دانش آموزان تبدیل شده است و درک شرایط درسی باعث می شود که داوطلب این سوال را بکند که اگر قبول نشوم پشت کنکور بمانم یا نه که سوال بسیار خوب و سرنوشت سازی است. ولی باید در زمان خود پرسیده شود. در این مقاله می خواهم پشت کنکور ماندن و مزایا و معایب ان را بررسی کنم و بگویم که پشت کنکور ماندن می تواند برای چه کسانی مفید و برای چه کسانی مضر باشد. کسی می تواند شما را در این زمینه بخوبی یاری کند که تجربه آن را داشته باشدو از آنجا که بنده خودم برای رسیدن به دندانپزشکی دو سال پشت کنکور ماندم می توانم بخوبی شما را راهنماییی کنم. پس اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده است حتماً تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بهترین منبع کمکی که میتونه کمکتون بکنه و بتونید به رشته مورد نظرتون برسید، پکیج های حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با این محصولات تونستن رتبه خوبی کسب بکنند.

زمان فکر کردن به موضوع پشت کنکوری:

زمانی که دانش آموزان به رشته و دانشگاه مورد نظر خود فکر می کنند که نخواهند رسید اندک اندک در گوشه های پنهان ذهن خود این سوال را پیا می کنند که پشت کنکور بمانم یا نه؟ آیا می تواند باعث شود به هدفم برسم یا نه؟ مردم چه می گویند؟ نکند دوباره قبول نشوم. اینها همه سوالاتی است که به ذهن دانش آموز خطور می کند. چیزی که باید به آن توجه کنیم زمان پرسیدن این سوال هاست. اینها سوال های خوبی هستند ولی در غیر از زمان خود اصلاً نباید پرسیده شود و اصلاً نباید به آنها فکر کرد. خیلی از بچه ها در اواخر کنکور شرایط قبولی در رشته مورد علاقه شان را سخت می بینند و فکر می کنند که ممکن است قبول نشوند افکاری مثل پشت کنکور ماندن به سراغشان می آید که کاری بسیار اشتباه و خطرناک است. شما حتی چند ماه مانده به کنکورتان می توانید کارهایی انجام دهید و موفق شوید و یا در زمان جمع بندی و چند ماه مانده به کنکورتان بجای اینکه به فکر جمع و جور کردن مطالب خوانده شده باشید به فکر پشت کنکور ماندن می افتید که کار کاملاً اشتباهی است پس قبل از کنکور دادن به هیچ وجه به این مسئله فکر نباید کرد و تمام تمرکزتان را روی کاری که در پیش دارید خواهید گذاشت. من خودم با اینکه پشت کنکور ماندم باز هم تا آهرین روز مانده به کنکور جنگندگیم را حفظ می کردم و فقط به موفق شدن در کنکورم فکر می کردم. حتی داوطلبانی را داشتم که قبل زا عید هم به پشت کنکور ماندن فکر می کردند در حالی که می توانستند با برنامه ریزی مناسب به رشته مورد علاقه شان برسند چون این زمان زمان کمی نیست. علت اینکه می گویم قبل از کنکور به این قضیه فکر نکنید این است که ذهن شما بجای درگیرشدن با مسائل مهم مثل کنکور با مسائل حاشیه ای مثل پشت کنکور ماندن درگیر می شود که شما را از مسیر حرفه ای درست درس خواندن منحرف می کند. حتماً سوال می پرسید که زمان درست این سوال کی است.

وقتی که کنکور را دادید سه حالت پیش می آید. یا کنکور را اینقدر خوب داده اید و مطمئن هستید در کنکور قبول می شوید. یا نمی دانید چطور کنکور داده اید و احتمال می دهید قبول خواهید شد. یا آنقدر کنکور را بد داده اید و مطمئن هستید که قبول نمی شوید. در مورد یک که اصلاً نیازی نیست به این موضوع فکر کنید . در مورد دوم پیشنهاد می کنم که تا زمان آمدن رتبه ها صبر کنید. در مورد سه باید بگویم که می توانید به پشت کنکور ماندن یا نماندن فکر کنید و از الآن هدفتان را مشخص کنید.

