فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

ترس از ازدواج با مشکلات اقتصادی

ترس از ازدواج با مشکلات اقتصادی

در شرایط فعلی جامعه، ازدواج به ‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مطرح است. مشکلات اقتصادی همواره در زندگی، گریبان گیر خانواده‌ها به ویژه زوج های جوان بوده و می تواند عامل اختلاف در زندگی گردد.

8m6b_3.jpg

مشکلات و مسائل اقتصادی که بر سر راه جوانان وجود دارد به حدی زیاد است که جوانان را بر سر یک دو راهی قرار می دهد. یا باید قید ازدواج را بزنند و یا تلاش های سختی انجام دهند که به نتیجه برسند.

هیچ فردی نمی‌داند که میزان حقوق او کفاف شروع یک زندگی مشترک را می دهد یا نه. این عدم ثبات و نداشتن آرامش منجر به ترس از ازدواج و مشکلات روحی می‌شود.

جوان زمانی ازدواج می کند که از آینده مالی و وضعیت اقتصادی خود مطمئن باشد، در غیر این صورت ازدواج برای او سخت  خواهد بود. فرار جوانان از ازدواج بدلیل ترس از عدم تامین زندگی مشترک و مشکلات مالی است.

برای ازدواج و شروع یک زندگی باید حداقل های اقتصادی و شغلی فراهم باشد. بیکاری، نداشتن ثبات اقتصادی، اجاره خانه بالا، هزینه های مراسم عروسی مانند هزینه های تالار عروسی  مانند غذا و پذیرایی و ، قیمت های بالای طلا هزینه آرایشگاه عروس ، قیمت های بالای  لوازم منزل  و هزینه آتلیه عروس و... می تواند از دلایل بسیار جدی ترس و به تاخیر انداختن ازدواج جوانان باشد.

زوجین در آغاز زندگی از یکدیگر سوال نمی پرسند که آیا این میزان درآمد می تواند خواسته ها و نیازهای آنها را تأمین کند. بعضی نسبت به این موضوع بی توجه هستند و پس از ازدواج از وضعیت معیشتی اظهار نارضایتی می کنند و این موضوع باعث اختلاف می شود.

ریشه اقتصادی اختلاف زوجین بعد از زندگی مشترک نداشتن مسکن، کافی نبودن درآمد مرد در مقابل تنوع طلبی زنان برای خرید وسایل مدرن، عصبی بودن مرد به دلیل چند شغله بودن، نداشتن تعادل در بودجه و کنترل مخارج در زندگی، مخفی نگاه داشتن درآمد زن و شوهر از یکدیگر، عدم توافق و برنامه ریزی برای درآمد خانم ها و ... می باشد.

خداوند در خصوص ازدواج وعده داده است

در مجموع می توان گفت؛ این روزها هر جوانی که قصد ازدواج دارد نگرانی هایی در ذهن تصور می کند. تلاش برای حل معضلات و نترسیدن از شروع زندگی اراده محکمی می خواهد که بتواند از شرایط ناهموار و دشواری هایی متعدد عبور کند.

اما با وجود تمام مشکلاتی که برای ازدواج پیش روی جوانان است، با کم کردن یکسری توقعات و هزینه های بیهوده می توان راه حل هایی برای شروع یک زندگی مشترک ساده پیدا کرد. راهکارهایی از قبیل؛ طرح های ازدواج آسان که هزینه های عروسی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد و دغدغه زوجین را برای برگزاری مراسم عروسی برطرف می کند.

علاوه بر این خداوند متعال در خصوص ازدواج اطمینان‏بخشی کرده و می فرماید؛ جوانان بدون همسر را همسر دهید اگر  فقیر باشند، خداوند با فضل و رحمت خود آنان را غنى و بى‏نیاز مى‏کند. این وعده و تضمین صریح و روشن خداوند است و چه تضمینى بالاتر از تضمین خدا.

منبع: مجله بیاتو عروسی

 

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

بهترین مشاورین انتخابات دکتر مازیارمیر

به طور کلی قصد اینگونه فعالیت ها ایجاد ذهنیتی کوتاه مدت از بهبود وضعیت اقتصادی است تا اعتماد و در نهایت رأی مردم جذب شود. مشکل اینجا است که این موفقیت های کوتاه مدت می توانند باعث از بین رفتن موفقیت های بلند مدت شوند.

بهترین مشاورین انتخابات

حتما می دانید که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لایه ای یک رقابت جدایی‏‏ ناپذیر از نظام سیاسی هر کشوری قلمداد می شود وحتی بسیار بالاتر. شاید به همین خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسیار کلیدی و طلایی است که به ما دست می دهد تا مردم هر شهر واستان و کشوری رهبران و قانون گذاران ویا نمایندگان خود را در نهایت ازادی عمل انتخاب کنند.

بهترین مشاوران انتخاباتی  هرگز رفتارهای غیر حرفه ای از خود بروز نمی دهند اما متاسفانه افراد و شیادان زیادی در این رابطه مانند سایتهای یهویی و یک شبه یا افراد مختلف و مخصوصا سایتهایی بی هویت و افراد بی هویت تر با چسباندن برخی اسامی مجعول و غربی و خارجی و غیر علمی و عملی می خواهند از این اب گل الود ماهی بگیرند.

 

بهترین مشاورین انتخاباتی

مثلا مشاور انتخاباتی  باراک اوباما و یا مشاور انتخاباتی ترامپ اقای  پروفسور…. از….. یا مشاور انتخاباتی روحانی و  مشاور انتخاباتی شیطان در جهنم خوب معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نیست.یادمان باشد به گفته پروفسور لیبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 مشاور انتخاباتی 

 

 

بهترین مشاور انتخاباتی

بهترین مشاور انتخابات پکیجهای تقلبی و کتابهای آنچنانی را وارد بازر نمی کنند و می دانند فوت کوزه گری را که به سختی به دست می آید را نباید و نمی توان به رایگان در اختیار دیگران قرار داد.

