فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروش سانروف دست دوم و انواع آن

امروزه بسیاری از افراد به دنبال فروش سانروف دست دوم هستند تا آن را روی ماشین خود نصب کنند. در واقع باید بدانید بسیاری از ماشین ها دارای سانروف نمی باشند ولی شما می توانید آنها را روی ماشین خود نصب کنید و از ویژگی های آن بهره مند شوید. شما اگر می خواهید سانروف را روی ماشین خود نصب کنید باید بدانید که آن هم انواع مختلفی دارد و برای نصب آنها باید با انواع متفاوتی که دارند آشنایی لازم را به دست آورید. به عنوان مثال شما می توانید به دنبال فروش سانروف استوک و یا ... باشید که هر یک از آنها بر اساس ویژگی های متنوعی که دارند روی ماشین هم بر اساس آن ویژگی ها باید نصب شوند.

آشنایی با فروش سانروف دست دوم و انواع آن :

 سانروف یک قطعه متحرکی می باشد که آن را روی سقف ماشین تعبیه کرده اند، هدف اصلی از نصب آن جذب کردن نور و وارد شدن جریان هوا به درون کابین می باشد. برای فروش سانروف دست دوم شما باید به دنبال یکی از نمونه های آن باشید که شیشه آن با شیشه ماشین یک جنس داشته باشند، در این صورت زیبایی بیشتری خواهند داشت. شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید و همچنین هوای مورد نیاز را هم برای سرنشینان تامین می نمایید. نحوه عملکرد و کنترل آنها به دو صورت الکترونیکی و دستی می باشد.

utz4_x1.jpg

فروش سانروف دست دوم

در نوع اول باید سرنشین برای باز و بسته کردن آن از دست خود کمک بگیرد، ولی در نوع دوم به صورت الکترونیکی می تواند آن را باز و بسته کند. شما زمانی که می خواهید اقدام به خرید و فروش سانروف دست دوم نمایید باید به نوع آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. برخی از مهمترین مدل های سانروف مانند فروش سانروف استوک عبارت می باشد از :

1. سانروف داخلی :

به طور معمول در بسیاری از خودروها از سانروف هایی که داخلی هستند استفاده بسیار زیادی می شود. در این مدل از فروش سانروف دست دوم شما باید بدانید که پنل ها وارد سقف می شوند اما فضای آنها به هیچ عنوان کاهش پیدا نمی کند، چرا که آنها نیاز به سقف ضخیم تری دارند. در گذشته قسمت متحرک آن را با جنس بدنه هماهنگ می ساختند، به عنوان مثال اگر بدنه فلزی بود رنگ سانروف را هم به رنگ فلز در می آورند. اما اکنون با گذشت زمان دیگر پنل های فلزی کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به صفحه هایی که شیشه ای هستند داده اند.

2. سانروف اسپویلر :

افرادی که فروش سانروف دست دوم را بر عهده دارند به طور معمول این نوع از سانروف را به خودروهایی که اندازه کوچک تری دارند پیشنهاد خواهند داد. جنس آنها از شیشه می باشد و حرکت آنها هم به وسیله موتورهای الکتریکی انجام می شود که در دو زاویه حرکت دارند یکی از آنها عقب و دیگری هم به جلو می باشد. برای نصب این نوع سانروف به زمان بیشتری نیاز است تا دکمه الکتریکی آن را هم در خودرو تعبیه کنند. در واقع باید بدانید بسیار یاز افرادی که خودروی کوچکی مانند 206 دارند می توانند از این مدل سانروف استفاده کنند.

فروش سانروف دست دوم

3. سانروف پاپ آپ :

از دیگر انواع سانروف که شما می توانید زمان فروش سانروف دست دوم آن را خریداری کنید این نوع می باشد. این سانروف دستی می باشد و شما به راحتی می توانید آن را از سقف جدا کنید، بسیاری از افرادی که نصب این سانروف ها را بر عهده دارند، آنها را به صورت زاویه دار نصب می کنند. شما برای نصب این سانروف ها می توانید به افرادی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید تا به بهترین نحو ممکن سانروف مورد نظر خود را نصب نمایند، آنها به خوبی با شیوه نصب آشنایی دارند و به همین دلیل بدون هیچ اشکال و ایرادی آنها را در مناسب ترین قسمت سقف ماشین نصب می کنند.

