فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید


با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید

 

با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید

در طول پاییز، زمانی که هوا نسیم است، مطمئناً می خواهید یخچال و فریزر  و اب سردکن شما نیز همین کار را انجام دهند! وقتی هوای بیرون وحشتناک است، می‌خواهید مواد تازه برای سوپ‌های گرم، پای میوه‌ها و کاسرول‌های خوش‌مزه آماده کنید.

 

اگر آشپزخانه شما جایی نیست که می‌خواهید نوشیدنی‌های سرد یا تنقلات را برای جمع کردن بچه‌هایی که بیرون از خانه بازی می‌کنند یا گروه تشنه بزرگ‌سالانی که دور منقل آویزان هستند، ذخیره کنید، یک یخچال گاراژی، یخچال جمع‌وجور یا مرکز نوشیدنی همه را سرحال نگه می‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و برای زمانی که آشپزخانه شما جایی است که ترجیح می دهید همه چیز را در آن نگهداری کنید، به دنبال  لوازم اشپزخانه کالا پایا  kalapaya.com قابل اعتماد با بیشترین میزان ذخیره سازی در بازار، قفسه بندی قابل تنظیم، محفظه هایی به اندازه بشقاب، و کشوهای ترد با کنترل رطوبت اختیاری باشید.

 

و برای غذاهایی که باید در داخل آن آماده کنید، وسایل آشپزی جدید کالاپایا مانند طیف همه کاره، یک اجاق گاز با کنترل های آسان برای استفاده، یا یک اجاق دیواری با کنترل دقیق حرارت، اشتیاق شما را برای عرق ریختن در آشپزخانه دوباره شعله ور می کند. به افراد خاص زندگیت غذا بده

 

یک حقیقت کثیف در زندگی این است که یک وعده غذایی خوب همیشه با ظروف کثیف همراه است. ماشین ظرفشویی جدید ویرپول تمیز کردن را به آسانی پای انجام می دهد (اما آن را پای سیب درست کنید). رویداد قدردانی از مشتری ما تنها چیزی است که برای تجهیز خانه خود با بهترین لوازم آشپزخانه  کالا پایا نیاز دارید.

 

منتظر چی هستی؟ این تخفیف های باورنکردنی لوازم خانگی کالاپایا را از دست ندهید!

 

معرفی محصول جنرال شکار


معرفی محصول جنرال شکار

  • 2021-07-05

 

فروشگاه سرمارسان

 

کولر گازی جنرال شکار

کولر جنرال کول هیت یا جنرال شکار ساخت کشور چین با تکنولوژی تایلند که به جنرال طرح لبخند معروف است و در کنار قیمت ارزان، محصولات با کیفیتی نیز تولید می کند.  تا سال ۲۰۱۶برند ثبت شده برروی پنل کولر “GENERAL COOL – HEAT”  در گوشه پایین و سمت چپ پنل قرار داشت و از سال ۲۰۱۶ به بعد برای مقابله با برندهای تقلبی عرضه شده، شرکت اقدام به تغییراتی نمود که از آن جمله تغییردر لوگو بود. بصورتی که لوگوی “SHEKAR GENERAL” در پایین سمت چپ پنل درج گردید و در پایین سمت راست  پنل لوگوی ” لبخندی” اضافه شده است.

کولر گازی جنرال شکار در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار با تکنولوژی اینورتر مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند.

کولر گازی جنرال شکار با چه ظرفیتی خرید کنیم؟

یکی از معیار های اصلی انتخاب کولر گازی ظرفیت سرمایش و گرمایش آن می باشد. ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت با واحد بی تی یو (BTU) اندازه گیری می شود و مضربی از ۱۰۰۰ می باشد که با توجه به ابعاد فضایی که می خواهیم کولر گازی را در آن نصب کنیم محاسبه می شود. به صورت کلی کولر گازی ۷۰۰۰ برای فضایی با ۱۰ متر مربع، کولر گازی ۹۰۰۰ برای ۱۲ تا ۱۵ متر، کولر گازی ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ برای فضای ۱۷ تا ۲۲ متر، کولر گازی ۱۸۰۰۰ برای ۶۰ متر، کولر گازی ۲۴۰۰۰ برای فضای ۱۰۰ متر، کولر گازی ۳۰۰۰۰ برای فضای ۱۳۰ متر، کولر گازی ۶۰۰۰۰ و بالاتر برای سالن ها و مکان ها بزرگ مناسب می باشد.