 

بهترین مشاور ین انتخابات

متاسفانه این روزها فروش پکیج های پوشالی وتوخالی به نام انتخابات و جالب تر اسامی و افراد این سایتها و به اصطلاح اساتید حاصر در این سایتها فارغ از عناوین مجعول استاد و دکتر و مهندس و پروفسور و برخی هم تا دیروز حتی مدرک معتبر دانشگاهی نداشته اند امروز با جنین مدارکی پوشالی قد علم نموده و یا بدتر از بد هرگز در احزاب  و تشکلهایی.جایی و رد پایی نداشته و نه سر پیاز ونه به اصطلاح  ته پیاز بوده اند.

مازیارمیر مشاوره انتخابات بعنوان یک مشاور تخصصی انتخابات به شدت معتقد است که این سایتها و افراد  فقط  باعث نابودی کارزارهای انتخاباتی چه در انتخابات مجلس و شورای شهر و حتی اصناف شده و یا می شوند و موارد بسیاری را خود به شخصه سالها است ملاحظه میکنم . به شدتمعتقدم پکیج انتخابات با این سبک و سیاق بیشتر رنگ و بوی پوچ و تو خالی دارد.

 

 

شرایط مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین

وقتی صحبت از هزینه مهاجرت به اوکراین یا هر کشور دیگری می شود باید در نظر بگیریم که هدف از این مهاجرت چیست؟

بعنوان مثال یک دانشجو می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد متخصص می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک بیزینس من و تاجر می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد بازنشسته می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

 

چون شرایط مهاجرت به اوکراین درباره هر یک از افرادی که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همین علت هزینه مهاجرت به اوکراین درباره هریک از افراد بالا فرق می کند و یکسان نخواهد بود.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی

یک دانشجو برای اینکه بخواهد به اوکراین مهاجرت نماید فقط نیاز دارد که از یکی از دانشگاه های اوکراین که اکثرا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا هستند، یک پذیرش در رشته مورد علاقه خودش دریافت نماید و سپس بر اساس این پذیرش تحصیلی، یکسری مدارک برای ارائه به سفارت اوکراین در ایران تهیه نماید.

مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس نیاز است عبارت است از:

ترجمه رسمی دانشنامه دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی ریزنمرات مقطع دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی پاسپورت متقاضی به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی گواهی صحت و سلامت پزشکی به زبان انگلیسی

اصل پذیرش تحصیلی یا دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه های اوکراین

برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس، احتیاجی به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات مقطع پیش دانشگاهی نیست، اما در صورتیکه این دو مدرک به سفارت اوکراین در ایران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراین در ایران از شما مدارک را گرفته و تایید می کند. علت این امر هم به این خاطر است که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید هر مدرک ترجمه شده عددی بین چهل دلار تا پنج دلار از متقاضی مهاجرت تحصیلی به اوکراین دریافت می کند در حقیقت می توان به زبان عامیانه اینطور بیان کرد که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمی آید و حتی استقبال هم می کند و خود دانشجو باید با هوشیاری فقط مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی را به کارمند کنسولی تحویل دهد.

مواردی بوده که متقاضی  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراین در ایران تحویل داده و کارمند کنسولی همه مدارک را بدون هیچ اعتراضی تحویل گرفته و فیش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراین در ایران صادر کرده است.

فقط در همین فیلد مهاجرت دانشجویی به اوکراین  می بینید که هزینه پرداختی بابت صندوق سفارت می تواند برای دو دانشجو آنهم در یک مقطع یکسان، متفاوت باشد یعنی مثلا یک دانشجو هزینه تایید چهار مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت کند و دانشجوی دیگر، هزینه تایید پنج یا شش مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت نماید.

این موارد باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین  حتی برای مهاجرت تحصیلی در هر پرونده متفاوت باشد.

یکی از نکات مهمی که خیلی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین نمی دانند و متاسفانه دارالترجمه های مختلف و موسسات اعزام دانشجو از این مورد سوء استفاده می کنند اینست که  برای ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین احتیاجی به ترجمه روسی مدارک نیست و سفارت اوکراین در ایران و حتی دانشگاه های مختلف اوکراین، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را از متقاضی قبول میکنند. اما بدلیل اینکه در حال حاضر در ایران هزینه ترجمه یک مدرک به زبان روسی  سه برابر هزینه ترجمه همان مدرک به زبان انگلیسی است، عده ایی از این نا آگاهی دانشجویان یا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین سوء استفاده می کنند.

این مورد هم یکی دیگر از پارامترهایی است که باعث می شود هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد حتی با داشتن مدارک یکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت خدمات اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه های معتبر اوکراین در شهرهای کی یف، خارکف، اودسا، سومی، لوو و … را به صورت تخصصی و حرفه ایی  انجام می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با تلفنهای دفتر ایران و یا دفتر اوکراین تماس بگیرید و درصورت تمایل وقت مشاوره حضوری رزرو نمائید.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت دائم یا اخذ اقامت دائم اوکراین

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح داده شد هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد به خیلی از پارامترها بستگی دارد

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از ورود به کشور اوکراین می خواهد در کدام شهر زندگی کند؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراین، می خواهد در کشور اوکراین کارآفرینی کند و به اصلاح کسب و کاری راه بیاندازد یا اینکه در شرکتی بعنوان نیروی کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین متاهل است یا مجرد؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین بصورت تکی می خواهد اقدام نماید یا بصورت خانوادگی؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین دارای فرزند است؟

سن فرزند یا فرزندان فرد متقاضی چقدر است؟
با توجه به قوانین کشور اوکراین، پروسه اخذ اقامت اوکراین و مهاجرت به اوکراین  برای فرزندان یک خانواده در سنین مختلف  متفاوت است و این تفاوت باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته ای که درباره هزینه مهاجرت به اوکراین باید متذکر بشویم این است که عده ایی از افرادی که در زمینه اخذ مهاجرت به اوکراین در فضای مجازی ایران کار می کنند، به دلیل اینکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراین مراحل مختلف و ریزه کاری های بسیاری دارد، از نا آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددی را اخذ می کنند

اما هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در قراردادی که با موکلین و متقاضیان مهاجرت منعقد می کند هزینه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قید می کند و قید می شود که متقاضی هیچ هزینه اضافه ای بابت مراحل مختلف پرداخت نمی کند.