بهترین منبع کمکی که میتونه کمکتون بکنه و بتونید به رشته مورد نظرتون برسید، پکیج های حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با این محصولات تونستن رتبه خوبی کسب بکنند.

 

پشت کنکور بمانم یا نه:

این کی از سخت ترین و سرنوشت ساز ترین سوالاتی است که یک داوطلب می تواند از ما بپرسد. من در جواب نه قاطعانه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم خیر چون جواب این سوال بستگی به شرایط هر دوطلب دارد. که باید خود داوطلب آن را قبول کند. الآن فرض می کنیم که شما در رشته مورد علاقه خود قبول نشده اید و می خواهید تصمیم بگیرید که پشت کنکور بمانید یا به سراغ کار دیگری بروید. اولین نکته این است که هیچگاه با صحبت های دیگران تصمیم نگیرید چرا که اطرافیان شما با دیدگاه خود تصمیم می گیرند. نه بر اساس ویژگی های فردی شما پس نظری که انها می دهند نمی تواند زیاد کارساز باشد. من نمی گویم با کسی مشورت نکنید حتماً باید با مشاور و پدر و مادر مشورت کنید ولی بر اساس نظر آنها تصمیم بگیرید چون شما قرار است بر اساس رشته ای که انتخاب می کنید در دانشگاه تحصیل کنید و بر اساس آن بعد از تحصیل وارد بازار کار شوید نه دیگران. این شما هستید که اگربه رشته مورد علاقه خود نروید چند سال در دانشگاه مورد عذاب خواهی بود نه دیگران. دیگران فقط نظر می دهند و رد می شوند ولی آینده می ماند و شما. من خیلی ها را می شناسم که وقتی رشته ای را حتی در مقاطع عالی مثل ارشد و دکتری می خوانند دوباره تصمیم به کنکور دادن کرده اند. که ممکن است به رشته ی خود علاقه نداشتند یا بحاطر شرایط بازار کار و دلایل دیگر این تصمیم را گرفتند. پس برای اینکه بعداً پشیمان نشوید باید در مورد این قضیه کاملاض فکر کنید اگر واقعاً به هدفتان ایمان دارید و می دانید که اگر رشته دیگری را بخوانید که به آن علاقه ندارید پشیمان خواهید شد و می توانید پای هدفتان بایستید و از تلاش کردن خسته نشوید می توانید پشت کنکور بمانید. ولی اگر فکر می کنید که با خواندن رشته دیگر پشیمان نخواهید شد و نمی توانید بخاطر هدفتان بجنگید بنظر من پشت کنکور ماندن بدرد شما نمی خورد.

برای قبولی در کنکور با روش‌ های اعجاب انگیز حرف آخر، کلیک بکنید.

مزایا و معایب پشت کنکوری:

اگر تصمیم گرفته اید که پشت کنکور بمانید باید با مزایا و معایب ان بیشتر آشنا شوید.مزایا:

  1. داشتن وقت اضافی: زمانی که پشت کنکور هستید مدرسه نمی روید . تایمی که در مدرسه بودید می تواند به ساعت مطالعه برای شما تبدیل شود که یکی از دلایل پشت کنکور ماندن بچه ها می باشد. خیلی از بجه ها بدلیل حجم سنگین مطالب و کم داشتن وقت ازاد برای مطالعه نمی توانند فرصت کافی برای مطالعه داشته باشند و این فرصت مناسبی است که زمان بیشتری را برای مطالعه خود بگذارند.
  2. آشناییت کلی با مطالب: شما در سال قبل حتما مطالعاتی را داشتید و می تواند به نفعتان باشد چون همیشه مطالعه برای بار اول سخت است و شما می توانید در این سال به مرور دروس بپردازید و تسلطتات بر آن ها را افزایش دهید.
  3. از خطاهای خود درس گرفته اید و با مسیر خود در کنکور اشنایی پیدا کرده اید. و شما دیگر نباید مشکلاتی که منجر شد در سال قبل از کنکور باز بمانید را تکرار کنید. سعی کنید یک لیستی از اشتباهاتی که در سال گذشته انجام دادید تهیه و بر روی آن تمرکز کنید.