دلیل پیشنهاد کولر گازی جنرال شکار؟

قیمت کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آنها بسیار مناسب می باشد. این اسپلیت ها ظرفیت های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و فضای مد نظر خود متناسب با ظرفیت مناسب اسپیلت آن فضا، اقدام به سفارش نمایید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک کولرگازی ارزان قیمت و با بازدهی بالا هستید، این نوع اسپیلت می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند وتهویه مناسب، تعدیل دما وسرمارسانی مناسبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

دلیل پیشنهاد ثبت سفارش و خرید کولرگازی جنرال شکار از فروشگاه آنلاین سرمارسان؟

کولرهای گازی یکی از گران قیمت ترین لوازم مصرفی می باشد و نوع این سیستم و تکنولوژِی ساخت هر یک از آن ها باعث تاثیر گذاری بر روی قیمت آنها می باشد بنابراین یافتن این نوع محصول پرمصرف و بسیار کارامد که دارای خصوصیاتی مانند اصالت جنس، ضمانت(گارانتی) و همچنین قیمت مناسب باشد بسیار کار دشواری ست؛ بنابراین ما به شما همراهان گرامی بابت ثبت سفارش و خرید خود این ضمانت را می دهیم که محصول شما دارای این خصوصیات مذکور می باشد:

نشان برای تایید اصالت کولر جنرال لبخندی استیل:

۱- طرح لبخند استیل برروی پنل

۲- صفحه دیجیتال بزرگ برروی پنل

۳- کارتن نارنجی یا کاهی خردلی

۴- موتورهای سنگین وزن

۵- ۲عدد ریموت کنترل

۶- ۵ متر لوله مسی رایگان

۷- برند ثبت شده   “General COOL – HEAT”  یا    “SHEKAR GENERAL” برروی پنل

۸- طرح ثبت شده “لبخندی” برروی پنل

۹- لوگوی برجسته ابری شکل برروی کمپرسور

۱۰- لوگوی حک شده General Cool Heat برروی کمپرسور

کولر گازی جنرال شکار  به انگلیسی GENERAL SHKAR   یکی از برند های چینی می باشد  که با کمپرسور توشیبای ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است .

کولر گازی جنرال شکار  یک از قدیم ترین کولر های در حال حاضر می باشد نام تجاری این محصول General Cool&Heat  می باشد

که این کولر ها معروف به طرح لبخند نیز هستند که از کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری  برخوردار است و تنوع بالایی دارد.

کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار  مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند. این کولر گازی ها با نام اسپلیت یا اسپیلت نیز شناخته می شوند. برای مثال این کولر گازی ها با نام های اسپلیت ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۲۴۰۰۰ جنرال شکار و اسپلیت ۳۰۰۰۰ جنرال شکار نیز شناخته می شوند.

جنرال شکار  یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی و دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد . چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد ک

ه با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ، با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است. فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند بیشتر بخوانید /www.general-aircon.com/en-us

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید

https://en.gravatar.com/ruthball2
https://www.ted.com/profiles/31770213
https://www.behance.net/ruthball
https://ruthball2.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Ruth-Ball-17
https://www.twitch.tv/ruthball2
https://www.openstreetmap.org/user/RuthBall2
https://www.tripadvisor.com/Profile/Y726OQruthb
https://www.4shared.com/u/6aHiJY_s/RuthBall2.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28143418

معیارهای مهم در خرید مودم tp-link



امروزه ما برای انجام وظایف شخصی و اجتماعی خود بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت نیازمندیم. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که برای اتصال هر چه راحت‌تر مردم به اینترنت، مودم تولید می‌کنند. در ایران شرکت تی پی لینک نسبت به سایر شرکت‌ها در زمینه ساخت مودم شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است. در این مطلب قصد داریم تا به ویژگی‌های مثبت و منفی مودم تی پی لینک بپردازیم و به شما در مورد قیمت مودم تی پی لینک اطلاعات کاربردی ارائه دهیم، تا انتها با ما همراه باشید.

 

z2_g4uo.jpg

مودم تی پی لینک

 

در گذشته وصل شدن به اینترنت کار بسیار سخت و پر‌هزینه‌ای بود، اما امروزه به لطف پیشرفت فناوری و ظهور مود‌م‌‌های مختلف، وصل شدن به اینترنت، دیگر چندان کار مشکلی نیست و خیلی راحت و آسان در هر جای کشور می‌توان به اینترنت متصل شد.