بعنوان مثال برای کشور اوکراین، رادیو وکالت تضمین می نماید که در کلیه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراین، هیچ مبلغ اضافه ای به عناوین واهی از متقاضی اخذ نمی شود.

طی این مدت فعالیت در زمینه مهاجرت، موکلین و متقاضیانی داشتیم که قبلا تجربه کار با گروه های دیگر مهاجرتی را داشتند و عنوان میکردند که علاوه بر مبلغ قید شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزینه هایی با عناوین مختلف از آنها اخذ می شده است.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت تخصصی و حرفه ایی خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار و خرید ملک و اخذ اقامت دایم اوکراین را ارائه می کند بطوریکه رادیو وکالت خبره ترین تیم اجرایی را در شهرهای کی یف، خارکف و اودسا در کشور اوکراین دارا می باشد.

تمامی قرارداد های رادیو وکالت با متقاضیان و موکلین  در بخش حقوقی یا مهاجرتی در دفتر ایران تنظیم می شوند

قرارداد ها به زبان فارسی تنظیم می شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضمینی منعقد می گردد.

رادیو وکالت سعی دارد با اعتماد سازی و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهای حوزه فعالیت خود، برند قابل اعتمادی را برای ایرانیان در سراسر دنیا ارائه کند.

ارائه مشاوره برای متقاضیان در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت رایگان انجام میشود

با توجه به شرایط اوکراین و ارزش پول این کشور، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اوکراین و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان علاقه مند می باشد.

رادیو وکالت تیم تخصصی مشاوره سرمایه گذاری دارد و می تواند در حوزه هایی که  در اوکراین سود ده می باشد  به متقاضیان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره می توانیدبا تلفن های دفتر ایران تماس بگیرید

88705123

88106119

 

از ماهیگیران تا یک فیل

از ماهیگیران تا یک فیل

تازه های نشر

کتاب داستایفسکی

پدید‌آورنده: آندره ژید | مترجم: سیروس ذکاء | ناشر: ناهید

آندره ژید نویسنده معروف فرانسوی در این کتاب داستایفسکی (???? – ????م) را از روی نامه‌ها و نوشته‌هایش نقد کرده است. وی در بررسی نامه ها، ترجمه ین بی استوک را ملاک قرار داده است. در این اثر، درباره شخصیت داستایوفسکی از روی آثارش نیز سخن رفته است و گوشه هایی از آثار او در خلال نقد آورده شده است. بخش عظیمی از این کتاب، سخنرانی آندره ژید در تماشاخانه «ویوکولومبی یه» است که به مناسبت صدمین سالگرد تولد داستایوفسکی برگزار شده بود. این کتاب به همت حسن هنرمندی به فارسی برگردانده شد و در سال ???? توسط انتشارات زوار به طبع رسید.

کتاب ماهیگیران

پدید‌آورنده: چیگوزی اوبیوما | مترجم: میثاق خلج | ناشر: چترنگ

ماهیگیران داستان زندگی چهار برادر از خانواد‌ه‌ی آگوو است که در نبود پدرشان، وقتی برای کار به شهری دور منتقل شده است، به ماهیگیری می‌روند. آن‌ها نزدیک رودخانه‌ پیشگوی دیوانه‌ای را ملاقات می‌کنند که پیش‌بینی می‌کند برادر بزرگ‌تر به دست یک ماهیگیر به قتل می‌رسد…

کتاب بی‌نظیر، مثل یک فیل

پدید‌آورنده: لیندا اوتمن های | مترجم: سپیده صادق | ناشر: پرتقال

کتاب بی‌نظیر، مثل یک فیل نوشته‌ی لیندا اوتمن های می‌باشد که سپیده صادق آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات پرتقال چاپ و در ??? صفحه به بازار عرضه شده است. آخرین چاپ آن مربوط به سال ???? بوده و می‌توان به لحاظ موضوع‌بندی آن را در بخش داستان نوجوان قرار داد.

2+

حفاظ پنجره و کارایی های آن

حفاظ پنجره و کارایی های آن

زمانی که صحبت از حفاظ پنجره به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟

نصب حفاظ پنجره

کارایی های حفاظ پنجره

زمانی که صحبت از نرده پنجره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب حفاظ پنجره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هایی که در ساخت خانه و یا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند دوجداره هستند. شما میتوانید در خانه خودتان که  درب آکاردئونی نصب نکرده اید اشیاء با ارزشی را نگهداری کنید اما آیا میتوانید امنیت آن ها را نیز تضمین کنید؟

حفاظ پنجره ساده

حفاظ نرده استیل

زندگی روزمره ایجاب می کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشید و همین هم باعث می شود که خانه شما ایمن و ضدسرقت نباشد. در این حال اینکه شما بتوانید از یک حفاظ مناسب برای درب ها و پنجره های خود استفاده کنید، علاوه بر اینکه از ورود غیر مجاز افراد جلوگیری می کند، از سقوط ناگهانی افراد و همچنین وسایل در شرایط مختلف نیز جلوگیری خواهد کرد.

زمانی که صحبت از امنیت خانه می شود، نخستین بخشی که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب حفاظ پنجره و درب است. این حفاظ ها در واقع تاثیر بسزایی را در امنیت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که میتوانند حین ورودهای غیرمجاز مانند یک سد محکم عمل کنند.

