فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

جذابیت های بیوگرافی چهر های مد و فشن


جذابیت های بیوگرافی چهر های مد و فشن

به گزارش مجله اینترنتی چرخونکی گاهی با دیدن ظاهر زندگی یک فرد مشهور، تصور می‌کنید که او در اوج خوشبختی زندگی می‌کند. البته هیچ شکی در این نیست که شهرت، ثروت و سلامتی، چند پایه مهم خوشبختی زندگی هر انسانی هستند.

اما اکثر ما غافل از این هستیم که پشت این خوشبختی، چه سختی‌ها و مشقت‌هایی وجود دارند. بیشتر ما انسان‌ها تصور می‌کنیم که موفقیت دیگران، تنها شانس و اقبال بوده و خودشان هیچ نقشی در آن نداشتند. این در حالی است که اکثر افراد موفق، تنها با پشتکار، تلاش و ثبات قدم توانستند به جایگاهی که دارند، برسند.

یکی از موثرترین روش های افزایش انگیزه و ایده گرفتن برای حل مسائل در مسیر موفقیت خواندن بیوگرافی بازیگران زن و مرد و زندگینامه افراد موفقی حالا در هر زمینه هایی که پیش از ما این مسیر را طی کرده اند. همه افراد موفق در مسیر زندگی خود با چالش هایی مواجه بوده اند و برای حل آنها قطعا راه حل هایی را بکار برده اند.

وقتی این مطالب را می خوانید متوجه می شوید که شما تنها کسانی نیستید که در مسیر اهداف خود به چالش هایی برخورد کرده اید و با خواندن زندگی افرادی که پیش از شما این راه رفته اند، انگیزه شما برای حرکت بیشتر و امید و ایمان شما برای موفقیت صد چندان می شود.

زمانی که زندگی‌نامه یک فرد بسیار موفق مثلا یک چهره معروف را در مجله مد و فشن را می‌خوانیم، گاهی خواهیم دید که از چه جایگاهی مسیر موفقیت خود را آغاز کرده‌اند. شاید با خواندن زندگی‌نامه فردی که آرزوی زندگی او را داریم، دریابیم که ابتدای مسیر شروع، موفقیتی بسیار وخیم‌تر از ما را داشته ولی در حال حاضر نامی پر آوازه دارد.

زمانی که با چنین مسائلی رو به رو می‌شویم، می‌بینیم که چقدر قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم. می‌بینیم که چقدر می‌توانیم مسیر ساده‌تری داشته باشیم اما جرات شروع آن را نمی‌کنیم. این باعث می‌شود تا با اعتماد به نفس بیشتری مسیر موفقیت را شروع کنیم.

چرخه پر هیاهوی زندگی افراد مشهور

احتمالاً شما هم تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا زندگی شخصی ستاره‌ها و افراد مشهور تا این اندازه برای عامه مردم مهم است. چرا اطلاعات این افراد که حتی در عمرمان از نزدیک ندیدیم، تا این اندازه برایمان اهمیت دارد؟

 

همه این داستان‌ها یک چرخه دارند. اول مطالبی درمورد اینکه فلان خواننده با فلان هنرپیشه می‌چرخد می‌خوانید. بعد مطلبی تایید می‌کند که خبرهایی بین این دو نفر است. بعد هم خبر هیجان‌انگیز ازدواج آنها را از همه جا می‌شنوید و می‌خوانید.

 بعد از آن شایعاتی درمورد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شنوید و بعد هم به احتمال زیاد خبر جدایی‌شان. برای تکمیل کردن این چرخه، مطالبی هم درمورد طلاق پرماجرای آنها عنوان می‌شود. البته این چرخه می‌تواند شکل‌های دیگری هم داشته باشد اما الگوی کلی همه آنها تقریباً یکی است.

همه این چرخه‌ها از ایدآل نشان دادن زندگی یک نفر شروع شده، با تردید درمورد خوبی زندگی او دنبال شده و در آخر فرجام فاجعه‌بار آن را عنوان می‌کند.

بیشتر بخوانید : جاهای دیدنی

شما هم الگوی خود را بسازید

گاهی انسان باید یک گام بالاتر برود و زندگی خود را از فراز آسمان نگاه کند. زمانی که در یک ماز (مسیر تو در تو) افتاده باشید، قطعا پیدا کردن مسیر پایان بسیار دشوار خواهد بود. اما اگر بتوانید با یک دوربین از بالا به خودتان نگاه کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا دیگر پیدا کردن مسیر پایان دشوار خواهد بود؟

در بسیاری از موارد ما انسان‌ها خودمان را در یک مسیر تو در توی خیالی قرار می‌دهیم. آنقدر خودمان را درگیر حل یک مشکل می‌کنیم، که به فکر راه‌های دیگر نخواهیم بود. گاهی پیدا کردن یک راه جدید، بهتر از حل کردن مشکلی است که با آن سر و کار دارید.

 

گاهی باید رها کردن را بیاموزیم. همیشه رها کردن اشتباه نیست. شاید راهی که پیش گرفتید، اصلا بنا نیست شما را به سمت موفقیت هدایت کند. با این حال باز هم ممکن است روی آن مسیر پا فشاری کنید. اما با خواندن زندگی‌نامه یک فرد مشهور و موفق که مسیری مشابه شما را داشته، می‌توانید ببینید که چه گزینه‌های دیگری پیش روی شماست.

و در نهایت بیاموزید

دانستن اینکه آدم‌ها (چه آنهایی که مشهورند، چه آنهایی که نه) چگونه بحران‌های زندگی‌شان را رتق و فتق کرده‌اند، چگونه همسران خودشان را یافتند، خانواده‌های خود را توسعه بخشیدند و چگونه در مسیر شغلی‌شان پیشرفت کردند، خیلی آموزنده خواهد بود.

این افراد می‌توانند بازرگان، نویسنده، هنرمند، شاعر، سیاستمدار، سرباز، بازیگر، وکیل، مخترع، دانشمند، مهندس، پزشک، پرستار، معلم یا صاحب هر حرفه دیگری که می توانید به آن فکر کنید، باشند.

حال زمانی که شما تخصص مشخصی را بعنوان حرفه خود پیش می‌گیرید، می‌توانید با مطالعه بیوگرافی اشخاص حرفه‌ای در صنعت خود، روشی که آنها برای پیشرفت طی کردند را بیاموزید و از آن الگو بگیرید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که هر شخصی در زندگی خودش اهدافی دارد. بدین ترتیب، اگر بتوانید اشخاصی را بیابید که اهداف آنها در زندگی با اهداف شما یکی است، می‌توانید ببینید که حرکت به سمت آن اهداف زندگی شما را بهتر خواهد کرد یا نه.

https://biiut.com/read-blog/42449

https://theomnibuzz.com/%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%db%8c%d8%ae%d8%aa%da%af%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a6%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c /

https://www.click4r.com/posts/g/7732535 /

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/dr-amykhtgy-msy-l-rwnshnsy-w-hqwqy

http://budtrader.com/arcade/members/vigetir4/activity/988846 /

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/sfr-w-grdshgry-chh-tthyrt-mthbty-br-rwhyh-nsn-drd

https://postheaven.net/faheemkhatri4/sfr-w-grdshgry-chh-tthyrt-mthbty-br-rwhyh-nsn-drd

https://mayempire.com/read-blog/140638

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4480537

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/357152 /

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9226858

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.