فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

مهندسان ایرانی پیشرو در زمینه کیف پول دیجیتال


 

مدیرعامل موسسه برگ زیتون از ارائه نخستین ارز دیجیتال ایرانی با پشتوانه سه بیمه ایران، البرز و رازی خبر داد و گفت: عرضه خصوصی این رمز ارز ایرانی از فردا به مدت ده روز آغاز می شود.

عباس جم مدیرعامل موسسه برگ زیتون در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازی نخستین کیف رمز پایه ایرانی با قابلیت اتصال به فضای بین الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاری مناسب و بی تدبیری طی این مدت فرصت بهره مندی ایرانیان از فضای ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد کشور ایران تحولی را رقم بزند، باید به بازار بین المللی در بازار ارز دیجیتال بپیوندد.

 

وی با بیان اینکه آماده ایم که آینده ای خوبی در زمینه ارز رمز در کشور را رقم بزنیم، افزود: برای عبور از تحریم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نیاز است که نخستین آن "فناوری بلاک چین بومی" و مهترین موضوعی که اگر بخواهیم یک توکن در کشور داشته باشیم.

 

بنابه گفته مدیرعامل شرکت برگ زیتون، مجموعه های مختلف در کشور با هزینه های زیاد روی شبکه های خارجی از جمله اتریوم توکن منتشر کردند و بعد روی شبکه های دیگر اما به دلیل چند برابر شدن کارمزد شبکه موفق به ادامه کار نشدند و موجب هدر رفتن سرمایه هایشان شد.

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم به شبکه بلاکچین جهانی بپیوندیم در ابتدا باید یک بلاکچین بومی داشته باشیم لذا در کشور های همجوار شرکت برگ زیتون توانست پلتفرم گرافین را بومی سازی کرده و سورس آن هم به رایگان در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

 

جم کارکرد های کیف پول ایرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیاری از کیف های پول در ایران اکنون بسته شده است و به همین خاطر بسیاری از سرمایه ها از کشور رفت ، بنابراین باید حتما کیف پول رمز پایه ایرانی داشته باشیم، تا قابلیت تعیین آدرس های بین المللی را داشته باشد.

 

مدیرعامل شرکت برگ زیتون با تاکید بر اینکه نخستین کیف رمز پایه ایرانی با قابلیت اتصال به شبکه های بین الملل را با بسیاری از مشکلات که وجود داشت راه اندازی کردیم، بیان کرد: جمعیت قابل توجهی در زمینه رمز ارزها فعالیت دارند اما به دلیل نبود صرافی موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امکان پذیر نبود بنابراین "صرافی برخط رمز پایه" دیگر خدمتی بود که توسط این شرکت راه اندازی شده است.

این کارآفرین در حوزه دیجیتال ادامه داد: صرافی بین المللی را در کشور استونی راه اندازی کرده ایم لذا با افتخار در صرافی بین المللی سریکس ?? به چهار کشور آمریکا، کانادا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سرویس نمی دهیم.

 

جم از ارائه رمز ارز ایرانی bzb «نخستین ارز دیجیتال ایرانی» با پشتوانه سه بیمه ایران، البرز و رازی خبر داد و گفت: ابتدای سال ??  برای ارز bze توکن ارائه کردیم که در ? صرافی بزرگ دنیا این توکن پذیرفته شده است لذا از فردا همزمان با میلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توکن bzb عرضه خصوصی در سایت https://zarnetwork.com آغاز می شود و هرکدام به قیمت ?? میلیون تومان است.

 

مدیرعامل شرکت برگ زیتون معتقد است که در آینده صادرات و واردات از طریق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد:  در ?? بهمن سال گذشته توکن bze را به مبلغ ?? ریال عرصه کردیم و طی مدت ? ماه قیمت آن به ?? تومان رسیده است؛ مرام نامه شبکه زر در زر نتورک قابل دسترسی است.