 مودم تی پی لینک از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخودار است. این کمپانی شناخته شده محصولاتی متنوع، با قیمتی مناسب را تولید و به بازار عرضه می‌کند، به همین علت توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت بسیار بالایی کسب کند

 

معیارهای مهم در خرید مودم tp-link

 

قبل از آن که بهترین مودم تی پی لینک را به شما معرفی کنیم، بهتر است ابتدا  با معیار‌های انتخاب یک مودم خوب آشنا شوید:

 

یکی از مهم‌ترین معیارها در مودم تی پی لینک تعداد پورت و تنوع پورت‌ها می‌باشد. پورت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که توسط یک کابل، مودم را به سیستم متصل کنید و از اینترنت استفاده کنید.

سعی کنید مودمی را انتخاب کنید که دارای نویزگیر باشد تا بهترین و با کیفیت‌ترین ارتباط را داشته باشید.

اگر مکان تحت پوشش مودم تی پی لینک زیر 70 متر است مودم‌های تک آنتن گزینه مناسبی هستند، اما اگر قصد پوشش‌دهی متراژ بزرگ‌تری را دارید مودم‌های 2 آنتن یا بالاتر می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

مودم تی پی لینک از امنیت بالایی برخودار است، با این حال در هنگام خرید به داشتن فایروال در مودم دقت کنید، چرا که فایروال می‌تواند ارتباط شما را ایمن نگه دارد.

مودم تی پی لینک از نظر اتصال به شبکه به دو دسته خانگی و همراه تقسیم می‌شود، اگر تمایل دارید در هر زمان و مکانی به اینترنت متصل باشید و مشکلی از بابت استفاده‌‌ی اینترنت نداشته باشید مودم‌های بی‌سیم با استفاده از یک سیم کارت برای شما گزینه مناسب‌تری هستند، این در حالی است که مودم‌های با سیم به شما تنها اجازه متصل شدن از طریق کابل تلفن را می‌دهند.

مودم با باند 2.4 گیگاهرتز را تک بانده و مودم با باند ترکیبی 2.4 و 5 گیگاهرتز را دو بانده می‌نامیم. مودم‌های دو باند 1300 مگابیت بر ثانیه و مودم‌های تک بانده 600 مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال آن‌ها است.

 

برخی از بهترین مودم‌های تی پی لینک عبارتند از:

 

مودم تی پی لینک مدل TD-W8961N_V1 

 

این مودم جزو با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین مودم‌های برند تی پی لینک به شمار می‌آید.

قیمت مناسب، گارانتی، 2 عدد آنتن قوی، ظاهری زیبا، سرعت بالای انتقال اطلاعات تا 300 مگابیت برثانیه، دارای فایروال و چندین قابلیت دیگر از جمله ویژگی‌های این مودم tp-link  است

این مودم پرطرفدار با قابلیت 4 عدد پورت شبکه، جهت اتصال به سیستم گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در دفاتر به شمار می‌آید.

 

 

مودم بی‌سیم TP-link مدل M7200

 

مودم بی‌سیم TP-link  مدل M7200 از پرفروش‌ترین مودم‌های شرکت تی پی لینک است که دو اتصال بی‌سیم و با سیم را ارائه می‌دهد. قدرت باطری این مودم 2000 میلی آمپر است، پورت میکرو یو اس بی در این مودم جیبی وجود دارد تا به راحتی از درگاه آن را شارژ کنید، این مودم همچنین دارای آنتن  ??? گیگاهرتزی و دارای توان ??dbm می‌باشد.

 

 

مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم تی پی لینک مدل TD-W9960 V1

 

این مودم tp-link   محصولی فوق العاده است، که از فناوری VDSL نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این مودم فوق العاده می‌توان به 2 عدد آنتن خارجی قوی، ارسال سیگنال‌های پایدار تا محدوده قابل قبول، سرعت وایرلس 300 مگابایت در ثانیه، فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز، امنیت فوق العاده، طراحی شیک و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

 

 

مودم 4G تی پی لینک Archer MR100

 

 

 از بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK) ، مودم 4G تی پی لینک Archer MR100 می‌باشد

از جمله نقاط قوت این مودم قدرت زیاد آن می‌باشد.

 مودم tp-link   شبکه‌های  3G ,?G و TD_LTE را پشتیبانی می‌کند، همچنین پشتیبانی از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ????، XP، Vista و نیز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نیز Mac OS، NetWare و Unix  یا Linux را انجام می‌دهد.

