فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

همه چیز در مورد ماشین ظرفشویی


همه چیز در مورد ماشین ظرفشویی

 

این روزها ماشین ظرفشویی  مختلفی را می توان در آشپزخانه ها یافت. اکنون این دستگاه ها نه تنها غذا می پزند بلکه ظرف ها را نیز خودشان می شویند! با این وجود استفاده م effectivelyثر از ماشین ظرفشویی یک ضرورت و ضروری است که باید از آن آگاه باشید و درآمد ، آب و انرژی خود را برای استفاده صحیح هدر ندهید.

 

ماشین ظرفشویی چگونه ظرفهای ما را می شوید؟!

ماشین ظرفشویی دستگاهی اتوماتیک است که ظروف کثیف را شسته و تمیز می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستگاه را پر کنید ، مواد شوینده اضافه کنید ، چرخه شستشو را تنظیم کنید و دکمه "روشن" را فشار دهید. اما ماشین ظرفشویی کارهای خاصی را نیز به تنهایی انجام می دهد که شامل:

 

خودش را پر از آب می کند.

برای تمیز کردن آنها ، او از طریق چشمه ها با سرعت و فشار زیاد روی ظروف آب می پاشید.

آب کثیف را تخلیه کنید.

با شستشوی آب بیشتر ، ظرف ها را آبکشی می کند.

هوا را خشک می کند تا ظروف خشک شود. البته اگر می خواهید هنگام تنظیم دستگاه این کار را انجام دهید.

علاوه بر این ، ماشین ظرفشویی کار خود را کنترل می کند تا همه چیز روان پیش برود. یک تایمر طول هر چرخه را تنظیم می کند. یک گیرنده حسی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و آسیب رساندن به ظروف دما را نمایش می دهد و گیرنده حسی دیگر می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا است تا مرحله شستشو و شستشو آغاز شود. برخی از ماشین های ظرفشویی گیرنده هایی دارند که میزان آب کثیفی را که از ظروف می چکد تشخیص می دهند و وقتی آب به اندازه کافی تمیز باشد ، ماشین ظرفشویی متوجه تمیز بودن ظروف می شود.

انواع ماشین ظرفشویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی دوو

 

 

میوه را بشویید

اگر از مغازه داران س askال کنید ، آنها می گویند همه ماشین های ظرفشویی میوه ها و سبزیجات را می شستند و یک سبد میوه دارند. خوب است بدانید که این سبد میوه ای که مغازه داران چیزی جز طبقه اول ماشین ظرفشویی شما نمی نامند! در واقع آنچه ماشین ظرفشویی را از نظر شستشوی میوه از سایر ماشین ظرفشویی متمایز می کند ، توانایی کار با آب سرد است. این بدان معنی است که ماشین ظرفشویی برنامه ای دارد که می توان از آن برای شستن میوه ها با آب سرد استفاده کرد تا پلاستیکی نشوند.

 

انواع ماشین ظرفشویی

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد: ماشین ظرفشویی توکار ، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده. ماشین ظرفشویی توکار را می توان به صورت دائمی زیر سینک ظرفشویی ، بین کابینت ها ، زیر صفحه کابینت نصب کرد (البته به شرطی که کابینت ها را جابجا نکنید).

 

ماشین های ظرفشویی رومیزی معمولاً روی کابینت و ... یا نزدیک ظرفشویی آشپزخانه قرار می گیرند و به راحتی قابل جابجایی هستند. حتی می توانید ماشین ظرفشویی رومیزی را در آشپزخانه ذخیره و نصب کنید تا در صورت لزوم ظرف ها را بشویید. ماشین ظرفشویی برای ورود آب به دستگاه به شیر آب نیاز دارد و لوله تخلیه باید در تخلیه باشد.

 

نکاتی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی رعایت کنید

بازوی آب پاش

اگر قصد خرید دارید ، به دنبال ماشین های ظرفشویی باشید که بیشترین بازوی باران را داشته باشند. مدل های مناسب دارای بازوی آب پاش هستند ، در حالی که مدل های مناسب تر دارای بیش از سه بازوی بارانی هستند.

 

استاندارد

به استاندارد سازی توجه کنید اگر هنگام خرید ماشین ظرفشویی هزینه بیشتری بپردازید و دستگاهی بخرید که کمترین انرژی را مصرف کند و دارای برچسب انرژی باشد ، دیگر لازم نیست نگران افزایش هزینه های برق باشید.