برای اینکه بتونید تو 100روز کل درس هاتون رو تموم بکنید و یه جمع بندی فوق العاده داشته باشید، پکیج 6040 حرف آخر بهترین گزینه هست.

معایب:

  1. کم انرزی شدن و افت انگیزه. چون شما به مدرسه نمی روید و با دوستانتان معاشرت نمی کنید ممکن است دچار افت انگیزه شوید که امری خطرناک است. خیلی از داوطلبان از وسطای کار دیگر انرژی ادامه دادن را ندارند. اگر بخواهید دچار این مشکل نشوید باید چند مورد را در نظر بگیرید. اول اینکه دارای اراده قوی باشید و پر قدرت ادامه دهید. دوم اینکه بین تفریح و درس تعادل بر قرار کنید. شما نباید خود را از تفریحات محروم کنید. داشتن یک تفریح در آخر هفته می تواند به شما در یادگیری کمک کند. سوم اینکه داشتن مشاوری که با آن انرژی می گیرید. هنگام افت انرژی می تواند برای شما مفید باشد.
  2. فشار اطرافیان و خانواده: از مهمترین مشکلات حرفها و تیکه هایی است که اکثراً بصورت غیر عمد زده می شود که موجب آشفته شده داوطلب می شود مثل ای کاش انتخاب رشته می کردی و به دانشگاه می رفتی یا اینکه ممکن است قبول نشوی. که باید با اراده خودتان جلوی آن حرفها بایستید و به کارتان ادامه دهیدو مطمئن باشید با عملتان جواب همه آنها را خواهید داد.
  3. تصور داشتن وقت زیاد:  که از مزایا پشت کنکور است ممکن است باعث سهل انگاری شما شود و درس خواندن را به روزهای بعد موکول کنید که از تله های بزرگ پشت کنکور ماندن است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

شمشیر دو لبه ذولفقار:

من پشت کنکور ماندن را مثل شمشیر دولبه ای تصور می کنم که می تواند از هر طرف ببرد. یعنی می تواند باعث موفقیت داوطلب شود و هم شکست او. اگر واقعاً با تلاش جدی و عملکرد قوی ادامه دهید می تواند کنکورتان را ببرد و شما را به موفقیت برساند ولی اگر با تصور اینکه زمان زیادب دارید تلاش نکنید و در تله های پشت کنکور ماندن بیافتید بجای کنکور خود شما را خواهد برید. چه افرادی که پس از پشت کنکور ماندن به موفقیت رسیدند و چه افرادی که پس از ان نتوانستند به هدف برسند پس همه چیز به خودت بستگی دارد.

سخن پایانی: دوست خوبم من از شرایط تو خبر ندارم . ولی این را می دانم که اگر توانایی جنگیدن برای هدفت را داری پای هدفت بمان و تلاش کن. این را همیشه در خاطرت داشته باش که همه پیشرفت ها در خارج از منطقه راحتی شکل می گیرند پس از سخت تلاش کردن دست نکش.

 

 

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بیشترین بهره از اتومبیل خود از نظر عملکردی و اقتصادی راهی عالی برای بهبود تجربه کلی رانندگی و صرفه جویی در هزینه های سوخت در طی ماه ها و سال ها است. در حالی که تنظیم اتومبیل برای دست یابی به عملکرد بهینه گاهی ممکن است برای بسیاری از رانندگان بغرنج و پیچیده به نظر برسد، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کار با ریمپ کردن در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. بنابراین اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر فردی ایجاد شود این است که ریمپ چیست؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش می پردازیم.