 

دکتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی براینکه چه اطمینانی وجود دارد که این رمز ارز همانند دیگر ارز های دیجیتال ایرانی با شکست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهای قبلی نقد شوندگی بسیار سختی داشتند اما bze را به تتر می توانید تبدیل کنید و اینکه این رمز ارز با پشتوانه بیمه همراه است.

 

این کارآفرین حوزه دیجیتال در پایان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز های دیجیتالی تاکید کرد: برای ورود کشورمان به این حوزه در جهت دور زدن تحریم ها یک همت مضاعف می طلبد که باید همه با هم دست به دست دهیم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در این حوزه فعالیت کنیم.

 

مهندسان ایرانی پیشرو در زمینه کیف پول دیجیتال

 

حسین جرئتی، رئیس هیئت مدیره هلدینگ رستاک نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به راه اندازی نخستین بلاک چین ایرانی توسط موسسه برگ زیتون در ایران بیان کرد: با تلاش مهندسان ایرانی امنیت رمز ارزها و کیف پول امن نرم افزاری و سخت افزاری ایرانی ایجاد شده است، شایان ذکر استدر دنیا کیف پول های نرم افزاری رمز ارز که پیام رسان داشته باشد تعداد کمی داریم اما شبکه زر این کار را انجام داده است.

 

رئیس هیئت مدیره هلدینگ رستاک افزود: کیف پول نرم افزاری یک محیط امن برای ذخیره و انتقال رمز ارز است که با سیستم عامل های اندروید و ios بر روی تلفن های همراه کار میکند،ایشان همچنین اضافه کردند ممکن است ارزها در کیف های نرم افزاری رمز ارز دچار مشکل شود اما در کیف پول سخت افزاری امنیت بسیار بالائی وجود دارد.

 

این کارآفرین نمونه عرصه دیجیتال با تشریح امکانات کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری ایرانی ، تاکید کرد: در کیف پول های ما مولتی ساین بودن جز امکانات مهم است که امکان دسترسی ? نفر یا چند نفر در کیف پول وجود دارد و چند نفر با هم میتوانند با خیالی آسوده یک سرمایه را در یک کیف پول ذخیره کنند و دسترسی به آن نیازمند داشتن همزمان تمام رمزهای همه افراد است درست مانند حساب های بانکی دو یا چند امضا و هر کدام رمز خودشان را دارند ، وی افزود در کیف پول های سخت افزاری ایرانی قابلیت otp پیاده سازی شده است ، بدین صورت که پس از پیکربندی کیف پول آن را به یک شماره تلفن همراه متصل مینمائید و کاربر پس از ورود رمز یک رمز یکبار مصرف از طریق پیامک بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت میکند و با وارد کردن آن به کیف پول وارد و به ارزهای ذخیره شده در آن دسترسی خواهد داشت که این موضوع فقط در کیف پول رمز پایه سخت افزاری ایرانی جهت به حداکثر رساندن امنیت سرمایه ها پیاده سازی شده است درست همانند رمز پویای سیستم بانکی کشور.

 

به گفته حسین جرئتی مدیرعامل هلدینگ رستاک ، نخستین سامانه تجارت جهانی با رمز ارز به ?? زبان دنیا توسط هلدینگ رستاک ایجاد شده که در شرایط تحریم اقدام خوبی به شمار می رود و برگشت هزینه کالا و محصولات در صادرات خارجی با این سامانه حل می شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: از نخستین باشگاه رمزپایه کشور به زودی رونمایی می شود و در این باشگاه بدون نیاز به سخت افزارهای گران قیمت و برق زیاد ارز دیجیتال را مردم می توانند استخراج کنند.