 

کم مصرف بودن

میزان مصرف برق ماشین های ظرفشویی بیشتر به فناوری بکار رفته در آن بستگی دارد. هزینه های انرژی ، نگهداری نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتخاب یک دستگاه غیر استاندارد در وهله اول ممکن است برای شما ارزان تر باشد ، اما هزینه های جانبی آن گران تر است و شما باید هر ماه هزینه بیشتری را برای انرژی بپردازید. بنابراین اگر در حال حاضر بودجه کمی برای خرید ماشین مناسب دارید ، خرید خود را برای چند ماه به تعویق بیندازید و یک وسیله کامل و راحت را به خانه بیاورید.

 

ماشین ظرفشویی با کنترل کننده های حسی و لمسی

اخیراً ، در طراحی ماشین های ظرفشویی ، نوآوری در ظاهر ، کارایی ، اصول بهداشتی و بهینه سازی مصرف انرژی مورد توجه قرار گرفته است. ماشین ظرفشویی مختلفی در مارک های مختلف در بازار وجود دارد که از نظر عملکرد و طراحی تنوع زیادی دارند. ماشین های ظرفشویی با کنترل کننده های حسی و لمسی انواع جدیدی از ماشین های ظرفشویی هستند که در انواع مختلف از نظر رنگ و طرح موجود هستند.

 

وجود سنسور

ویژگی جدیدی که در ماشین های ظرفشویی استفاده می شود سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش کارایی انرژی از طریق تنظیم مقدار آب مصرفی در ماشین ظرفشویی به میزان ماشین ظرفشویی است. در بسیاری از موارد ، این ویژگی تاثیری در هزینه ماشین ظرفشویی ندارد.

 

کاهش صدا

ویژگی جالب توجه در کاهش مصرف انرژی ، شروع تأخیر شستشو در بعضی از مدل ها است که به شما امکان می دهد در صورت پایین آمدن سطح انرژی ، آنها را روشن کنید. این ویژگی باعث کاهش صدا در آشپزخانه نیز می شود.

 

توانایی ها

ویژگی هایی مانند قفسه های قابل تنظیم ، قفسه های متحرک بالا و وجود فضاهای دندانه دار ، انعطاف پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مدل های دارای سه کشو دارای دو کشوی برتر نسبت به مدل های قدیمی هستند. این کف کوتاه برای فنجان ها یا ظروف دیگری که خیلی بلند نیستند ایده آل است. برخی از مدل ها طراحی بهتری برای سبدهای کارد و چنگال دارند که می توان آنها را به دو یا سه قسمت تقسیم کرد تا از فضا استفاده بهتری داشته باشید.

 

ضمانتنامه

حتماً در مورد ضمانت ماشین ظرفشویی این کار را انجام دهید

اپلیکیشن چیست و به چه معناست؟


اپلیکیشن چیست و به چه معناست؟

شما  از برنامه هایی که در موبایل خود دارید و به صورت روزمره خیلی از کارهای خود را از طریق امکانات این برنامه ها انجام میدهید. که به این این برنامه های موجود در گوشی شما اپلیکیشن گفته میشود که این روز ها زیاد شنیده میشود.
در این مقاله ما مفهوم اپلیکیشن را برای شما به طور واضح توضیح داده و انواع آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپ از دیدگاه Techopedia

اپلیکیشن موبایل که عمدتا با نام app از آن یاد می شود، نوعی نرم افزار کاربردی است که برای اجرا روی دستگاه های موبایل طراحی شده است. عمده اپلیکیشن های گوشی خدماتی مشابه کامپیوترها ارائه می دهند (مثل پخش ویدیو). اپ ها معمولا نرم افزارهای کم حجم و با عملکرد محدود هستند، بعنوان مثال یک اپلیکیشن برای پخش ویدیو یا اپلیکیشنی که فقط دانلودهای شما را مدیریت می کند و به همین دلیل هم بسیار با سیستم های کامپیوتری یکپارچه متفاوت اند.”

معنی اپلیکیشن در لغت نامه :

به معنی کارافزار، نرم افزار کاربردی،برنامه کامپیوتری که برای کاربری در گوشی های هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد اپلیکیشن” یا به اختصار App بیشتر از لغت “نرم افزار” جا افتاده است و این لغت دقیقاً همان معنی “نرم افزار کاربردی” می دهد.