4. سانروف جمع شونده :

از دیگر انواع سانروف هایی که شما می توانید هنگام فروش سانروف دست دوم آنها را خریداری کنید نوع جمع شونده آن می باشد. به طور معمول جنس آن از برزنت است و شما می توانید آنها را روی سقف خود نصب کنید شیوه نصب آنها به گونه ای می باشد که از قسمت شیشه جلویی ماشین تا انتها این برزنت ادامه دارند و به صورت الکترونیکی باز و بسته می شود. نصب این شیشه ها هم زمان زیادی می برد و به همین دلیل شما باید برای نصب آنها به افرادی که تخصص بیشتری دارند مراجعه کنید. این دسته از افراد از آنجایی که تخصص زیادی دارند در کمترین زمان می توانند سانروف را نصب کنند.  قابلیت جمع شوندگی سانروف ها بسیار عالی می باشد و در کمترین زمان می توانید آنها را باز و بسته کنید به طور معمول رنگ برزنت سانروف مشکی می باشد، ولی البته شما می توانید بر اساس نوع ماشین خود یکی از رنگ های دیگر آن را خریداری کنید.

فروش سانروف دست دوم

5. سانروف جداشونده :

 در این مدل از فروش سانروف دست دوم پنل آنها به طور کامل از جای کنده می شود و به نوعی باید بدانید که خودرو در این حالت کانورتیبل می باشد. البته که باید بدانید استفاده از این نوع سقف بیشتر در ماشین هایی به کار می رود که بسیار لوکس هستند، و در ماشین های دیگر هم می توانید آنها را نصب کنید. البته که باید برای خرید آنها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. بسیاری از افرادی که مایل هستند سانروف های لوکس و زیبایی را روی ماشین خود نصب کنند می توانند این مدل را خریداری کنند.

6. سانروف چشم انداز :

برای فروش سانروف دست دوم جدید و به روز می توانید این مدل را انتخاب کنید شما می توانید به صورت تک شیشه با چند تکه روی سقف نصب کنید. یکی از ویژگی های اصلی و مهمی که این شیشه ها دارد این است که عقب و جلو را به خوبی پشتیبانی می کند.

فروش سانروف دست دوم

7. سانروف لندولت :

این مدل از سانروف بیشتر روی خودروهایی که لوکس و تشریفاتی هستند نصب می شود و بیشتر سرنشینان عقب را پشتیبانی می کند.

 

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

 

اگر برای خرید لوله و اتصالات ساختمانی به بازار رفته باشید، حتماً با انواع مختلفی از اتصالات با برندها و جنس های مختلف رو به رو شده اید. همین مسئله امکان دارد شما را دچار سردرگمی بکند. بنابراین بهتر است قبل از خرید اتصالات ساختمانی نکات زیر را در نظر داشته بگیرید و بعد محصول مورد نظر را در اینترنت سرچ کنید و از نمونه محصولات دیدن کنید و بعد تصمیم خود را بگیرید.ما برای این کار فروشگاه اینترنتی چلونگر را به شما پیشنهاد می دهیم.

  • قبل از خرید، با مهندس و لوله کش ساختمانی با تجربه مشورت داشته باشید. یک لوله کش ماهر می تواند به راحتی به شما بگوید که چه نوع اتصالاتی نیاز دارید. انتخاب نوع اتصالات در افزایش کیفیت لوله کشی بسیار تاثیر دارد.
  • هیچ وقت کیفیت را فدای پول نکنید! مخصوصا برای لوله کشی ساختمان! زیرا تعمیرات لوله کشی در ساختمان ها بسیار سخت و طاقت فرسا و پرهزینه می باشد. بنابراین با انتخاب لوله  و اتصالات با کیفیت، تا سال ها خیال خود را از لوله کشی ساختمان راحت کنید.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجی چیست؟

 

برنج از مس و روی تشکیل شده است، در برخی موارد سرب نیز در آن وجود دارد، دارای تنوع بسیار زیادی است، قیمت آن بیشتر از دیگر اتصالات می باشد، اتصالات برنجی در واقع به شکل اتصالات لحیم کاری می باشد اما دارای تفاوت هایی در مقدار فشار وارده و اندازه ی دما می باشند. که اتصالات برنجی از مقاومت بیشتری در  دما و فشار بالا برخوردار می باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله های وصل شده است. جهت اتصالات باید از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله های فولادی، برنزی، مسی و اتصالات فولادی و برنزی باید از نقره استفاده می شود.

لوله سبز چیست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن هستند که از اهمیت زیادی  برخوردار می باشند ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده اند و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند و در این پست قصد داریم به مواردی مانند ترکیبات لوله سبز.


