فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

7 ایده متفاوت هدیه ولنتاین برای آقایان

7 ایده متفاوت هدیه ولنتاین برای آقایان

ولنتاین جشن متفاوتی با دیگر جشن‌هاست. هدیه ولنتاین با دیگر هدیه‌ها فرق دارد چرا که برخلاف هدیه دیگر جشن‌ها  یک هدیه کاربردی نیست و بیشتر جنبه فانتزی و یادگاری دارد.  البته این بستگی به هنر و ذوق شما دارد که چقدر این هدیه را بهتر انتخاب کنید ولی مطمئن هستم که تهیه کادو ولنتاین مردانه دغدغه‌ی بزرگتری برای خانم‌ها هست و اصولا آقایان با یک هدیه ساده آماده (??? آقایان) سروته ماجرا را خم می‌آورند و برعکس خانم‌های عزیز دوست دارند که بهترین کادوی ولنتاین برای پسر را تهیه کنند.

ولی برای همسر یا نامزدمان چه چیزی بخریم؟ هدیه انتخابی شما باید حسی را منتقل کند که همواره بین شما مشترک است. باید به این موضوع بسیار دقت کنید. یعنی ممکن است من به یک هندزفری نیاز وافری داشته باشم ولی دوست دارم در روز ولنتاین از همسرم یک قاب عکس با تصویر خاطره‌انگیز از خاطراتمان هدیه بگیرم نه یک لزوما یک هندزفری!

 

همچنین بسته بندی هدیه ولنتاین هم اهمیت ویژه ای دارد که قبلا درباره آن در وبلاگ روسیلی در مطلب هدیه ولنتاین خود را با این ? روش خلاقانه و ساده بسته بندی کنید صحبت کرده‌ایم.

پیشنهادهای روسیلی برای کادو ولنتاین برای آقایان

در ادامه به معرفی چند ایده برای ولنتاین خواهیم پرداخت.

?- قلک عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌اید و برنامه‌ کارهای بزرگ را در سر دارید پیشنهاد می‌کنم با یک هدیه حساب شده به یار زندگی مشترک‌تان ثابت کنید که می‌خواهید زندگی‌تان را باهم بسازید. یک قلک شیشه‌ای با چند سکه پول داخل آن می‌تواند هدیه‌ای باشد که همیشه شما را به یاد مرد زندگی‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شیشه‌ای با کلی شکلات و تزیین زیبا می‌تواند یک قلک عاشقانه دیگر باشد. من خودم یکی شبیه این را دریافت کرده‌ام و بسیار دوستش دارم.

?- جعبه خوردنی‌های خوشمزه

حتما بارها شنیده‌اید که راه قلب مردان از شکمشان می‌گذردمن به عنوان یک مرد اعتراف می‌کنم که کاملا این موضوع صحیح استیک جعبه دوستانی از انواع خوراکی‌های باحال که مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ی مخفی که در گوشه‌ای کمد خود خواهد گذاشت و گاهی به دنبالش خواهد رفت می‌تواند بسیار جذاب باشد.

این جعبه می‌تواند پر از انواع شکلات، سس‌های مورد علاقه، تنقلات، نوشیدنی‌های مورد علاقه و …. باشد.

چه چیزی بهتر از یک جعبه خوشمزه انواع خوردنی برای هدیه ولنتاین برای آقایان شکمو

?لباس‌های بافتنی

لباس بافتنی از این نظر جذابیت دارد که وقت زیادی صرف آن کرده‌اید و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌اید. اصلا کلاه و شالی که مادران برای فرزندانشان می‌بافند نماد عشق است. شما هم می‌توانید این کار را بکنید، کافی است از همین الان شروع کنید و هر شب یک ساعت وقت بگذارید.

 

من اگر چنین کلاه بافتنی را برای هدیه ولنتاین دریافت کنم و مطمئن باشم که معشوقم آن را بافته است محال است با چیز دیگری در زندگی عوضش کنم. یا میتوانید یک کلاه بیسبالی هدیه دهید. 

?- کتاب و موسیقی و فیلم و هر اقلام فرهنگی دیگری

لازم نیست هدیه ولنتاین برای آقایان چیزی باشد که بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چیزی بهتر از اینکه به مناسبت ولنتاین با هم به یک تئاتر زیبا بروید و یا در یک کنسرت خوشحال شرکت کنید.