اگر بخواهیم واژه اپلیکیشن را به طور کلی برای شما معنا کنیم باید بگوییم تمام نرم افزارهایی که به طور روزانه از آنها استفاده میکنیم به جزء نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی، را شامل می شود. گوشی های همراه، تبلت و آیپدها نیز همانند سیستم های کامپیوتری نرم افزارها و برنامه های متعدد و مختلفی دارند که به آنها اپلیکیشن گفته میشود که همان معنا را میدهد و به اختصار به آن App گفته می شود.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

 

اپ ها برای سیستمهای های اندروید و IOS ساخته شده اند که با وجود پیشرفهای روزانه و آپدیت کردن آنها، امکانات آنها افزایش یافته و شما را بهتر یاری خواهند داد. با این وجود توسعه دهندگان اپها این هدفه را دنبال می کنند که یک اپ را طوری طراحی کنند که برای انواع سیستم عامل ها و دستگاههای مختلف دیجیتال کاربردی باشد.. مانند اپلیکیشن کروم که بعنوان مرورگر اینترنت برای دستگاههای pc و تبلت و موبایل قابل استفاده و قابل اجراست.

امروزه اپ ها تنوع بسیار زیادی دارند بسته به اینکه کاربر چه نیازی دارد میتواند آن را دانلود و از آن استفاده کند و با آن نیاز خود را پاسخ دهد.در نظر داشته باشیم که صرفا محدود به موبایل ­ها و تبلت­ ها نمیشوند. برای مثال اپلیکیشن هایی برای لوازم منزل مانند یخچال و لباس­شوئی و ظرف­شوئی و … بصورت خاص خود طراحی شده است.یا اپلیکیشن هایی برای کنترل رفت آمدهای منزل و دفتر کار، یا تنظیم خودکار نور و دمای محیط طراحی شده اند. مثال جالب دیگر طراحی اپلیکیشنی توسط شرکت اپل است ، تحت عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب شده و حرکات کودک را تحت نظر می­گیرد؛ با بیدار شدن او به مادر اطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تنظیم آن ،میتواند موسیقی پخش ­کند و یا امکان صحبت والدین با فرزند را بوجود آورد.

کاربران آن دسته از محصولات شرکت اپل که مجهز به سیستم عامل iOS هستند، می‌توانند از سرویس App Store شرکت اپل برای دانلود اپلیکیشن برروی دستگاه خود استفاده کنند. در App Store اپل چند صد هزار اپلیکیشن برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ وجود دارد.

 

DVR Acusense هایک ویژن


Acusense هایک ویژن

همانطور که می دانید هایک ویژن به تازگی سری Turbo HD 5.0 محصولات خود را روانه بازار کرده است. این محصولات با بهره گیری از هوش مصنوعی و قیمت مناسب توانسته نظر مخاطبین را جلب کند. در این قسمت می خواهیم در خصوص ویژگی های DVR های سری  Acusense هایک ویژن توضیح دهیم با ما همراه باشید. همچنین اگر تمایل دارید از مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته  با خبر شوید به سایت شرکت مهر تجارت مراجعه کنید.

ویژگی های مختلف سیستم ضبط توربو اچ دی هایک ویژن عبارتند از:

استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی

این DVR ها از الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می کنند و قادر هستند آنالیز های تصویر ( VCA ) مختلفی را ارائه نمایند. برد قطعات DVR جدید هایک ویژن با استفاده از GPU قادر است آنالیز تصویر مناسب با کمترین خطا را داشته باشد. سیستم هوش مصنوعی دستگاه ضبط هایک ویژن قادر است با توجه به موقعیت های مختلفی که می تواند رخ دهد آلارم های مختلفی را مدیریت کرده به علاوه توانایی تشخیص بهینه تری نسبت به سیستم های معمولی بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تشخیص درست هدف در تصویر

یکی از قابلیت های DVR های سری Acusense هایک ویژن به این صورت است که این تجهیزات ضبط می توانند در تصاویر زنده و ضبط شده تصاویر انسان و وسایل نقلیه را از سایر اشیاء تشخیص دهند. در مواقع ضروری نیز کاربر قادر است با چند کلیک تمامی تصاویر ضبط شده که در آن تصویر انسان یا وسیله نقلیه وجود دارد را مشاهده نماید. سیستم ضبط جدید هایک ویژن در تصاویر مختلف قادر است انسان را تشخیص داده و کلیه تحرکات آن را زیر نظر داشته باشد.