تلویزیون چی بخریم؟


آیا شما هم در فکر برنامه‌ریزی برای خرید تلویزیون جدید هستید؟ لابد بین صدها مدل تلویزیون سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید کدام بهتر است. به شما حق می‌دهم چون این روزها با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد تولید تلویزیون‌های جدید و پیشرفته توسط شرکت‌های قدرتمند هستیم. به همین دلیل در مقاله امروز راهنمای خرید تلویزیون را برایتان آماده کرده‌ایم. اگر دلتان یک تلویزیون با امکانات می‌خواهد، که زیبایی و قیمت متناسب هم داشته باشد جای درستی آمدید. با ما همراه باشید برای آشنایی با فاکتورهای کلیدی در خرید تلویزیون.

فاکتورهای اصلی برای خرید تلویزیون کدامند؟

اگر تلویزیون‌های موجود در بازار و اینترنت را بررسی کرده باشید، حتما با قیمت‌های متفاوتی مواجه شدید. این اختلاف قیمت، به دلیل تکنولوژی‌های به‌کار رفته و امکانات دستگاه است. حقیقت این است که گران‌ترین تلویزیون لزوما بهترین آن نیست. چون انتظاراتی که شما از خریدتان دارید ممکن است با انتظارات کاربر دیگر فرق داشته باشد. پس در راهنمای خرید تلویزیون لازم است اول فاکتورهای اصلی را بدانیم و بعد تعیین کنیم کدام یک از این ویژگی‌ها برای ما اهمیت بیشتری دارد. در ادامه ویژگی‌های اصلی را در سه دسته‌ی:

  • ویژگی‌های صفحه نمایش تلویزیون
  • ویژگی‌های کیفیت صدا
  • تکنولوژی به کار رفته

به طور کامل بررسی کرده و توضیح خواهیم داد.

صفحه نمایش تلویزیون چقدر برایتان مهم است؟

عوامل تعیین‌کننده در کیفیت صفحه نمایش تلویزیون شامل HDR، کنتراست، سرعت تازه سازی تصاویر (Refresh rate)، رزولوشن و نوع صفحه نمایش است. اگر موافق باشید برویم و به بررسی این جزئیات بپردازیم.

1. HDR چیست؟

HDR مخفف High Dynamic Range (محدوده دینامیکی بالا) است. تلویزیونی که دارای قابلیتHDR  باشد، طبیعتا  شامل محدودهی گستردهتری از رنگها می‌شود و این یعنی رنگ‌های زیادی برای نشان دادن یک تصویر، نمایش داده می‌شوند. در تلویزیون‌هایی که از تکنولوژی HDR بی بهره‌اند این امکان وجود ندارد.

2. Contrast چه تاثیری در تصویر خواهد داشت؟

یک تلویزیون با نسبت کنتراست بالاتر، نمایش بهتری را روی صفحه نمایش شما خواهد داشت، چون کنتراست بالا جزئیات بیشتری را در تصویر به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است زمانی که شما به دنبال نسبت کنتراست بالا هستید تلویزیون های OLED می تواند بهترین انتخاب باشد.

3. Refresh Rate چیست؟

سرعت تازه سازی یا همان Refresh Rate یعنی تعداد دفعاتی که تصویر بر روی تلویزیون شما، در هر ثانیه جایگزین می شود. تا از خستگی چشمان شما به مدت طولانی جلوگیری شود (واحد اندازه گیری آن هرتز می باشد). هرچه میزان Refresh Rate بالاتر باشد بهتر است؛ به این معنی که می‌توانید از تماشای فیلم یا بازی مورد علاقه‌ی خود لذت بیشتری ببرید.

4. Resolution (دقت وضوح) چقدر اهمیت دارد؟

که با رزولوشن شفاف‌تر، صفحه وضوح بیشتری را نمایش می‌دهد. اگر بخواهیم بر اساس رزولوشن تلویزیون‌ها را دسته‌بندی کنیم، از تلویزیون ال ای دی (LED) موجودند عبارتند از:

  • HD
  • Full HD
  • 4K
  • Ultra HD

تلویزیون HD دارای 1 میلیون پیکسل است که نسبت به تکنولوژی‌های بالاتر قیمت کمتری دارد.
تلویزیون FHD دارای 2 میلیون پیکسل و همچنین تلویزیون های UHD دارای بهترین رزولوشن با 8 میلیون پیکسل هستند و البته جزو گرانترین تلویزیون های بازار به حساب می‌آیند.