 

لوله سبز یا لوله پروپیلن نسل جدید لوله ها می باشد که از مقاومت بسیار بسیار بالایی در برابر فشار ، شکنندگی ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، این لوله ها اغلب به رنگ سفید و یا سبز رنگ می باشند .لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن می باشند که از اهمیت بالایی برخوردار است ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

برای خرید لوله و اتصالات بهتر می باشد از فروشگاه های معتبر مانند چلونگر استفاده کنید زیرا محصولات آن ها معمولا دارای کیفیت بالایی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

وبلاگ مقالات چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟ دلایل بسیاری برای استفاده از این محیط خلاقانه و جذاب است که در مقالات سایت به زیبایی توضیح داده شده است.

بیشتر افرادی که ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دارند، با یک جمع و تفریق زدن برای اجاره فضای کار مورد نیاز، میز و صندلی، لوازم اداری مانند سیستم کامپیوتری، دستگاه کپی، چاپگر و خیلی از چیزهای دیگری که یک شرکت نیاز دارد، به این نتیجه می‌رسند که توانایی پرداخت این هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند، به همین خاطر از راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر می‌کنند. که این صرف‌نظر کردن منجر به نابودی ایده‌های نابی می‌شود که امکان موفقیت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهای کاری اشتراکی این مشکلات برای کسب‌وکارهای نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به این فکر افتاده باشید که فضای کار اشتراکی چیست؟

این فضا چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟

فضای اشتراکی برای چه کسانی مناسب است؟

چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

در ادامه مقاله برای شرح فضای کار اشتراکی و استفاده از آن با ما همراه باشید.

فضای کار اشتراکی، فضاهای بزرگی هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده می‌کنند.

شرکت‌های بزرگ و موفقی اکنون وجود دارند که کارشان را از فضای کار اشتراکی شروع کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند.

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین محصولات تولید شده در فضای کار اشتراکی است.

 

ویژگی های مثبت فضای کار اشتراکی

این فضا فقط به میز، صندلی، اینترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه یا چایی و یک کمد نیاز دارد.

یعنی با هزینه‌ای کمتر از اجاره یک دفتر از این امکانات استفاده می‌کنید.

در فضای کار اشتراکی تمامی هزینه‌ها بین افراد تقسیم می‌شود

و تمامی وسایل ضروری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جلسات خود را به دور از تشریفات اما اثربخش برگزار کنید

یکی از مهمترین ویژگی‌های مثبت فضای کار اشتراکی، انگیزه گرفتن افراد است.

مطمئنا اگر شما هم حین انجام کارهای خود شاهد فعالیت و انرژی سایر افراد باشید

انرژی و انگیزه چندین برابری برای انجام کارهای خود به دست می‌آورید

که این یعنی حرکت به سوی موفقیت.

افراد مختلف با تخصص‌های متفاوت با هم در فضای کار اشتراکی کار می‌کنند.

هر فرد به تنهایی یا افرادی به عنوان یک تیم می‌توانند یک میز را انتخاب کنند.

افرادی‌که در کنار هم کار می‌کنند باید روحیه تیمی خوبی داشته باشند

زیرا کسب‌وکارهای امروزی برای موفقیت نیاز به کار تیمی و خلاقیت دارند،

در غیر این‌صورت برای ارتباط برقرار کردن با فضای کار اشتراکی با مشکل مواجه می‌شود.

حتی اگر شما جزو افرادی هستید که در برقراری ارتباط با افراد ضعیف عمل می‌کنید

با استفاده از فضای کار اشتراکی می‌توانید روحیه اجتماعی خودتان را تقویت کنید

و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط با سایر افراد را در این فضا کسب کنید.

 

انعطاف پذیری فضای کار اشتراکی

فضاهای کار اشتراکی انعطاف‌پذیری زیادی برای تغییر اندازه و تعداد کارکنان به سازمان‌ها می‌دهد.

شرکت‌ها می‌توانند بدون نگرانی در مورد امکانات و فضا، تعداد کارکنان خود را کمتر یا بیشتر کنند.

این موضوع فضاهای کار اشتراکی را به گزینه‌ای مناسب برای هر دو گروه کسب‌و‌کارهای در حال رشد و یا در حال کوچک شدن تبدیل کرده است.

فضایی شاد و صمیمی ولی با تمرکز بر کار

فضای کار اشتراکی، تنها مختص افراد برنامه‌نویس و استارت‌آپ‌ها نیست

بلکه برای افراد اهل موسیقی، فعالان بورس و بازارهای مالی نیز گزینه مناسبی است.