نصب حفاظ پنجره

با تمامی حرف هایی که گفته شد، باز هم عده ای تصور می کنند که نصب حفاظ پنجره تنها برای درب ها و همچنین خانه هایی کاربرد خواهد داشت که قدیمی تر هستند و درب ها و پنجره های امروزی که تمام هوشمند ساخته می شوند دیگر نیازی به این نوع حفاظ ها ندارند. لازم نیست برای شما یادآوری کنیم که هرچقدر هم تکنولوژی رو به پیشرفت باشد راه هایی که برای شکستن آن به وجود خواهد آمد نیز بیشتر خواهد شد. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این تفکرات را دور بریزید و به دنبال یک حفاظ محکم برای خانه خود باشید. اگر شما منزل یا ویلایی دارید که در آن سکونت نمی کنید، به طور قطع نصب حفاظ پنجره می تواند به شما در این زمینه کمک کند و امنیت را برای شما فراهم آورد.

 

حفاظ پنجره فرفورژه

گذاشتن حفاظ پنجره چه مزیتی دارد؟

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که نصب حفاظ پنجره علاوه بر اینکه به شما کمک می کند امنیت خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما هم خواهد شد. اینطور نیست که تمامی نرده هایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها شکل آهنی داشته باشند بلکه میتوانید با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره زیبایی را نیز برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. در این حال، تنها کاری که باید بکنید این است که نمونه های موجود را بررسی کنید.

اگر شما از حفاظ پنجره استفاده کنید در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگیری خواهید کرد و همچنین از قاب و شیشه پنجره خود نیز حفاظت می کند. شاید تصور شما این باشد که محل سکونت و زندگی شما شرایط خاصی دارد که نیاز دارید از پنجره های ضد سرقت استفاده کنید. در این حال نصب حفاظ پنجره استیل میتواند به شما در برقراری امنیت محل زندگیتان کمک کند.

انواع حفاظ پنجره

پیش از هرچیز باید بدانید که حفاظ سرنیزه ای هم انواع مختلفی دارد. شما میتوانید از انواعی استفاده کنید که برای ساختمان شما مناسب هستند.

معمولا آردواز در جنس ها و همچنین مدل های مختلفی تولید خواهند شد.

نصب حفاظ

 که در نهایت روی پنجره شما نصب می شوند و شکل آن ها را به کلی تغییر می دهند. انتخاب نوع حفاظ نیز کاملا به سلیقه و همچنین میزان امنیت شما بستگی دارد. البته برخی از حفاظ ها هستند که برای شرایط آب و هوایی خاصی ساخته می شوند و برای مثال می توانند مانع از ورود نور خورشید به داخل ساختمان شما شوند. در این حال بهتر است که با یک متخصص در این زمینه هم مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

حفاظ لیلیوم آهنی

یکی از انواع حفاظ های پنجره، حفاظ آهنی است که مقاومت بسیار زیادی دارد و در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. این نوع حفاظ ها اما در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران های زیاد ممکن است که رنگ و همچنین ظاهر خود را تغییر دهند. شما به همین دلیل هم نیازمند هستید که مراقبت و توجه همیشگی نسبت به آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه

حافظ پنجره در طرح های مختلف

حفاظ شبه چوب

یکی از انواع حفاظ ها که زیبایی خاصی دارد، حفاظ شبه چوبی است. دقت داشته باشید که این نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنین آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه ای مرطوب زندگی میکنید میتوانید از این نوع حفاظ ها استفاده کنید. معمولا حفاظ های شبه چوب در مقابل پوسیدگی هم مقاوم هستند اما  نیازمند نظافت های خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب می کنند.

شما میتوانید از انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی برای حفظ امنیت محل زندگی خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که در این زمینه از فروشگاه های معتبر خرید کنید و خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید.

 

 

معرفی سایت سام اکسچنجر امن ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

معرفی سایت سام اکسچنجر امن ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

+* معرفی سایت سام اکسچنجر امن ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال *+

در این پست قصد داریم شما را با سایت خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال (Digital currency) سام اکسچنجر آشنا کنیم. در ابتدا بهتر است کمی با مقوله ارز دیجیتال آشنا شوید. ارز دیجیتال جز ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌ شوند. همانطور که از نامش پیداس مبنای ارز دیجیتال 0 و 1 است. ارز دیجیتال ویژگی‌ هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد با این تفاوت که تراکنش‌ های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌ صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.

حتما تا به حال نام بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده این ها نیز جز ارز های دیجیتال می باشند. بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌ است. بیت کوین اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافت.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت که چگونه به خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال بپردازید

بستر پرداخت با بیت کوین

معرفی سایت سام اکسچنچر بهترین سایت خرید و فروش ارز الکترونیکی

سایت سام اکسچنجر با بیش از 7 سال سابقه درخشان در زمینه تبدیل پول های الکترونیکی فضایی کاملا ایمن را برای شما دارندگان اکانت دیجیتال همچون پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی فراهم نموده تا به راحتی به خرید و فروش با کمترین قیمت بپردازید. به عبارت دیگر سام اکسچنجر نوعی صرافی آنلاین است که خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمد های ارزی فعال است.

جالب است که بدانید با این که بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال ایران را تحریم نمودند ، پرفکت مانی برپایه تمامی تعهد های خود باقی مانده و دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی با استفاده از ووچرهای الکترونیکی پرفکت مانی حساب پرفکت مانی خود را در سایت اکسچنجر شارژ کنند.

خدمات سایت معبر سام اکسچنجر

همنطور که گفته شد سایت سام اکسچنجر مکانی مطوئن برای خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی می باشد. که در همین راستا خدمات زیر را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

  • ارائه انواع خدمات بدون کارمزدخرید و فروش آنی و اتوماتیک
  • تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان
  • امنیت خرید و فروش انواع ارز آنلاین
  • پشتیبانی دقیق و متعهد و ?? ساعته
  • مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران

((( دقت کتید که سایت سام اسچنحجر بدون تایید هویت افراد هیچگونه خدماتی به آنها نمی دهد )))

قوانین و مقررات سایت اکسچنجر

سایت سام اکسچنجر به دلیل حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش دارای قوانین و مقررات مشخصی است. از آنجایی که این مقررات نوعی قرارداد بین سایت اینترنتی سام اکسچنجر و کاربران است کابران باید قبل از عضویت و ثبت نام آن را بطور کامل مطالعه نماید.