همچنین می‌توانید یک فیلم جذاب دانلود کنید و با کلی هله هوله و به مناسبت ولنتاین بنشینید و در کنار هم تماشایش کنید، هدف این است که بهانه‌ای پیدا کنیم برای خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چیزی بهتر از لحظه‌های خوب با یک فیلم خوب در کنار هم به بهانه شب ولنتاین

 

درباره هدیه بخوایند: کانال هدیه مردانه

?- یک گجت دوست داشتنی

خوب هر قدر هم که بخواهیم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها یک طرفشان عاشق چیزهایی مانند فوتبال! تکنولوژی! و ماشین یا چنین چیزهایی است. یک مجسمه مینیاتوری از چیزی که خیلی دوستش دارد می‌تواند ولنتاین امسال شما را خاطره انگیز کند.

اگر عاشق تکنولوژی است می‌توانید چیزی مانند یک دستگاه VR یا یک لنز برای گوشی به او هدیه بدهید. چیزی که لزوما نیاز وافری به آن ندارد ولی از داشتنش خوشحال می‌شود.

یک گجت تکنولوژیک که نیاز اساسی به آن ندارد ولی از داشتنش لذت می‌برد

?- کارت تبریک ولنتاین

خوب اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید زیادی هزینه کنید و در عین حال کارتان شیک باشد و دلنشین و یا اینکه اگر سال های زیادی از رابطه‌تان می گذرد و دوست دارید که کمی متانت به خرج دهید ?? پیشنهاد می کنیم از کارت تبریک های ساده و خلاقانه برای هدیه ولنتاین آقایان استفاده کنید.

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولین و آخرین کاری است که اکثریت ما، بعد و قبل از خواب انجام می دهیم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهی صرف کار کردن با تلفن همراه می شود. چک کردن نوتیفیکیشن ها و پیام ها بخش زیادی از این زمان را در بر می گیرند.

به همین علت است که استفاده تبلیغاتی از پیامک یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی شناخته شده در دنیاست. هر پیامکی

که به مقصد میرسد حداقل برای چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگیر میکند و این همه آن چیزیست که یک متخصص مارکتینگ

نیاز دارد.

تقریبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمینه ای و برای هر کسب و کاری مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب های هر بیزنسی، به صورت مجزا یک پنل پیامک تدارک دیده می شود تا بازدهی و رونق کسب و کارتان را در بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه ها به بیش از چندین برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد می شود:

اگر به تازگی قصد شروع به فعالیتی اقتصادی دارید و یا کاری را در این زمینه شروع کرده اید، باید بدانید که چه شیوه هایی شما را با صرف زمان و هزینه کمتری به هدفتان نزدیک میکند.

بنابراین در این قسمت قصد داریم به این مسئله بپردازیم که استفاده از سامانه پیامک

برای چه گروهی کاربردی تر بوده و بازتاب بهتری را به کسب و کارشان خواهد بخشید.

 

انواع فروشگاه های فعال، اعم از فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های بزرگ مانند ( نمایندگی های فروش محصولات برقی، محصولات صوتی و تصویری، نمایندگی های فروش ماشین و انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، فروشگاه های اسباب بازی فروشی، نمایندگی های داخلی و خارجی پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه های فرش و لوازم فنی و کامپیوتری و نظیر اینها )

انواع موسسات فرهنگی و هنری

انواع مدارس

( دولتی و غیر انتفاعی )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی یا خصوصی

موسسات و اجتماع های مذهبی ( حسینیه ها، مساجد، هیئت ها و نظیر اینها )

مغازه داران خرده فروش و جزئی فروشی که قصد ارتقای کیفیت فروش، خدمات و مشتری هایشان را دارند.

مهدهای کودک و خدمات آموزشی ارائه شده در آنها

دفاتر و کلینیک های پزشکی و بهداشتی ( مانند کلینیک ها یا مطب های روانشناسی، مطب های پزشکان تغذیه و پزشکان پوست و مو و زیبایی )

شرکت ها و آژانس های هواپیمایی

اماکن تفریحی مانند زمین های بازی، شهر بازی ها، پینت بال، کارتینگ، استخر

اماکن توریستی و اقامتی مانند معرفی کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

یا ویلاهای شخصی

آرایشگاه ها، سالن های زیبایی

و مراکز لیزر پوست

اپلیکیشن ها ( فروشگاه های اینترنتی یا اپلیکیشن های خدماتی )

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

برای خرید سامانه پیامک اینجا

کلیک کنید

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنید حتما متوجه خواهید شد که استفاده از چنین شیوه های پیشبردی مانند استفاده از سیستم پنل اس ام اس برای یک فعالیت اقتصادی مشخص، تقریبا در همه مشاغل کاربردی و پربازده محسوب می شود.