آیا به Display یا (نوع صفحه نمایش)  اهمیت می‌دهید؟

بر اساس نوع صفحه نمایش، تلویزیون‌های امروزی به 3 نوع اساسی تلویزیون LED، تلویزیون QLED و تلویزیون OLED طبقه‌بندی می‌شوند. برای درک بهتر  مقایسه‌ی کوتاه میان انواع تلویزیون را مشاهده کنیم:

کدام نوع تلویزیون را می‌پسندید؟

یکی از سوالات مهمی که برای انتخاب یک تلویزیون هنگام خرید به وجود می‌آید در نظر گرفتن نوع تلویزیون و انتخاب بین OLED، LCD، LED  می باشد. برای اینکه بهترین انتخاب را انجام دهید نیاز است که تفاوت این نوع تلویزیون‌ها را باهم تشخیص دهید که در ادامه توضیحاتی را در این زمینه بیان خواهیم کرد.

یکی از عوامل بسیار موثر در کیفیت تصویر تلویزیون، ساختار فنی آن است. ال جی در حال حاضر نمایشگرهای LED  و OLED تولید می‌کند. LED ها در واقع همان LCD هستند. با این تفاوت که در قسمت نور پس زمینه‌ی آن (Back light)، به جای لامپ‌های مهتابی و ماده‌ی فلوئورسنت،  سیستم نورافشانی LED (Light-emitting diode) قرار دارد. در فناوری OLED نیز،  نور پس زمینه حذف شده است. به طوری که هر پیکسل به صورت جداگانه روشن می‌شود و نمایشگر ویژگی Dimming  Pixel دارد.

اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون چقدر مهم است؟

تعداد پورت اتصالات در تلویزیون ال ای دی تنها به نیازهای شخصی شما بستگی دارد. رایج ترین پورت‌های ورودی در تلویزیون‌های مدرن امروز، پورت‌های USB، پورت HDMI و قابلیت اتصال بلوتوث است.

چه اندازه صفحه نمایش تلویزیون (Size) مناسب برای دید شماست؟

فاصله شما از تلویزیون و اندازه صفحه نمایش، هر دو عوامل مهمی هستند که بر کیفیت تصویر و همچنین میزان لذت شما از تماشای تلویزیون تاثیر زیادی دارد. ما جدولی را تهیه کرده‌ایم که به شما در اندازهگیری سایز تلویزیون ایده آل بر حسب فاصله مورد نظر کمک خواهد کرد:

تلویزیون‌های هوشمند (smart) چه ویژگی‌هایی دارد؟

تکنولوژی تلویزیون با اختراع تلویزیون‌های هوشمند مجدداً تعریف شدند. ما در اینجا به نکاتی جهت درک بیشتر شما از تلویزیون‌های هوشمند پرداخته‌ایم:

  • تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت (wifi) را از طریق سیم یا بدون استفاده از سیم (wireless) را دارند.
  • به کمک تلویزیون‌های هوشمند می‌توانید بازی‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را به صورت آنلاین ببینید.
  • با استفاده از تلویزیون هوشمند می‌توانید تمامی برنامه‌های موجود در اینترنت را دنبال کنید.
  • برخی از تلویزیون‌های هوشمند حتی دارای دوربین و ویژگی‌های تماس ویدئویی هستند. بنابراین، می‌توانید جلسات ویدئویی را روی یک صفحه بزرگتر تشکیل دهید.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روی تلویزیون‌های هوشمند، امکان نصب این نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلویزیون هاست و باید دانست که همه تلویزیون‌ها اندروید نیستند تا ما انتظار داشته باشیم که هر برنامه اندرویدی روی آن‌ها نصب شود، بنابراین برای نصب نرم افزارهای اندروید باید تلویزیون حتما اندرویدی باشد.