قوانین سام اکسچنجر به شرح زیر می باشد :

  • سایت سام اسچنجر ارائه دهنده خدمات و کابران آن گیرنده خدمات می باشند.
  • کاربران این سایت معتبر بطور رسمی و قاونی باید بپذیرد که مالک وجه موجود در اکانتی است که از آن برای خزید و فروش استفاده می کند.
  • تمامی کاربران سایت سام اکسچنجر می پزیرند که تمامی تراکنش های ارز الکترونیکی انجام شده در این سایت کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • در قوانین سایت سام اکسچنجر کاربر باید قبول کند که مالک قانونی وجه و حساب هایی است که وی در هر سفارش برای پرداخت و چه برای دریافت از آنها استفاده کرده است.
  • با توجه به امنیت این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ،اطلاعاتی که کاربر در خلال سفارش یا ثبت نام در سایت وارد کرده است کاملا محفوظ خواهد ماند و بجز با نامه ی قضایی و یا درخواست کتبی پلیس محترم فتای جمهوری اسلامی ایران به هیچ شخص ثالثی ارائه نخواهد شد.
  • سام اکسچنجر این حق را دارد که برای احراز هویت کاربر هر گونه اطلاعات لازم را قبل از تکمیل سفارش از کاربر بخواهد.
  • در احراز هویت و اسکن مدارک خود دقت نمایید که هیچ نکته مبهمی در آن وجود نداشته باشد و تمامی مشخصات واضح باشد در غیر این صورت سام اکسچنجر تایید هویت شما را تا زمان ارسال مجدد مدارک به تعویق می اندازد.
  •  کاربران در زمان وارد کردن اطلاعات خود باید دقت نمایید زیرا تمامی مسئولیت ناشی از اطلاعات غلط بر عهده کاربر می باشد.
  • دقت داشته باشید که تمامی تراکنش هایی که توسط سام اکسچنجر دات کام در خلال انجام سفارشات انجام می شود غیر قابل بازگشت هستند.

پرفکت مانی

پرفکت مانی روشی مناسب برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است و با اطمینان کامل می توان گفت که تا کنون مشکلی با ملیت و کاربران ایرانی نیز نداشته و همانطور که اشاره کردیم با توجه به وجود تحریم ها امکان شارژ و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی در سایت اکسچنجر وجود دارد.

جهت خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی در سایت اکسچنجر کافیست تا فرم درخواست خرید PerfectMoney را به صورت آنلاین کامل نمایید و سپس میزان شارژی که می خواهید را مشخص نمایید پس از تایید شارژ خریداری شد به سرعت به اکانت شما اضافه خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی (e-Voucher) به نوعی کارت شارژ پرفکت مانی و یا چک بانکی الکترونیکی است که جهت برداشت اعتبار و همچنین افزایش اعتبار از حساب پرفکت مانی استفاده می شود. این کارت شارژ از یک شماره اختصاصی دیجیتالی 16 رقمی و کد فعال سازی 10 رقمی ، مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت تشکیل شده است. جهت ساخت ووچر پرفکت مانی دارای یک کارمزد کمی می باشد.

 

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان

 

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان 

مرجع اکثر برنامه‌های تمرینی فیتنس بانوان، مربیان یا قهرمانان مرد در رشته‌های بدنسازی و کلاسیک هستند که برنامه‌های خود و شاگردان مرد خود را بدون هیچ تغییری به بانوان ارائه می‌کنند که البته این کار اشتباه بزرگی است. به عنوان مثال در بسیاری از برنامه‌های فیتنس بانوان مشاهده می‌شود تمرینات با تردمیل به مدت 90 دقیقه توصیه شده و یا برنامه ورزشی برای یک خانم حدوداً 50 ساله، چهار جلسه در هفته و زمان لازم برای هر جلسه تمرین بیش از سه ساعت در نظر گرفته شده است!

 

اولین اصل از اصول مربیگری در فیتنس بانوان، مطلع شدن از اهداف فرد و ارائه راهکارهای صحیح مطابق با شرایط زندگی، سن، تیپ بدنی، سابقه ورزشی، سابقه بیماری و پرونده پزشکی او می‌باشد؛ سپس زمان تقریبی برای رسیدن به اهداف توافق شده با فرد برآورد می‌شود. در جایی شنیدم خانمی با قد 150 سانتی‌متر و وزن 120 کیلوگرم به باشگاهی مراجعه کرده و مربیان باشگاه به او گفته‌اند وزن او را در عرض شش ماه به 70 کیلوگرم کاهش می‌دهند! در جایی دیگر خانمی با دور بازوی 45 سانتی‌متر به باشگاهی مراجعه نمود و مربی باشگاه ادعا نمود بعد از 3 ماه، بدون اینکه بازوانت شل شود دور بازوی شما را به 30 سانتی‌متر خواهم رساند. مسلماً این قبیل ادعاها، ادعاهای کذبی است که جایی در فیتنس بانوان ندارد. در فیتنس بانوان، راهنمایی و مشاوره‌ی صحیح است که رکن اساسی محسوب می‌گردد و بیشترین اهمیت را دارد.