 

 

مودم  بی‌سیم N150 تی پی لینک مدل TD-W8901N_V1

 

این مودم یکی از محصولات نسبتا قدیمی از شرکت تی پی لینک به حساب می‌آید. سرعت انتقال اطلاعات این محصول 150 مگابیت بر ثانیه است که نسبت به دیگر مدل‌های موجود پایین‌تر است.

 این روتر دارای 1 آنتن با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد که برای محیط‌های کوچک جوابگو است. این مودم تک آنتن با چهار پورت اترنت RJ-45، برای محافظت از کاربران شبکه در مقابل هکرها از فایروال‌های NAT و SPI استفاده می‌کند.

 

 

مودم روتر بی‌سیم AC1200 تی پی-لینک مدل Archer VR400_V2

 

این مدل مودم تی پی لینک از نوع حرفه‌ای و عالی با طراحی بسیار شیک از شرکت تی پی لینک لقب بهترین مودم از بین مودم‌های تی پی لینک را به خود اختصاص داده است.

  این محصول با دارا بودن سه آنتن قادر است تا منطقه وسیعی را تحت پوشش قرار دهد، همچنین این مودم 2 بانده با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز است که همین موضوع باعث شده تا برای کارهای حرفه‌ای بسیار مناسب باشد.

 

خرید مودم از راف نت

 

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین انواع مودم تی پی لینک راف نت آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی راف نت انواع خدمات مرتبط مانند راه اندازی سیستم شبکه، نصب زیرساخت شبکه، فروش تجهیزات شبکه اکتیو و فروش تجهیزات شبکه پسیو شامل مودم دی لینک، یوتل، زایکسل، مودم تی پی لینک و ...)، کابل، سوئیچ (هایک ویژن، تی پی لینک و ...)، انواع تجهیزات فیبر نوری، اکسس پوینت، انواع رک آزمایشگاهی و ایستاده و دیواری، ذخیره ساز، دستگاه ضبط تصویر دیجیتال NVR، دستگاه ضبط تصویر آنالوگ DVR، هارد اکسترنال و هارد اینترنال، پچ کورد و پچ پنل را ارائه می‌دهد. تمام محصولات و تجهیزات شبکه استفاده شده و موجود در سایت توسط کارشناسان  مجرب راف نت انتخاب شدند و در دسترس خریداران قرار گرفتند. در تمام مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه، خرید تجهیزات شبکه، انتخاب محصول و نصب و نگهداری تجهیزات شبکه کامپیوتری، کارشناسان و پرسنل فروشگاه اینترنتی راف نت پاسخگو هستند و براساس نیاز و میزان بودجه شما در نصب و راه اندازی شبکه مشاوره خواهند داد.

 

منبع:ایران فان مگ

3 چیزی که می تواند باتری ماشین شما را خالی کند


3 چیزی که می تواند باتری ماشین شما را خالی کند

 

کم شدن انرژی در دستگاه ها چگونه است ؟

بسیاری از چیزها می توانند احساس خستگی را در شما ایجاد کنند، مانند رژیم غذایی نامتعادل، یک روز طولانی در محل کار، یا حتی گذراندن زمان زیاد با دیگران. و اگرچه باتری ماشین شما احتمالاً در ساعات خاموشی خود به بسیاری از اجتماعات اجتماعی نمی رود، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است باعث شود به همان اندازه تخلیه شود.

چه چیزی باتری ماشین را خالی می کند؟

 

باتری خوابیده ماشین می تواند آزار دهنده باشد، اما می توان از آن نیز جلوگیری کرد. برای کمک به جلوگیری از خراب شدن باتری، ابتدا باید بدانید که علت آن چیست. بنابراین، کابل‌های اتصال را کنار بگذارید و این 3 مورد را که کارشناسان تلیسان میگویند را بررسی کنید که می‌تواند توضیح دهد که چرا باتری ماشین شما همچنان از بین می‌رود.

1- چراغ جلوی خود را روشن گذاشته اید.

 

 اکثر مشکلاتی که کارشناسان تلیسان گزارش کرده اند اگر باتری ماشین شما مدام در حال خالی شدن است، اولین چیزهایی که باید بررسی کنید چراغ های شما هستند. بسیاری از وسایل نقلیه جدید دارای چراغ های جلو هستند که پس از مدت زمان مشخصی خاموش می شوند. اما اگر خودروی شما این ویژگی را ندارد، ممکن است چراغ‌های جلوی شما تا زمانی که آن‌ها را خاموش نکنید یا تا زمانی که باتری خودرو به طور کامل تخلیه شود، روشن بمانند.