حذف آلارم اشتباه

سیستم های قدیمی نسبت به  هر گونه حرکتی حساس بودند و در صورت تشخیص هر حرکتی بدون هیچ آنالیزی آن را به عنوان یک آلارم در نظر می گرفتند و این موضوع باعث کلافگی و سردرگمی کاربران می شد اما مرکز کنترل Acusense هایک ویژن قادر است با استفاده از الگوریتم های ویژه ای حرکات کم اهمیت در میدان دید دوربین مانند افتادن برگ درختان، سایه اجسام، حرکت حیواناتی مثل گربه و… را فیلتر کرده و سیستم هیچ آلارمی برای آنها صادر نکند و تنها به انسان و وسیله نقلیه حساس باشد. این موضوع یعنی حذف آلارم های اشتباه تاثیر زیادی بر میزان رضایتمندی کاربران سیستم دوربین مدار بسته دارد. از این رو بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:   پکیج دوربین مداربسته   انواع دوربین مداربسته

جستجوی فوری هوشمند

به لطف استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی DVR سری Turbo HD 5.0 هایک ویژن قادر هستند از میان بسیاری تصاویر ضبط شده، تنها تصاویر مربوط به انسان و وسیله نقلیه را جستجو کنند و این باعث می شود تا کاربران در وقت خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند. این موضوع هنگام جستجوهای حساس در تصاویر ضبط شده بسیار تاثیر گذار است.

مدل های DVR سری Acusense

محصولات Acusense  هایک ویژن در چهار گروه مختلف ارائه شده اند که هر کدام تعداد GPU های مختلفی را پشتیبانی می کنند ( بین ? تا ?? GPU برای همین تعداد کانال ) و بر اساس آن با توجه به نیا  مشتریان قادر هستند از الگوریتم هوش مصنوعی استفاده کنند. در حال حاضر مدل های ارائه شده توسط هایک ویژن برای Turbo HD 5.0 عبارتند از :

iDS-7204HQHI-K1/2S

iDS-7208/16HQHI-K1/4S

iDS-7204/08HUHI-K1/4S

iDS-7208/16HQHI-K2/4S

iDS-7204/08HUHI-K2/4S

iDS-7316HUHI-K4/16S

iDS-9016HUHI-K8/16S

 

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

DVR Acusense هایک ویژن


Acusense هایک ویژن

همانطور که می دانید هایک ویژن به تازگی سری Turbo HD 5.0 محصولات خود را روانه بازار کرده است. این محصولات با بهره گیری از هوش مصنوعی و قیمت مناسب توانسته نظر مخاطبین را جلب کند. در این قسمت می خواهیم در خصوص ویژگی های DVR های سری  Acusense هایک ویژن توضیح دهیم با ما همراه باشید. همچنین اگر تمایل دارید از مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته  با خبر شوید به سایت شرکت مهر تجارت مراجعه کنید.

ویژگی های مختلف سیستم ضبط توربو اچ دی هایک ویژن عبارتند از:

استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی

این DVR ها از الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می کنند و قادر هستند آنالیز های تصویر ( VCA ) مختلفی را ارائه نمایند. برد قطعات DVR جدید هایک ویژن با استفاده از GPU قادر است آنالیز تصویر مناسب با کمترین خطا را داشته باشد. سیستم هوش مصنوعی دستگاه ضبط هایک ویژن قادر است با توجه به موقعیت های مختلفی که می تواند رخ دهد آلارم های مختلفی را مدیریت کرده به علاوه توانایی تشخیص بهینه تری نسبت به سیستم های معمولی بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تشخیص درست هدف در تصویر

یکی از قابلیت های DVR های سری Acusense هایک ویژن به این صورت است که این تجهیزات ضبط می توانند در تصاویر زنده و ضبط شده تصاویر انسان و وسایل نقلیه را از سایر اشیاء تشخیص دهند. در مواقع ضروری نیز کاربر قادر است با چند کلیک تمامی تصاویر ضبط شده که در آن تصویر انسان یا وسیله نقلیه وجود دارد را مشاهده نماید. سیستم ضبط جدید هایک ویژن در تصاویر مختلف قادر است انسان را تشخیص داده و کلیه تحرکات آن را زیر نظر داشته باشد.