 

دومین اصل مربیگری در فیتنس بانوان، آشنایی با فیزیک ورزشکار می‌باشد. مثلاً بعضی از خانم‌ها در بالاتنه درشت هستند و برخی دیگر استخوان لگن درشتی دارند، فردی باریک و فرد دیگر پهن است و … . حتی نحوه پاسخ‌دهی هر ورزشکار به انواع برنامه‌های ورزشی متفاوت است؛ مثلاً تمرینات مربوط به شانه‌ها در بعضی افراد موجب رشد عضلات شانه و در برخی دیگر موجب رشد عضلات تراپ (کول) می‌شود و بر روی عده‌ای هم کاملاً بی‌اثر است. مثال دیگر اینکه تمرین عضلات شکم برای بانوانی که دنده‌های مرتفع دارند منجر به عواقب ناخوشایندی می‌شود و یا تمرینات قسمت پائین شکم که عمدتاً با حرکات پا به شکل نشسته یا خوابیده انجام می‌شود، برای خانم‌هایی که پاهای لاغری دارند اصلاً مناسب نیست. حرکات پهلو به منظور سوزاندن چربی‌های پهلو در 99 درصد مواقع اشتباه است. بانوان در سنین بالا ابتدا می‌بایست به فکر سلامت خود باشند و با تمریناتی متعادل و نیز رعایت برنامه غذایی مطابق با سن، کمتر به دنبال ایجاد تغییرات عمده در بدنشان باشند. البته توصیه برخی پزشکان به جراحی، مؤثرتر از ورزش سنگین و پایبندی به رژیم‌های سخت و طولانی‌مدت است.

 

سابقه بیماری

بارها پیش آمده که خانمی به درد زانوی خود بی‌توجه بوده و مربی هم بدون اینکه سؤالی در این مورد بپرسد، برای لاغری او برنامه تردمیل روی شیب، دوچرخه ثابت و… با مدت‌زمان طولانی و شدت زیاد در نظر گرفته است که در نهایت فرد دچار آسیب‌دیدگی شده و ورزش را کاملاً رها نموده است. نکته حائز اهمیت برای بانوانی که در بخشی از بدن خود مبتلا به چاقی هستند این است که تمرینات با وزنه و دستگاه برایشان مناسب نیست؛ چرا که تجربه ثابت کرده قسمت‌هایی از بدن بانوان که درشت می‌باشد استعداد بیشتری برای رشد دارد و چنانچه روی آن نقاط به هر نحوی تمرین با وزنه یا دستگاه انجام دهند، پس از مدتی درشت‌تر و حجیم‌تر از قبل می‌شود به‌خصوص اگر این تمرینات به صورت مستمر انجام نشود. قابل توجه بانوانی که بازوان درشتی دارند و انواع حرکات بازو و پشت بازو را با دستگاه یا وزنه با تکرار زیاد انجام می‌دهند.

 

تمرینات

در این بخش به تمرینات و شرایط تمرینی صحیح برای برخی از قسمت‌های بدن در فیتنس بانوان می‌پردازیم:

 

تمرینات عضلات سینه (جهت زیبایی و سلامت)

 

برای بسیاری از بانوان – تقریباً 95 درصد آن‌ها – تمرینات سینه به خصوص قسمت میانی و زیرین سینه مضر است و موجب افتاد‌گی سینه می‌گردد؛ به همین دلیل بهتر است تمرینات وزنه و دستگاه برای سینه در قسمت بالای سینه انجام گیرد. ضمناً تمرینات با دامنه‌ی زیاد ممکن است باعث ترکیدگی پوست در ناحیه اتصال سینه به دست‌ها شود. در فیتنس بانوان، تمرینات سینه فقط شامل حرکات زیر می‌شود:

بالا سینه هالتر، بالا سینه دمبل، بالا سینه دمبل فلای (به شرطی که وزنه‌ها زیاد پائین نیاید)، بالا سینه دستگاه، بالا سینه اسمیت و بالا سینه کراس.

 

 

 

تمرینات عضلات سرشانه (جهت زیبایی و سلامت)

از آنجا که تمرینات سرشانه گاهی اوقات با انقباض قسمت بالایی عضله تراپ (کول) همراه می‌شود، تأثیر حرکات سرشانه بستگی به استعداد عضلات شانه و کول دارد؛ چنانچه شکل شانه‌ها جمع و گردن و کول حجیم به نظر می‌رسد می‌بایست تمرینات شانه بااحتیاط و توأم با رعایت نکات خاصی که مربیان به آن اشاره می‌کنند انجام شوند. در فیتنس بانوان، تمرینات سرشانه شامل حرکات زیر می‌شود:

سرشانه دمبل پرس در حالت نشسته، سرشانه‌ هالتر از پشت در حالت نشسته، سرشانه اسمیت در حالت نشسته (از جلو گردن یا از پشت گردن)، سرشانه نشر (هالتر یا دمبل) به صورت ایستاده و در مواردی نشسته یا خوابیده (با زاویه 45 درجه)، سرشانه نشر دمبل از طرفین، سرشانه سیم تک یا جفت (نشر از جلو)، سرشانه سیم یا دمبل تک به حالت خم، سرشانه سیم تک (ایستاده برای قسمت پشت شانه)، سرشانه دمبل خوابیده برای نواحی پشت شانه.

نکته قابل ذکر اینکه در حالت نشر دمبل، می‌بایست دامنه حرکت در دورترین حالت از بدن باشد، البته با آرنجی نسبتاً خم تا حداکثر فشار بر روی سرشانه اعمال شود؛ اگر دامنه حرکت نزدیک به بدن انتخاب شود، موجب رشد عضلات کول می‌گردد که فرم خوشایندی برای بانوان فیتنس کار نیست.

 تمرینات عضلات پشت (جهت زیبایی و سلامت)

 تقویت عضلات پشت نقشی کلیدی در استایل بدنی دارد چرا که مانع از خمودگی و جمع شدن قفسه سینه به سمت جلو می‌شود، اما تمرین بانوان بر روی این نقاط می‌بایست خیلی کم و بااحتیاط انجام شود زیرا ممکن است در آینده موجب تحریک به رشد، تجمع چربی، ایجاد برجستگی و ریزش پوست در قسمت میانی پشت گردد. بانوانی که قصد دارند عضلات پشت خود را تقویت نمایند باید بیشتر با نرمش‌های ساده و طرز صحیح نشستن و خوابیدن به این مهم دست یابند نه با تمرینات سنگین و شدید روی این نقاط؛ حتی تمرینات با تکرار بالا و ست‌های متوسط یا زیاد هم موجب برانگیختگی و تحریک به رشد فزاینده این قسمت از بدن در آینده می‌شود.