2- چیزی باعث "کشیدن انگلی" می شود.

 

حتی زمانی که ماشین شما خاموش است، باتری شما انرژی موردنیاز مانند ساعت، رادیو و سیستم هشدار را تامین می کند. این موارد نباید تاثیر زیادی روی باتری شما داشته باشد. چیزی که ممکن است باتری ماشین را در حالت خاموش تخلیه کند، مواردی مانند چراغ های داخلی، چراغ های درها یا حتی رله های بد است.

 

در حالی که موتور شما کار می کند، دینام باتری را دوباره شارژ می کند - به همین دلیل است که شما معمولاً در هنگام انفجار رادیو در درایو خود نگران از بین رفتن باتری نیستید! اما هنگامی که موتور خاموش است، دینام نمی تواند باتری را شارژ کند، و این باعث می شود که اشتباهات کوچک الکتریکی باتری شما را به طور کامل تخلیه کند. نکته ای که نصاب تلیسان به ان اشاره میکند این است که  فشار باتری ناشی از این امواج الکتریکی به عنوان کشش انگلی شناخته می شود.

 

می‌توانید با خاموش کردن چراغ‌ها و اطمینان از بسته شدن کامل صندوق عقب، جعبه دستکش و درها قبل از ترک ماشین، از کشش‌های انگلی جلوگیری کنید.

3- اتصالات باتری شما شل یا خورده است.

 

پایانه های مثبت و منفی متصل به باتری شما گاهی اوقات ممکن است به مرور زمان شل شوند. این پایانه ها نیز ممکن است دچار خوردگی شوند. اگر پایانه های شما شل یا خورده شود، ممکن است در راه اندازی خودرو مشکل داشته باشید زیرا باتری شما نمی تواند به درستی نیروی خود را منتقل کند! حتی ممکن است در حین رانندگی از حرکت خارج شوید یا به قطعات الکترونیکی خودرو آسیب برسانید. شما می توانید با تمیز کردن منظم پایانه های باتری ماشین خود از مشکلات مربوط به خوردگی جلوگیری کنید! اگر در مورد نحوه تمیز کردن پایانه های باتری خود مطمئن نیستید، به مراقبت کامل خودرو Firestone محلی خود مراجعه کنید و از یک تکنسین متخصص بخواهید این کار را برای شما انجام دهد

ادامه این مقاله مفید را میتوانید از وب سایت تلیسان بخوانید و نظرات سایر مردم را ببینید و نظر و یا سوال خود را در نظرسنجی تلیسان ثبت کنید

https://talisan.ir/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

 

 

 

چرا سماور زغالی برنجی خریداری نماییم؟


چرا سماور زغالی برنجی خریداری نماییم؟

امروزه سماورهای مختلفی در بازار موجود است. از همه این سماورها برای تهیه چای استفاده می شود. اما وجود سماور ذغالی در خانه ایرانی می تواند خاطرات خاطرات قدیمی را زنده کند. در بین مدلهای مختلف ساخته شده ، مدل برنجی آن به دلیل خاصیت درمانی آن به دلیل فلز برنجی می تواند برای انسان مفید باشد. برای همه ما طعم چای زغال یادآور دوران کودکی است. خوشبختانه امروز ، با تولید سماورهای ذغالی ، خاطرات دوران کودکی ما بار دیگر تجدید شد. در واقع این سماورها یکی از نوستالژی های دوران کودکی ما هستند. لذت خوردن چای سماور با ذغال همیشه در چای دیگری نیست. فروشندگان سماور زغالی مانند فروشگاه برنز نوین در ساخت سماور زغالی برنجی از طرح ها و مدل های متفاوتی استفاده می کنند که باعث شده سلیقه همه مشتریان مورد توجه قرار گیرد و هر فرد با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی محصول مورد نظر خود را خریداری کند. سماور زغالی برنجی علاوه بر زیبایی، خواص بی شماری نیز دارد که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

 

c2_xekq.jpg

 

یکی از مهمترین و برترین ویژگی های سماور زغالی استفاده از آلیاژ برنج در ساخت آن است که خواص و کارایی این سماور را دوچندان کرده است که مزایای قطعی زیادی برای جوشاندن آب در سماور ذغال برنجی دارد. برخی از خواص این سماورهای زغالی به دلیل استفاده از آلیاژ برنج در تولید آن عبارتند از:
دارا بودن خواص ضد میکروبی
از بین بردن بیماریهای پوستی و گوارشی
خواص ضد باکتریایی
بهبود عملکرد مغز و بسیاری موارد دیگر را می توان ذکر کرد که خواص مفید این سماور را نشان می دهد.