حذف آلارم اشتباه

سیستم های قدیمی نسبت به  هر گونه حرکتی حساس بودند و در صورت تشخیص هر حرکتی بدون هیچ آنالیزی آن را به عنوان یک آلارم در نظر می گرفتند و این موضوع باعث کلافگی و سردرگمی کاربران می شد اما مرکز کنترل Acusense هایک ویژن قادر است با استفاده از الگوریتم های ویژه ای حرکات کم اهمیت در میدان دید دوربین مانند افتادن برگ درختان، سایه اجسام، حرکت حیواناتی مثل گربه و… را فیلتر کرده و سیستم هیچ آلارمی برای آنها صادر نکند و تنها به انسان و وسیله نقلیه حساس باشد. این موضوع یعنی حذف آلارم های اشتباه تاثیر زیادی بر میزان رضایتمندی کاربران سیستم دوربین مدار بسته دارد. از این رو بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:   پکیج دوربین مداربسته   انواع دوربین مداربسته

جستجوی فوری هوشمند

به لطف استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی DVR سری Turbo HD 5.0 هایک ویژن قادر هستند از میان بسیاری تصاویر ضبط شده، تنها تصاویر مربوط به انسان و وسیله نقلیه را جستجو کنند و این باعث می شود تا کاربران در وقت خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند. این موضوع هنگام جستجوهای حساس در تصاویر ضبط شده بسیار تاثیر گذار است.

مدل های DVR سری Acusense

محصولات Acusense  هایک ویژن در چهار گروه مختلف ارائه شده اند که هر کدام تعداد GPU های مختلفی را پشتیبانی می کنند ( بین ? تا ?? GPU برای همین تعداد کانال ) و بر اساس آن با توجه به نیا  مشتریان قادر هستند از الگوریتم هوش مصنوعی استفاده کنند. در حال حاضر مدل های ارائه شده توسط هایک ویژن برای Turbo HD 5.0 عبارتند از :

iDS-7204HQHI-K1/2S

iDS-7208/16HQHI-K1/4S

iDS-7204/08HUHI-K1/4S

iDS-7208/16HQHI-K2/4S

iDS-7204/08HUHI-K2/4S

iDS-7316HUHI-K4/16S

iDS-9016HUHI-K8/16S

 

خواص زعفران برای لاغری


خواص زعفران برای لاغری

زعفران ادویه‌ای محبوب است و گلی بسیار زیبا دارد. تنها مزه و شکل زیبای این ادویه نیست که آن را محبوب کرده بلکه خواص دارویی زعفران هم زبانزد است

نام علمی این گیاه شفابخش کروکوس ساتیووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشک می‌کنید و تبدیل به این ادویه گران بها می شود تقریبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را باید چید تا بتوان تنها نیم کیلو زعفران به دست آورد. این گیاه معطر به خاطر قابلیتش برای رنگ دادن و خوش مزه کردن غذا مورد استفاده قرار می‌گرفت.

ترکیب ارگانیک خاص زعفران آن را تبدیل به یک افزودنی قوی در رژیم غذایی افراد کرده است. زیرا زعفران حاوی بیش از صد و پنجاه ترکیب متغیر است که از آن جمله می‌توان به کاراتوئید ها، سافرانال، کروستین، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد بیو شیمیایی اشاره کرد. همچنین زعفران دارای مواد معدنی و ویتامین ها است که برای سلامتی انسان لازم استخرید زعفران در رایج‌ترین شکل زعفران مدل خشک شده و یا پودری آن است. اما شما می‌توانید مکمل‌های زعفران را هم از برخی از فروشگاه‌های خوراک گیاهی و یا با خرید اینترنتی زعفران بهرامن آن را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که باید از یک شرکت معتبر مانند زعفران بهرامن خرید کنید تا محصولی که خریده اید را با خیال راحت مصرف کنید. تنها مقدار کمی از این چاشنی کافی است تا از فایده هایش بهره ببرید.  لازم به ذکر است که بیشترین میزانی که باید در بیست و چهار ساعت از این ادویه مصرف کنید بین نیم تا یک گرم است. مصرف بیش از حد آن موجب عوارض زیادی می شود.

تاثیر زعفران برای لاغری و کم کردن وزن افراد چاق

امروزه برای کاهش وزن، داروها و مواد شیمیایی و طبیعی زیادی را به افراد دارای مشکل اضافه وزن معرفی می کنند. گیاه زعفران را هم بصورت ادویه و هم بصورت روغن استفاده می کنند. همچنین یکی از خواص آن برای لاغری و کم کردن وزن بسیار مفید است. پژوهش های زیادی درباره زعفران، نشان داده است که با مصرف آن ماده در طی چند هفته به صورت محسوسی هوشیاری و انرژی در افراد زیاد می شود و کارکرد مغز بهبود یافته و روحیه آنها بیشتر شده است.