ریمپ چیست؟

ریمپ کردن که گاهی تنظیم ECU نیز نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که تنظیمات واحد کنترل موتور خودرو (ECU) برای بهبود بخش های متعددی از عملکرد وسیله نقلیه تغییر یابد. از طریق باز نویسی تنظیمات موجود با نرم افزار جدید، مالک خودرو با برنامه ریزی مجدد می تواند تزریق سوخت، جریان هوا، سنسورها و سایر موارد را مدیریت کند.

وسایل نقلیه موتوری توسط کامپیوتری معروف به واحد کنترل موتور (ECU) هدایت می شوند. این کامپیوتر کوچک موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزایش فشار را کنترل می کند. با تنظیم این پارامترها می توان بهره وری خودرو از نظر عملکردی یا اقتصادی (یا گاهی در هر دو زمینه) را افزایش داد. ریمپ کردن در حقیقت نصب یک نرم افزار دیگر بر روی کامپیوتر خودرو و جایگزین کردن آن با نرم افزار پیش فرض کارخانه سازنده است. این نرم افزار جدید تنظیمات سفارشی و اختصاصی برای کسب بیشترین بهره از موتور را ارائه می دهد. این تنظیمات معمولا با اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می شوند؛ این بدان معنا است که می توان این کار را بسیار سریع انجام داد.

برای ریمپ کردن وسایل نقلیه قدیمی تر مجبور هستید تراشه کامپیوتر موتور خود را به طور کامل برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین کنید. به همین دلیل در گذشته به این کار چیپینگ (chipping: یا تراشه برداری یا تعویض تراشه) گفته می شد.

ریمپ خودرو چه تاثیراتی دارد؟

با تغییر نرم افزار ECU، موتور خودرو می تواند خیلی بیشتر از حداکثر توانایی خود کار کند. به طور پیش فرض، عملکرد بیشتر خودروها پس از ترک کارخانه به دلایل مختلف کاهش می یابد. علاوه بر این، وسایل نقلیه همیشه دارای ضمانت هستند و آخرین چیزی که سازنده می خواهد این است که مجبور به بازسازی یا تعویض موتورهای آسیب دیده باشد. به همین دلیل عملکرد همیشه به طور پیش فرض در حد توان موتور حفظ می شود.

اکثر تولیدکنندگان و سازندگان خودرو تمایل دارند پیش از تولید نسخه کاملا جدید و ارائه آن به بازار، نمونه هایی از مدل قدیمی که پیش تر تولید شده را با برخی تغییرات ظاهری روانه بازار کنند. با اعمال این تغییرات در تنظیمات ECU موتور خودروهای تغییر ظاهر یافته، سازندگان می توانند سریع تر و آسان تر سطح عملکرد خودروها را تغییر و ارتقا دهند و بدون آن که به مهندسی اضافی احتیاج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آیا ریمپ کردن تنها تغییر یک نرم افزار است؟

بله؛ ریمپ کردن در حقیقت به مرحله اول تنظیماتی که شرکت ها و مراکز تنظیم و تقویت خودرو ارائه می دهند، گفته می شود. مرحله اول تقریبا فقط یک تغییر ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدی آن معمولا شامل تغییرات بیشتر نرم افزار و همچنین سخت افزارهای اضافی مانند سیستم اگزوز جدید و پمپ سوخت فشار قوی و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرسانی توربو شارژر (موتور شارژ کننده توربین) یا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رسانی بیشتر) خودرو است. مراحل بعدی به کار تهاجمی نیاز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وری عملکردی کم تری را به دنبال دارد.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

تغییر تنظیماتی که بر کنترل موتور خودرو اثر می گذارد، می تواند اثرات مضر و مخربی نیز داشته باشد؛ همه این تاثیرات بستگی به این دارد که چه کسی این نرم افزار را نوشته است و اینکه مسئول تنظیم کننده تغییرات وسایل نقلیه چگونه آن ها را بر روی  خودرو پیکربندی کرده و اعمال می کند. به همین دلیل ما هرگز توصیه نمی کنیم که خودتان نرم افزار را نصب کنید یا جهت تغییر نرم افزار به مراکز تایید نشده مراجعه کنید. شرکت های تنظیم کننده ویژه ای وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند؛ آن ها معمولا این نرم افزارها را آزمایش کرده و آن ها را پیش از عرضه عمومی، برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند.