همانطور که از نامش پیداست ، سماور زغالی از سوخت زغال برای گرم و جوشاندن آب استفاده می کند و با گرم کردن آب و ایجاد بخار آب ، این دستگاه روند تهیه چای ایرانی را ادامه می دهد. این وسیله تاریخی که چند صد سال قدمت دارد ، زمانی در دست صنعتگران روسی بود و آنها با استفاده از هنر و اندیشه ایرانی شرایط ساخت سماور با چای را فراهم کردند. در دوران ریاست امیرکبیر ، در پی تلاش صنعتگران ایرانی ، نماد معروفی را می بینیم که امروزه در موزه ها و حتی در کافه های قدیمی و تاریخی و البته در نقاشی های هنرمندان باستانی وجود دارد و روند تولید خود را برای تهیه چای ایرانی آغاز می کند. به این محصول در ایران باستان توسط صنعتگران ایرانی برای مصرف داخلی یا غیر خانگی در اندازه های مختلف تولید شده است ، به همین دلیل سماور ایرانی جای خود را در خانه های مردم ایران پیدا کرده است. اما شرایط تولید سماورهای ذغالی با گذشت زمان تغییر کرده و گسترش علم ، علیرغم وجود برق و گاز ، در دهه های اخیر تغییر کرده است ، زیرا شاهد تولید سماورهای برقی و گازی در بازار ایران و در خانه اگرچه این تغییرات منجر به تغییراتی در ماهیت این دستگاه شده است ، اما هرگز نمی تواند به موقعیت تاریخی سماور زغالی ، سماور تزئینی و سماور برنجی به عنوان یکی از موارد بی چون و چرا نوستالژی تاریخ باستان ایران آسیب برساند.

درست است که امروزه سماورها با اشکال و ویژگی های متفاوت از سماورهای سنتی و تاریخی در تولیدات مختلف ساخته می شوند، اما همچنان شاهد استفاده از سماورهای قدیمی با شکل و شمایل یکسان هستیم که لذت نوشیدن چای های اصیل ایرانی را به ما می دهد. به گفته فروشگاه برنز نوین، سماور ذغالی فراموش نشده است ، اما علاوه بر استفاده تزئینی ، همچنان در مراسم خاص و روزهای خاصی مانند شب یلدا و تحویل سال نو ،در سفره های ایرانی استفاده و باعث آراستگی می شود. به طور کلی ، بدنه و سماور ذغالی از مواد مختلفی مانند فلز برنج یا مس ساخته شده است. اما امروزه می بینیم که سماورهای مصرفی نیز در کارخانه ها از فولاد ساخته می شوند ، اما مطمئناً زیبایی سماورهای قدیمی و سنتی را نمی توان با سماورهای امروزی مقایسه نمود.
اصطلاح سماور زغالی به نوع سماور استفاده شده اشاره دارد. اکنون می توان آن را از فلز برنج یا حتی فولاد ساخت ، اما البته ، سماورهای زغالی برنجی ، اگرچه از نظر ظاهری نوستالژیک هستند ، اما با کرامت بی نظیری نیز همراه هستند ، که در هیچ یک از نمونه های همتا حتی یک سماور از زغال و همچنین از نظر سلامتی ، خواص برنج و روی می تواند برای سلامت انسان بسیار مفید باشد. با این حال ، اگر قصد دارید از سماور زغالی برای استفاده از آن به عنوان درست کردن چای استفاده کنید ، پیشنهاد ما این است که مناسب ترین سماور زغالی برنجی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از دیجی کالا و یا فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید. برخی از محصولات فروشگاه برنز نوین در سایت دیجی کالا نیز موجود می باشد. مزیت های خرید از فروشگاه برنز نوین بسیار است و به چند نمونه از آنها اشاره می نماییم. ضمانت اصالت کالا، ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور، ضمانت سلامت ارسال، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و امکان خرید حضوری از ویژگی های مهم فروشگاه برنز نوین می باشد. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین فقط کافی است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت اینترنتی فروشگاه برنز نوین به نشانی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.