این پژوهش ها نشان دهنده این است که مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، کاهش افسردگی و اضطراب می گردد. این امر در بین افرادی که از نظر روحی وضعیت مناسبی ندارند به خوردن زعفران روی می آورند، به کاهش میزان مصرف میان وعده های پر تعداد و غیر معمولی و تنظیم آنها منجر می شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوی مصرف میان وعده های غیر معمولی نوعی واکنش سیستم عصبی به شرایط تنش زا است. زعفران در کشور ما سوغات مشهد است.

بسیاری از دانشمندان داخل و خارج از کشور بر این امر اعتقاد دارند که در کنار پرهیز غذایی و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل می‌تواند در لاغر شدن افراد بسیار موثر باشد. همچنین اگر کمی زعفران پیش از خوردن غذا مصرف کنند باعث می شود که اشتهای این افراد به طور خاصی کاهش یابد. به خاطر ترکیبات داخل زعفران، این ادویه باعث مهار آنزیم لیپاز پانکراس می گردد که باعث جلوگیری از هضم چربی موجود در غذا می شود و در نتیجه کاهش میزان کالری را به دنبال دارد. البته برای مصرف زعفران باید با پزشک معالج خود مشورت های لازم را انجام بدهید تا او شما را برای این امر راهنمایی بنماید و توصیه می شود که از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زیاد پرهیز نمایید که عوارض بدی را دارد.

آنتی اکسیدان داخل زعفران باعث سرکوب سیتوکین‌ها می‌شود که باعث ایجاد التهاب هستند. این کار برای رسیدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. ترکیبات تشکیل دهنده زعفران احساس سیری را در افراد بالا می برد که در نتیجه مواد غذایی کمتری خورده می شود و میزان متابولیسم گلوکز و لیپید را افزایش می دهد.

برای رسیدن به لاغری با زعفران بهترین کار این است که از دم نوش های آن پیش از غذا خوردن میل نمایید. به این ترتیب کاری کنید که هم به متابولیسم تان کمک کنید و هم از زعفران برای لاغر شدن بهره برده اید و اشتهایتان را به این ترتیب کاهش داده اید. برای این که از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بی بهره نمانید، توصیه می شود که نیم ساعت بعد از خوردن غذا از چای زعفران استفاده کنید.

از دیگر خواص زعفران می‌توان به کاهش دهنده فشار خون، هضم کننده غذا، از بین برنده نفخ و اسید معده، کمک به گردش خون، درمان اختلالات کلیه، مثانه و کبد، کاهش درد قاعدگی، کاهش کلسترول خون، خاصیت ضد سرطانی، تصفیه خون، ضد عفونی کننده و ضد اکسیدان در بدن اشاره کرد و ضمنا توجه داشته باشید که کاروتنوئید موجود در این محصول می تواند از بروز تومورهای پوستی جلوگیری کند.

.

منبع: مهر نیوز

 

مقایسه هزینه بلیط پارک آبی در ایران و خارج از ایران

در تمامی کشورها بخش هایی برای تفریحات افراد در نظر گرفته می شود، چرا که همه اشخاص کار می کنند تا بتوانند از زندگی خود لذت ببرند و بخشی از لذت زندگی مربوط به تفریحاتی می شود که هر شخصی تمایل دارد در روزهای تعطیل خود از آن ها استفاده کند و روح خود را تازه کند.

اماکن تفریحی به دو دسته تقسیم می شوند و بخشی از آن ها را دولت از منابع عمومی می سازد که بیشتر شامل پارک ها و اماکن ورزشی می شود و برخی دیگر را بخش خصوصی می سازد، تا از قبال آن بتواند به درآمد خوبی برسد.

همانطور که می دانید واحد پولی ما در حال حاضر از ارزش بسیار پایینی برخوردار است، از این رو هزینه بسیاری از چیزها در کشورما ارزان تر از سایر کشور ها است و برای مثال اگر شخصی بخواهد لذت حضور در پارک آبی را تجربه کند، اگر به کشور ما مراجعه کرده و حتی از بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده جهان استفاده کند، باز هم ارزان تر خواهد بود، از این رو به همگان پیشنهاد می کنیم برای داشتن خاطراتی خوب حتما قدر پارک های آبی ایران را بدانند.

منبع : مقایسه هزینه بلیط پارک آبی در ایران و خارج از ایران