آیا ریمپ کردن خودرو بر گارانتی و ضمانت کارخانه سازنده تاثیر دارد؟

از آنجا که نرم افزار نصب شده به ندرت توسط کارخانه سازنده وسیله نقلیه نوشته شده است، به احتمال زیاد هر گونه ضمانت و گارانتی موجود را باطل کرده و از بین می برد. زیرا کارخانه سازنده نمی خواهد بهره وری موتور را به حداکثر میزان ممکن و یا فراتر از آن برساند و بنابراین در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآیند ریمپ کردن، شما باید هزینه بازسازی و تعمیر موتور را شخصا بپردازید و این مسئله مشمول گارانتی نمی شود.

آیا ریمپ کردن بهره وری اقتصادی را نیز به اندازه عملکرد بهبود می بخشد؟

این مسئله به نحوه رانندگی شما بستگی دارد. از نظر تئوری، بسیاری از موتورها قادر به دست یابی به همان بهره اقتصادی با همان موتور پیش از ریمپ شدن هستند. حتی گاهی اوقات می توانند کارایی بیشتری نیز داشته باشند. نکته مهم این است که معمولا با افزایش انرژی و قدرت موتور اتومبیل ها، مصرف سوخت بیشتر از گذشته می شود. از این رو، دلیل اصلی ریمپ کردن موتور خودرو، افزایش عملکرد آن است.

آیا ریمپ کردن خودرو مزیت های دیگری به غیر از بهبود وضعیت عملکردی و اقتصادی آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاری که نصب کرده اید و نقشه جدیدی که تعریف کرده اید، برخی وسایل نقلیه از حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) نیز بهره می برند که می توانید آن را با سوئیچ اصلی فعال کنید. حالت ایموبلایزر یک سیستم امنیتی الکترونیک است که در خودرو‌ها نصب می‌شود و مانع از روشن شدن خودرو می شود؛ مگر این که از سوئیچ اصلی خودرو استفاده شود. این سیستم از سرقت خودرو با روش‌های سنتی چون اتصال سیم های سوئیچ جلوگیری می کند. در واقع این حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است که حتی اگر یک سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبیل شما حرکت نخواهد کرد. چرا که بدون آن سوئیچ، خودرو قابل حرکت و رانندگی نخواهد بود.

حالت والت یا اعزام به تعمیرگاه نیز می تواند بسیار مفید باشد. این امکان برای زمانی که شما اتومبیل خود را در اختیار شخصی قرار داده اید که نمی خواهید مسافت طولانی را با آن رانندگی کند اما برای جا به جایی خودرو به نوعی دسترسی نیاز دارد، کارایی خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامی که به یک رستوران مراجعه کرده و پیشخدمت می خواهد اتومبیل شما را به پارکینگ اختصاصی مجموعه منتقل کند با فعال سازی این حالت اجازه استفاده طولانی مدت از خودرو را به وی نخواهید داد. حالت والت عملکرد و حداکثر سرعت را به طور چشمگیری محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

بنابراین می توان گفت که ریمپ کردن (بهینه سازی برنامه کامپیوتر خودرو) مزایای بسیاری دارد و شما از این طریق می توانید موتور خودرو خود را تقویت کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

khedmatazma in media

رسانه هایی که خدمت از ما را معرفی و توصیه کرده اند را برای شما گرداوری کرده ایم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155

 

آشنائی با پلتفرم جستجوی کالای نوبشو، نوبشو مارکتینگ و ژورنال نوبشو!