منبع :  http://kardorosttamir.com/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/

خرید عطر مردانه با پخش بوی عالی


خرید عطر مردانه با پخش بوی عالی

«یه عطر مردانه با پخش بوی بالا میخام »

این سوالی هستش که اغلب آقایون از ما میپرسن. پخش بویی عالی مهمترین عامل جذابیت عطر است و شدیدا مورد توجه جنس مخالف قرار میگیرد. نمیدونم برای شما اتفاق افتاده یا نه ولی بعضی وقتها دنبالت تا ته خیابون هستن تا بدونن عطرت چیه یا حتی اتفاق افتاده وقتی تو ماشینم میپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رایحه و کیفیت آن حرف اول را می‌زند و دو گزینه ماندگاری و پخش بو از ملاکهای اصلی انتخاب عطر هستند. برخی افراد تنها معیار کیفیت عطر را ماندگاری بوی آن در نظر می‌گیرند، در حالی که عوامل دیگری نیز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنکه آقایون از نت چرم و تلفیق آن با سایر نت ها لذت میبرند معمولا در یک ادکلن مردانه شاخص اینها دیده میشن برای مثال کرید اونتوس که چرمی و وتیوری است و یا دیور هوم اینتنس که چرمی زنبقی است.

پخش بو یا سیلاج (sillage) در واقع قدرت پراکندگی یک عطر و پر کردن فضای یک اتاق است.

در یک کلام ردپای عطر 

پخش بو یا سیلاج (sillage)

در ادامه برخی عطرهای مردانه که پخش بوی عالی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. این لیست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تکمیل میشود.

خرید ادکلن مردانه با سیلاج عالی:

عطر مردانه آمواج اینترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوی عالی

عطر ادکلن آمواج اینترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادکلن آمواج اینترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ یک برند عمانی است که بیشتر در تلاش است عطرهای عربی را با سبک اروپایی ارائه دهد. یکی از خصوصیات عطرهای آن، پخش بوی بالا می‌باشد. در میان عطرهای این برند اینترلود بالاترین پخش بو را دارد. این عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحی و به بازار عرضه شده است. آمواژ اینترلود مردانه عطری است گرم، شیرین و در عین حال تلخ و دودی که شروعی قدرتمند و پیچیده از رایحه های تلخ بخور با حسی دودی و رایحه کاملا مشخص فلفل دارد که با گرما و شیرینی قدرتمندی از کهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتی دارچینی، گرم و تلخ و شیرین پیدا میکند که بسیار جذاب و دوست داشتنی است. آمواژ اینترلود مردانه پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و تنها در فصول سرد سال باید مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر مردانه بلک افغان-Black Afgano با پخش بوی عالی

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano

این عطر یکی از شناخته شده ترین عطرها در ایران با پخش بوی بالا است. عود، روایح گیاهان دارویی و صمغها حسی سیاه ، مرموز و مخوف به این عطر میدهد. این عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتیری طراحی و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلک افگانو عطری است بسیار سنگین، گرم و تاریک که شروعی قدرتمند از رایحه سبز، نیمه شیرین و تاریک برگ شاهدانه و رایحه چوبها ترکیب با قهوه دارد که حسی سنگین و بسیار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بین رفته و عطر گرمتر میشود و رایحه چوب عود و بخور نیز به ترکیب عطر اضافه میگردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تلخ و شیرین، گرم، چوبی، عودی و بسیار سنگین میباشد که حسی بسیار شکیل به مصرف کننده انتقال میدهد. ناسوماتو بلک افگانو پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی در فصلهای پاییز و زمستان میباشد. 

ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوی عالی

?عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادکلن مردانه کرید اونتوس-Creed Aventus عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال ???? به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .

ادکلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوی بالا

عطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

این عطر مردانه با رایحه شرقی، چوبی، ادویه ای و شیرین است که پخش بو و ماندگاری عالی دارد. این عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در این عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ایجاد حس کهربایی مانند شده است.

عطر مردانه جووی پرایوت لیبل– Private Label Jovoy با پخش بوی بالا

عطر ادکلن جووی پرایوت لیبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادکلن جووی پرایوت لیبل-Jovoy Paris Private Label

این عطر رایحه ای بسیار خشک و تیز از چرم و حس کاغذی پاپیروس دارد. این ادکلن مردانه در سال ???? توسط برند جووی عرضه شده است.جووی پرایوت لیبل عطری است تلخ و رسمی بر پایه رایحه گیاهان معطر و چرم. رایحه ابتدایی عطر با بوی تلخ و گیاهی خس خس و نعنای هندی آغاز میشود که حسی تند و تیز، رسمی و کمی سبز دارند و حضور رایحه مشک و چرم باعث ایجاد تلخی بیشتری در عطر میگردد. با گذر زمان تغییرات کمی صورت گرفته و مشک قویتر و کمی شیرین میشود و همزمان چرم نیز بیشر از ابتدا خودنمایی میکند که تغییرات حاصله باعث ایجاد رایحه ای چوبی، چرمی و کمی شیرین و مُشکی میگردد. جووی پرایوت لیبل پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی جهت مصرف رسمی در فصول پاییز و زمستان میباشد.

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوی بالا

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووی اینسیدنت دیپلماتیک عطری است با کیفیت بر پایه رایحه گیاهان و چوبها. رایحه ابتدایی عطر با بوی تند و تیز و کمی تلخ از ترکیب رایحه نعنای هندی و خس خس آغاز میشود که حس شیرین و نیمه شادابی از مرکبات نیز با آنها ترکیب شده است. با گذر زمان رایحه مرکباتی بسرعت محو شده و رایحه نعنای هندی و خس خس قویتر میگردند که حسی گیاهی و همزمان تلخ و چوبی مانند را بوجود می آورند. جووی اینسیدنت دیپلماتیک پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای بهار و پاییز میباشد.

خرید ادکلن مردانه توباکو وانیل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل-Tom Ford Tobacco Vanille

این ادکلن، یک ادکلن شرقی وانیلی از برند تام فورد است که ترکیبی از رایحه وانیل و تنباکو می‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است بسیار شیرین بوده و پخش بوی بالایی دارد. این عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادکلن‌های بسیار موفق تام فورد بوده است. در ایران نیز این عطر شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.

ادکلن ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوی عالی

عطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion

تیزیانا ترنزی اوریون عطری است عامه پسند و خوشبو که شروعی شیرین و شاداب از رایحه میوه آناناس دارد که حضور رایحه غان و بخور در کنارش حسی تلخ، چوبی و کمی دودی مانند را ایجاد میکنند. با گذر زمان رایحه غان قویتر شده و حس چوبی قویتری را ایجاد میکند که باعث تلخ تر شدن و رسمی تر شدن رایحه میگردد اما همزمان رایحه شیرین و شاداب آناناس این تلخی را بخوبی مهار و کنترل مینماید. تیزیانا ترنزی اورایون پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال بصورت روزانه یا رسمی قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفریکن لدر-Memo African Leather با پخش بوی عالی

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather عطری است گرم و تند.این عطر در سال ???? به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather،با رایحه گرمی که دارد برای روزهای سرد زمستانی گزینه مناسبی می باشد.رایحه اولیه: زعفران، لیمو ترش، گل شمعدانی   رایحه میانی: هل سبز، زیره سبز    رایحه پایه: چرم ، نعنا هندی، عود، وتیور

منبع: https://liliome.ir