 

برای عضلات فیله کمر چنانچه طبق نظر مربی، فرد آسیب کمری نداشته باشد، تمرین سخت‌تر و شدیدتر مانعی ندارد. لازم است مربیان نسبت به ورزشکارانی که گودی کمر با انحنای زیاد دارند توجه بیشتری نشان دهند. حرکاتی از قبیل پلاور سیم به حالت خم، پلاور دمبل خوابیده، پلاور دستگاه و صلیب پشت جزو حرکات خوبی به شمار می‌روند که می‌بایست در ست‌های کم انجام شود، مثلاً یک‌بار در هفته با تکرار متوسط یا بالا. تمرینات فیله کمر نیز بسیار مناسب هستند.

 

 

 

تمرینات عضله بازو (جهت زیبایی و سلامت)

 

بانوانی که بازوهایی با حجم متوسط دارند بهتر است به منظور فرم دهی بیشتر، یک‌بار در هفته آن‌هم یک تا دو حرکت با ست‌های متوسط و تکرارهای متوسط این عضلات را تمرین دهند؛ البته به هیچ عنوان نباید در هیچ مرحله‌ای از زندگی نسبت به استمرار تمرینات و رعایت رژیم غذائی بی‌توجهی کرد، چرا که ممکن است در آینده حجم این قسمت از بدن افزایش یابد. برای بانوانی که بازوان درشتی دارند به هیچ عنوان تمرین با وزنه و دستگاه توصیه نمی‌شود. برای خانم‌هایی که بازوهای لاغری دارند، هفته‌ای یک تا دو جلسه تمرین با ست‌های کم، تکرارهای متوسط و کم و یک تا سه حرکت پیشنهاد می‌شود. البته در ماه‌های ابتدایی می‌بایست برنامه تمرینی بازو با تعداد حرکات کم و با احتیاط فراوان انجام شود زیرا امکان دارد تمرین با شدت زیاد برای ورزشکار نتیجه معکوس داشته باشد و بازوها لاغرتر و شل شوند. برای تمرین بازو بیشتر حرکات با سیم و دمبل‌های سبک توصیه می‌شود.

 

تمرینات عضلات بالایی شکم (جهت زیبایی و سلامت)

 

برای بانوانی که لگن و کمر پهنی دارند، خانم‌هایی که ارتفاع دنده‌هایشان زیاد است، ورزشکاران زنی که در ستون فقرات و مهره‌ها مشکل دارند و همچنین زنان خیلی چاق، تمرینات شکم محدودی وجود دارد.

 

 

 

تمرینات عضلات پائین شکم (جهت زیبایی و سلامت)

 

در بانوانی که حجم پاهایشان بسیار کم است، انجام تمرینات با تکرار بالا موجب کاهش بیشتر حجم پا در نواحی روی ران‌ها می‌گردد. همچنین خانم‌هایی که مشکل گودی کمر دارند یا ستون مهره‌هایشان آسیب دیده است می‌بایست این حرکات را با زاویه مخصوص انجام دهند.

 

تمرینات عضلات پهلو (جهت زیبایی و سلامت)

 

پهلو شامل سه بخش جلوئی، کناری و پشتی می‌باشد. انجام تمرینات با تکرار زیاد برای قسمت جلو و پشت پهلو بسیار مناسب است اما برای قسمت کناری پهلو نبایست هیچ تمرینی انجام داد زیرا ممکن است منجر به افزایش حجم این قسمت از بدن شود.

 

تمرینات عضلات ران (جهت زیبایی و سلامت)

 

الف) جلو ران: بانوانی که پاهای درشتی دارند معمولاً برای حجیم شدن پاها مستعدتر هستند؛ به همین دلیل می‌بایست تمرینات این نقطه از بدن را به نحوی انجام دهند که در آینده موجب تحریک به رشد بیشتر نشود. بانوانی که پاهای لاغری دارند نیز باید بدون هیچ عجله‌ای و با انتخاب یک برنامه صحیح، تمرینات پا را در سه ماه ابتدائی به تدریج متنوع‌تر و شدیدتر کنند، زیرا افزایش ناگهانی شدت تمرین ممکن است موجب کاهش حجم پا گردد.

 

ب) داخل پا: معمولاً در اکثر بانوان (80 درصد آن‌ها) نواحی داخل پا محلی برای ذخیره چربی است؛ به همین دلیل تمرینات این قسمت از پا می‌بایست طی ماه‌ها (حتی سال‌ها) به شکلی ملایم و با صبر زیاد انجام گیرد، چرا که تمرینات شدید و سنگین از چربی‌های این قسمت می‌کاهد اما در عوض موجب شل شدن و افتادگی پوست می‌گردد.

 

ج) خارج پا: این قسمت از پا در نژادهای شرقی و خاورمیانه معمولاً هلالی شکل است و از میانه بخش خارجی ران‌ها تا کمر ادامه می‌یابد. اکثر بانوانی که تمایل دارند همانند نژادهای اروپائی ران‌های کشیده‌ای داشته باشند، می‌خواهند چربی‌های این قسمت از بدن را خیلی زود از بین ببرند. مربیان ناآگاه نیز با تمرینات اشتباهی از قبیل بالا و پائین آوردن پا از بغل، چه به صورت نرمشی چه با دستگاه و تمرین با دستگاه ابداکتور سعی می‌کنند این افراد را به خواسته‏شان برسانند، غافل از اینکه کار بیهوده و بسیار مضری انجام می‌دهند چرا که این تمرینات موجب چین‌خوردگی و افتادگی بدحالت پوست می‌گردد و در 90 درصد مواقع منجر به کاهش مقطع باسن و بدفرمی آن می‌شود.