آشنائی با پلتفرم جستجوی کالای نوبشو، نوبشو مارکتینگ و ژورنال نوبشو!

 

نوبشو پلتفرمی برای جستجوی کالا و خرید کالا با امکانات بسیاری است . پلتفرمی که رضایت خریدار و فروشنده و ضابطه مندی در آن اولویت است . موتور جستجوی کالا بر اساس کیفیت و سادگی کار .

نوبشو، اولین موتور جستجوی کالائی است که سادگی و عدم اتلاف وقت کاربر برای خود یادگیری نحوه کار با پلتفرم را در دل خود قرار داده و بر اساس آن مهندسی شده. اساساً نوبشو پلتفرمی است که با هدف ارائه امکاناتی جدید با حرف های زیادی به میدان آمده و در زمان کوتاه توانسته محبوبیت خوبی را کسب نماید .

پیش از نوبشو، بسیاری از پلتفرم های جستجوی کالا یا بهتر بگوئیم موتورهای جستجوی کالا، میپنداشتند هرچه پیچیده تر عمل کنند یا نقاط کوری از چشم کاربر داشته باشند، حرفه ای تر بنظر می رسند. این در حالی است که پروسه مهندسی فرآیندهای پیچیده و تبدیل آن به فرآیندهای ویزاردی چند مرحله ای بسیار ساده بیانگر مهندسی صحیح نوبشو است .

نوبشو، برای سادگی کار از رابط کاربری گرفته تا مراحل پیچیده، مشخصاً ساده ترین روشها را پیشنهاد می دهد و کاربر جدید چه در نقش فروشنده و چه در نقش کاربر، نیازی به صرف وقت زیاد جهت یادگیری سیستم ندارند و این یعنی ذخیره زمان کاربر و عدم اتلاف انرژی کاربر در پلتفرم .

 

a9k4_b1.jpg

 

نوبشو در جهت ارائه اطلاعات کاربردی به کاربرانی که قصد خرید کالا دارند، ژورنال نوبشو را بطور رایگان در اختیار آنها قرار داده است. ژورنال نوبشو شامل هزاران مطلبی مفیدی است که بسیاری از آنها برای اولین بار در زبان فارسی نگارش شده اند . اطلاعات مهم و کاربردی در مورد انواع محصولات و برندهای مختلف، ویژگی و عیوب محصولات بدون جانب داری های خاص .

چنین پلتفرمی انتخاب محصول را برای کاربر ساده تر می سازد .

جستجوی کالا در نوبشو بنا به جستجوی کاربر می باشد. هرآنچه که کاربر میخواهد در اختیار وی قرار می گیرد و نه بیشتر. برخی موتورهای جستجو به اشتباه و برخی دیگر به صورت عامدانه اطلاعات بیشتری را به کاربر ارائه می دهند اما نوبشو تنها اطلاعات مورد نیاز کاربر را به وی ارائه می دهد تا بتواند دقیق تر عمل نماید .

در نوبشو یکی از اساسی ترین مفاهیم، رشد کسب و کار فروشندگان است. طرح هائی نظیر ارائه وبسایت و یا فروشگاه اینستاگرامی برای متقاضیان و یا بهتر بگوئیم فروشندگان کمک بزرگی در رشد کسب و کار این دسته می نماید. ارائه خدمات طراحی وبسایت و سئو، خدمات دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای بهینه و رشد شبکه های اجتماعی می تواند گامی بهینه را برای فروشندگان فراهم آورد. اما در این قسمت نیز همچنان مانند دیگر قسمت ها زمان کاربران و کیفیت ارائه خدمات برای نوبشو در اولویت قرار دارد. بعنوان نمونه، برای سفارش تولید محتوا در بسیاری از وبسایتها و پلتفرم ها سفارشات شما ممکن است هرچند کم باشند، حداقل چند روز طول بکشد تا در اختیار شما قرار بگیرد، اما کارشناسان تولید محتوای نوبشو حداکثر در 2 روز و بطور معمول درطول یک روز سفارشات متقاضایان را در اختیارشان قرار می دهند. اگر به این میزان زمان دقت کنید، متوجه میشوید که زمان بروزرسانی محتوا در وبسایت شما کاهش خواهد یافت و می توانید با سرعت بیشتری محتوای یکتا و جدید در وبسایت خود داشته باشید و در نتیجه موتورهای جستجو را بسمت وبسایت خود ترغیب نمائید . در حال حاضر خدمات دیجیتال مارکتینگ یکی از اساسی ترین دغدغه های کسب و کارهای گوناگون است که پلتفرم نوبشو آن را به قیمتی مناسب تر و با کیفیتی قابل قبول در زمان کمتری در اختیار متقاضیان قرار میدهد .