بنابراین تفاوتی نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنین سرویس هایی جهت تبلیغات، به جذب مشتریان و مخاطبین مورد پسندتان کمک قابل توجهی خواهد کرد و حتما نتیجه آن را در هدف نهایی و بازخورد پروژه تان خواهید دید.

 

شماره تلفن خود را وارد کنید تا کارشناسان پنل پیامک مدیانا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

معرفی خدمات کولر آبی؛ نصب، سرویس و تعمیر

معرفی خدمات کولر آبی؛ نصب، سرویس و تعمیر

با گرم شدن هوا بازار نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی نیز گرم شده و تقاضا برای این خدمات افزایش می‌یابد. نصب کولر آبی با رعایت اصول، سرویس کولر آبی به طور منظم و تعمیر کولر آبی بدون به تعویق انداختن آن، همه از مواردی هستند که خیال‌تان را از داشتن هوای مطبوع در تابستان راحت می‌کند. البته برای انجام این خدمات به موارد دیگری مثل کانال‌کشی نیز نیاز دارید. در این شرایط قیمت کانال کولر نیز مهم خواهد بود. با ما همراه باشید تا خدمات نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی را همراه با قیمت کانال کولر دقیق‌تر بررسی کنیم.

 

6pw_a1.jpg

 

سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی نه تنها عمر کولر را بیشتر می‌کند، بلکه باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نیز می‌شود. هزینه سرویس کولر آبی در مقایسه با تعمیر هم مناسب‌تر است. برای انجام نصب و سرویس کولر آبی، شناخت قسمت‌های مختلف کولر ضروریست. مراحل سرویس کولر آبی آبسال و باقی برندها تقریبا یکسان است. اولین مرحله سرویس کولر آبی تعویض پوشال است. پوشال محل مناسبی برای رشد قارچ‎ها و باکتری‌هاست که بوی ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند.

این مرحله در سرویس کولر آبی با توجه به کیفیت پوشال (قبلی) و آب شهری انجام می‌شود. البته این مرحله در سرویس کولر آبی سلولزی وجود ندارد. مرحله بعد در سرویس کولر آبی رسیدگی به پمپ آب و موتور است. این دو بخش هرچه سالم‌تر باشند، پس از سرویس کولر آبی دستگاه عملکرد بهتری داشته و مصرف انرژی نیز کمتر می‌شود. بنابراین در سرویس کولر آبی آبسال یا برندهای دیگر، تمیز کردن و روغن‌کاری این قطعات از مراحل مهم سرویس کولر آبی است.

مراحله آخر سرویس کولر آبی برپایی سایه‌بان است. با توجه به اینکه بدنه کولر فلزیست و در معرض نور مستقیم قرار دارد، هنگامی که بدنه کولر داغ شود، کارایی آن کاهش می‌یابد. با در نظر گرفتن یک سایبان هنگام سرویس کولر آبی می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد. دقت کنید که سرویس کولر آبی تنها به معنی رسیدگی به کولر کارکرده نیست. شما پیش از نصب کولر آبی نیز باید سرویس کولر را (بررسی پوشال، روغن‌کاری و...) انجام دهید. بنابراین پس از سرویس کولر آبی، نوبت به نصب آن می‌رسد.

 

 

نصب کولر آبی

پس از اینکه با بررسی تمام جوانب و نوع نیازتان کولر موردنظر را خریداری کردید، به نصب کولر آبی توسط نصاب کولر آبی نیاز دارید. نصب کولر آبی آزمایش، نصب کولر آبی سپهر الکتریک، نصب کولر آبی جنرال و برندهای دیگر شباهت‌های قابل‌توجهی دارند. با این وجود، توصیه می‌شود که برای نصب کولر آبی (حتی نصب کولر آبی رومیزی) حتما از متخصص کمک بگیرید. چراکه نصب کولر آبی، خصوصا برای اولین بار، به برق‌کشی، لوله‌کشی و کارهای فنی دیگری نیاز دارد.