 

د) پشت پا: توان این عضله برای ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است اما تمرینات مناسب چندانی برای آن وجود ندارد. تمریناتی از قبیل پرس پا به حالت نشسته یا خوابیده، جلو ران با دستگاه، جلو ران تک صاف یا بالشتک روی زانو، ابداکتور، تمرینات باسن با دمبل یا سیم، پشت پا دستگاه، لیفت پشت پا و حرکات ساق پا برای عضلات پا مناسب هستند.

 

 

 

تمرینات با دستگاه‌های ایروبیک (تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال)

در بخش‌های بعدی به مکانیزم اثر و تفاوت‌ها و شباهت‌های این دستگاه‌ها می‌پردازیم، اما ناگفته پیداست که تمرین با این دستگاه‌ها نیز باید همانند تمرین با وزنه بر اساس برنامه‌ای صحیح مطابق با وضعیت و اهداف تعیین شده فرد باشد و وضعیت سلامت زانو و کمر ورزشکار نیز کاملاً مورد بررسی قرار گرفته باشد. بانوانی که پائین‌تنه لاغر یا متوسطی دارند و قصد دارند چربی‌های میان تنه خود را بسوزانند می‌بایست با احتیاط با این لوازم تمرین کنند زیرا ممکن است پیش از اینکه چربی‌های میان تنه خود را به اصطلاح آب کنند، حجم پاهای خود را از دست دهند.

 

نکته مهم: بانوانی که تمایل دارند بدنی عضلانی و مردانه داشته باشند نباید به روش‌های فوق تمرین کنند، چرا که بدن خانم‌ها به دلیل ترشح هورمون‌های زنانه که چربی ساز می‌باشد، به ندرت همانند بدن آقایان می‌شود. گفتنی است سطح هورمون تستسترون در مردان بالاتر از زنان می باشد؛ این هورمون در سنین زیر 20 سالگی عضله‏ساز است و بعد از این سن موجب افزایش حجم عضلانی می‌شود.

 

یک توصیه مهم برای بانوانی که می‌خواهند خیلی سریع و به هر قیمتی وزن بدن خود را تغییر دهند:

 

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد کاهش وزن زیاد و ناگهانی در بانوان، موجب کاهش شدید سطح هورمون‌هایی می‌شود که محافظ تخمدان و سینه در برابر سرطان می‌باشند. همچنین افزایش وزنی معادل چهار کیلوگرم بعد از سن 30 سالگی در بانوان، خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر انجام تمرینات مستمر و منظم با شدت ملایم، خطر ابتلا به سرطان رحم را تا حدود 30 درصد کاهش می‌دهد.

 

داربست و نصب روی سازه ساختمان

داربست و نصب روی سازه ساختمان

شرکت آهن ایرانیان علاوه براینکه تمامیه نیازهای شما پیمانکاران عزیزاز جمله  میلگرد را فراهم می کند.نصب و تحویل داربست در محل اجرایه پروژه را نیزه در دست اجرا دارد و می توانید با تکیه بر تکنسین ها و کارگرهای زحمت کش شرکت آهن ایرانیان دیگر نگرانیه نصب پروژه را نداشته باشید.

 

 

قیمت لوله داربست

قیمت لوله داربست دارای نوسانات بسیار شدیدی در چند سال گذشته بوده است و می توانیم به جرات بگوییم که تقریبا نصبت به پارسال قیمت لوله داربست  ،تیرآهن و غیره....سیر صعودی به خود داشته و تا الان ادامه دارد.

 

قیمت نبشی درب کارخانه

قیمت نبشی و آهن آلات معمولا با نوسانات دلار تغییر می کنند می توانیم به جرات اعلام کنیم در حدود دو سال گذشته بیشترین حجم فشار بر بازار آهن کشور را داشتیم.

گوشت نبشی و سایز نبشی رابطه مستقیم با وزن و قمیت آن دارد.

 

کاربرد نبشی

نبشی در صنایع بزرگ و کوچک کشور کاربرد های وسیعی دارد .یکی از پر کاربرد ترین قسمت هایی که هر روزه شاهده آن هستیم این است که در آسانسورها به عنوان ریل برای جابجایی کابین آسانسور می باشد.نبشی معمولا در جاهایی کاربرد دارد که حکم نگه دارنده را ریلی محکم برای بدنه  سازه را ایفا کند.

قیمت لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه در دو حالت گرم و سرد به بازار عرضه می شود .شرکت آهن ایرانیان تمامیه سفارشات شما عزیزان را به صورت کامل و بدون حتی یک روز تاخیر به شما عزیزان تحویل میدهد.

عوامل مختلفی قیمت لوله گالوانیزه تاثیر دارند که از جمله یکی از آنها شرایط اقتصادیه کنونی می باشد تحریم های نا جوانمردانه بر کشور اسلامی عزیزمان باعث شده قیمت میلگرد، تیر آهن،پروفیل، نبشی بسیار نوسان و بالا پایین داشته باشد.

 

مزایای لوله گالوانیزه

یکی از مزایایی لوله گالوانیزه که این نوع کالای تولید شده را ارزشمند تر از لولهای هم طراز خود می کند عدم زنگ زدگی در برابر رطوبت و آب و هوای مرطوب می باشد ودر مراکزی که محیط دارای رطوبت بسیار بالایی می باشد و سطح لوله عایق حرارتی ندارد از این نوع لوله استفاده می شود گروه فنی شرکت آهن ایرانیان با تکیه بر دانش روز دنیا هم اکنون برای شما عزیزان این نوید را دارد که می توانند برای خرید با اتکایه کامل از کارشناسان این شرکت بهره بگیرند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

انواع لوله آهن ایرانیان

لوله درزدار، مانیسمان،درزدار،داربست و..... را می توانید در هر نقطه از کشور که هستید سفارش دهید و در سریع ترین وقت برای شما تهیه و ارسال می شود.