 

 

در خصوص پلتفرم ژورنال نوبشو، بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که با وجود مقالات فراوان در این بخش، نوبشو پذیرای محتوای جدید و یکتا می باشد. اگر میبینید نیاز به محتوای جدیدی دارید که به آن نیاز دارید و در حال حاضر در نوبشو نیست، مثلاً مقایسه تخصصی دو گوشی موبایل، می توانید درخواست تهیه آن را در ژورنال نوبشو بدهید و در این حالت، کارشناسان تیم تولید محتوای نوبشو، محتوای درخواستی شما را تولید می نمایند و در وبسایت قرار می دهند. همچنین اگر در خصوص موضوع خاصی اطلاعاتی دارید که می توانید آن را در اختیار ژورنال نوبشو قرار دهید و این اطلاعات کاربردی هستند، بدون شک نوبشو پذیرای شما خواهد بود و می توانید مقاله و محتوای خود را به نوبشو بفروشید. اگر محتوای شما در نوبشو نباشد و نیاز کاربران در آن حس شود بدون شک با پرداخت مبلغ مورد نظر نوبشو محتوای شما را خریداری می کند. در این حالت جامعه ای فعال از تولید کنندگان محتوا به ژورنال نوبشو کمک خواهند کرد تا بتوانند نیاز اطلاعاتی کاربران را رفع نماید .

نوبشو پلتفرمی جامعه گرا می باشد که رضایت کاربران، سادگی کار با پلتفرم، ضابطه مندی و صرفه جوئی در زمان کاربران در اولویت این پلتفرم می باشد. لزوم ضابطه گرائی در این پلتفرم کیفیت را در این پلتفرم افزایش داده و سطح رضایتمندی را به حداکثر خود می رساند. به شما پیشنهاد میکنیم نوبشو از نوبشو غافل نشوید!

 

مزایای رپورتاژ آگهی کدام است؟ بخش اول

رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:
دیده شدن بیشتر
با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید و پرمخاطب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و… انتخاب کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
مناسب برای همه
یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C باشد، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. 


http://stephenayyt37261.blogocial.com/--28106587
http://ricardodrer92570.blogolize.com/--32941261
http://zanderlbpd47035.pages10.com/--34471772
http://emiliogfat26159.bloguetechno.com/--27982072
http://finngvky25814.full-design.com/--35852514
http://codyuhtg57036.ampedpages.com/--26606038
http://eduardokyma36924.blog5.net/34764565/
http://caidenkylz35814.affiliatblogger.com/31272842/
http://johnathanfdaw38372.tinyblogging.com/--34308542
http://sergiodysn04827.diowebhost.com/28919471/
http://andersoncsgu14703.fitnell.com/33527931/
http://zanexkym80369.dbblog.net/24652576/
http://codyymzl70258.ezblogz.com/24406958/
http://daltonxmzn81469.designertoblog.com/24039296/
http://louisfgcy49482.blogs-service.com/24107624/
http://collinzocq92580.bluxeblog.com/24685260/
http://andylaob46925.mpeblog.com/18470684/
http://hectorrguh69247.arwebo.com/18243947/
http://chancehxlz36824.blogerus.com/18366184/
http://emiliorgvi69258.bloggin-ads.com/18388689/