اولین قدم جهت نصب کولر آبی ، سیم‌کشی و نصب برق آن است. در ادامه، نصب کلید کولر آبی برای کنترل آن اتجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، کولر آبی توسط یک کلید سه‌منظوره کنترل می‌شود که وظایف روشن و خاموش کردن، راه‌اندازی پمپ آب و افزایش یا کاهش دور کولر را به عهده دارد. مرحله بعد در نصب کولر آبی آزمایش و برندهای دیگر، تهیه شاسی برای قرار دادن کولر روی آن است. شاسی نصب کولر آبی بسته به موقعیت کولر تهیه شده و نوع آماده آن در بازار موجود نیست.

مرحله آخر در نصب کولر آبی جنرال، نصب کولر آبی سپهر الکتریک و...، اتصال دهانه خروجی کولر به کانال کولر است. این‌کار معمولا با استفاده از برزنت و یک چسب مخصوص انجام می‌شود. همان‌طور که می‌بینید، تهیه کانال و کانال‌کشی کولر نیز از مراحل نصب کولر آبی است. هزینه نصب و سرویس کولر آبی معمولا نرخ مشخصی دارد، اما قیمت کانال کولر چگونه تعیین می‌شود؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

 

 

قیمت کانال کولر

کانال کشی کولر و پرداخت قیمت کانال کولر هنگام ساخت منازل انجام شده، و اجرای صحیح آن به خنک‌تر شدن منزل کمک شایانی می‌کند. طراحی یک مسیر بدون پرپیچ و خم برای کانال‌کشی علاوه بر هدر ندادن باد کولر، هزینه‌ای که باید برای قیمت کانال کولر بپردازید را نیز کاهش می‌دهد.

قیمت کانال کولر به تنهایی به جنس ورق گالوانیزه مورداستفاده و متراژ آن بستگی دارد. برای مثال، قیمت کانال کولر برای کانال کشی با ورق گالوانیزه ?? درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه 60 درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه ?? درصد و فلنج آهنی به ترتیب افزایش می‌یابد. البته پرداخت قیمت کانال کولر به تنهایی برای نصب کولر آبی کافی نیست. علاوه بر قیمت کانال کولر، بایستی هزینه دریچه‌ها و دستمزد نصاب را نیز درنظر داشته باشید.

نکته مهم در مورد قیمت کانال کولر و کانال‌کشی کولر این است که بالا بودن متراژ موردنیاز شما می‌تواند هزینه‌های شما را تعدیل کند. هم قیمت کانال کولر در متراژ بالا می‌تواند شامل تخفیف شود، و هم هزینه کانال‌کشی را کاهش دهد. به کارهایی با متراژ پایین در نصب و سرویس کولر آبی «خرده‌کاری» می‌گویند. با این وجود، حتی اگر نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی‌تان را به بهترین افراد سپرده باشید، نیاز به تعمیر کولر آبی در درازمدت اجتناب‌ناپذیر است.

 

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی در شرایط مختلفی ممکن است لازم شود؛ برای مثال روشن نشدن کولر، داغ بودن باد دستگاه، شنیدن صدای بلند و ناهنجار از کولر آبی، آبریزی از دستگاه و غیره. در تمامی این حالات، علت وجود مشکل ممکن است از بخش‌ها و قطعات مختلفی ناشی شود. به همین دلیل، حتما تعمیر کولر آبی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

کم بودن باد کولر، یکی از دلایل اصلی افراد برای تعمیر کولر آبی به عنوان مثال است. اگر جایگاه نصب کولر مناسب نباشد و هوا به خوبی از پوشال‌ها وارد کولر نشود، هوادهی کولر کم می‌شود. برخی مواقع هم توربین به دلیل شل و یا سفت بودن پروانه به خوبی نمی‎چرخد؛ یا موتور نیم‌سوز شده و قدرت لازم را ندارد. این تنها یکی از مثال‌های تعمیر کولر آبی که دلایل احنمال آن نشان‌دهنده اهمیت کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر کولر آبی است.

 

سخن پایانی

چه به سرویس کولر آبی نیاز داشته باشید، یا نصب کولر آبی و تعمیر کولر آبی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، در مواردی مانند کانال‌کشی کولر نیز می‌توانید قیمت کانال کولر را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات هر متخصص تعمیر، نصب و سرویس کولر آبی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام خدمات کولر آبی انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/Water_Cooler_Services