در این فضای کاری با افراد مختلفی آشنا خواهید شد

و می‌توانید از تجربه‌های آن‌ها نیز استفاده کنید.

این نوع فضاها خلاقیت و کارایی افراد را افزایش می‌دهد.

افرادی مانند فریلنسرها که برای انجام کارشان آزادی دارند، ممکن است در انجام کارهایشان اهمال کنند

اما حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث ایجاد یک‌پارچگی و نظم خواهد شد.

یعنی افراد جای مشخصی برای انجام کار دارند

و می‌توانند مانند یک کارمند رسمی به سر کار بروند و طی ساعت مشخصی کارشان را به اتمام برسانند.

این فضا محدودیت زمانی ندارد یعنی شما هر وقت که بخواهید می‌توانید در این محل حضور داشته باشید

یا اینکه آخر هفته‌ی خود را در این فضا بگذرانید و کار کنید،

این امکانی است که در ادارات و شرکت‌های دولتی فراهم نیست، این فضا باعث کاهش استرس کاری شما خواهد شد

چون همانطور که گفته شد محدودیت زمانی ندارد

و شما می‌توانید برای تحویل کارتان تا دیر وقت کار کنید.

 

قوانین فضای اشتراکی

در هر فضای اشتراکی قوانینی وجود دارد که باید تمامی افراد این قوانین را رعایت کنند.

برای مثال در فضای کار اشتراکی شما باید آرام صحبت کنید

و پوشش کامل و مناسبی داشته باشید.

اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادی هستید که رعایت این قوانین روی بهره‌وری شما تاثیر خواهد داشت

پس فضای کار اشتراکی برای شما مناسب نیست.

به راحتی لبخند بزنید و دوستانی جدید با افکار و مهارت‌های متفاوتی پیدا کنید

تعامل با افرادی که در این فضای کاری کار می‌کنند اجباری نیست اما افزایش تعامل با دیگران به سلامت ذهن و بدن شما کمک خواهد کرد.

هنگامی که کل روز پشت یک کامپیوتر کار کنید،

قطعا بعد از مدتی شما خسته خواهید شد و احساس تنهایی می‌کنید

اما فضای کار اشتراکی و تعامل با افراد احساس رضایت شما را تقویت خواهد کرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌ای و مشهور که در فضای کار اشتراکی موجب پیدا کردن مشتری‌های جدید خواهد شد،

از این‌رو این فضا امکان شبکه‌سازی خوبی را فراهم می‌کند

و موجب گسترش کسب‌وکار خواهد شد.

امروزه فضاهای کاری اشتراکی علاوه بر لوازم اداری و کاری، امکانات بیشتری از جمله کافه برای استراحت، کتاب‌خانه، اتاق بازی و فیلم را ارائه می‌دهند

که با توجه به ترافیک‌های شهری و وقتی که برای رفت‌و‌آمد خواهید گذاشت،

این مکان‌ها موجب صرفه‌جویی در وقت نیز می‌شود

چون شما محیط کاری و تفریحی را در کنار هم خواهید داشت.

دوره های آموزشی تخصصی

همچنین در کنار کار کردن در فضای اشتراکی شما می‌توانید از دوره‌های آموزشی و تخصصی که در این فضاها ارائه می‌شوند استفاده کنید.

استفاده از این کارگاه‌ها و دوره‌های ارزان شما را به موفقیت نزدیک‌تر خواهد کرد

چون امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تنها تخصص و یادگیری روزانه ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند،

امکانی که در فضای کار اشتراکی با هزینه‌ای کم برای شما فراهم است.

 

فضای کار اشتراکی

یک روز فوق‌العاده در پارادایس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطی که وجود دارد تفاوت بین فضای اشتراکی و شتاب‌دهنده درک نمی‌شود.

شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امکاناتی که در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند،

بخشی از سهام را در اختیار می‌گیرند و در سود آن شریک می‌شوند

در حالی‌که فضای اشتراکی در برابر امکاناتی که در در اختیار افراد قرار می‌دهد

مبلغی مشخص دریافت می‌کند که مبلغ تعیین‌شده بسته به نوع اشتراک و دسترسی‌هایی که می‌خواهید، متفاوت است.

خوشحال میشیم با نظراتتون باعث صمیمی‌تر شدن فضای اشتراک دانش پارادیس هاب بشید

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

حفاظ درب ورودی منزل و روی دیوار

 

 حفاظ درب ورودی منزل و روی دیوار

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب آهنی نصب می گردند. حفاظ درب اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و

همچنین ساختمانی مورد استفاده است.

شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع گادها استفاده کنید، تا میزان حفاظت را افزایش دهید، به طور کلی می توان گفت: که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده

اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت کشویی حرکت می دهد.

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

که با قاب فلزی نصب می گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است.

شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید.

تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند.

که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد.

و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

 

آشنایی با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید .

بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید.

درب های آکاردئونی در واقع کمترین میزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همین دلیل هم گفته می شود که برای عبور و مرور مزاحمتی نخواهند داشت.

شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید.

که البته متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستند.

که معمولا امنیت خانه شما را تا ?? درصد تضمین می کنند.

و به همین علت هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است.

امروزه در بیشتر مکان ها برای اینکه بتوانید امنیت را ایجاد کنید نیازمند نرده هستید.

و در این بین می توان گفت که برای درب ها مورد استفاده ترین نوع نرده ها همین درب های آکاردئونی هستند.

بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند برای درب ها قفل هایی را نیز در نظر میگیرند.

که شما میتوانید با تعداد حلقه های بیشتر از آن ها استفاده کنید.

و همچنین برای اطلاع از انواع نرده پنجره با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگیرید.

 

 

شرایط حفاظ درب منزل  استاندارد چیست؟

این نوع درب ها هم مانند تمامی مصالح و بخش های دیگری که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

باید شرایط بسیاری را داشته باشد که شما بتوانید در نهایت امنیت آن ها را تا حد زیادی حفظ کنید.

از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند .

که از جمله آنها میتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.


· ابعاد ریلی نیز باید به صورت ?? در ?? باشند.


· شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با ?? در ? دارند.

 

کاربرد حفاظ درب منزل  چیست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد.

که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد.

شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و … استفاده کنید.

 

 

قفل درب های آکاردئونی

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ درب منزل  خود استفاده کنید .

ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید.

بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید.

دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید.

از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید.

که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید.

تا جای لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهنی در اصطلاح حفاظ هایی دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

حفاظ درب منزل  برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های آکاردئونی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?? دربی که شما انتخاب میکنید نباید کمتر از سه لوزی باشد.

درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

?? درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد.


?? قسمت ریلی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد

و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.


?? پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید

نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.


?? زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند.

که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید .

که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد.

زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد.

و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند!

برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد

که از جمله آنها می توان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترین نوع است و شما میتوانید

به آسانی برای تامین امنیت از آنها استفاده کنید.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نکات آن

در نهایت می توان گفت که نصب گارد آهنی کاری آسان است اما شما نمیتوانید.

آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید.

این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید.

و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است .

که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست.

شما میتوانید از فردی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارد خرید خود را انجام دهید.

و ضمن اینکه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب می کنید،

هر آنچه بدان نیاز دارید نیز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آکاردئونی حفاظ آهنی ایمن و مقاوم

حتما تا پیش از این با حفاظ آکاردئونی و خاصیت منحصر به فرد آن آشنایی پیدا کرده اید

و می دانید که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئونی به جهت بالا بردن سطح ایمنی خانه ها استفاده می شود.

اما اگر قصد خرید این نوع از درب ها را در ذهن خود می پرورانید، طبیعتا توجه

به یک سری نکات در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این عوامل تأثیر

مستقیمی در قیمت حفاظ آکاردئونی دارند که شما به هنگام خرید این نوع از درب ها با آن مواجه خواهید شد.

بنابراین اگر قیمت های متفاوتی را از حفاظ آکاردئونی در بازار مشاهده کردید،

طبیعتا بایستی به دنبال تفاوتی در ساخت و مدل و سایر عوامل دیگر در آن ها بود

تا این تفاوت قیمت حفاظ آکاردئونی نمود پیدا کند. ما برای سهولت در خرید

شما به ذکر این علت و عوامل پرداخته ایم تا شما را از سردرگمی اولیه در خرید

حفاظ آکاردئونی رهایی بخشیم. پس اگر درصدد خرید حفاظ آکاردئونی

به جهت امنیت و آسایش بیشتر منزل و مأوای خویش هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید

تا به درک درست و صحیح تری به هنگام خرید این نوع از درب های ضد سرقت دست یابید.

 

عوامل مختلف در قیمت حفاظ درب

برای شفاف سازی پیش از خرید حفاظ آکاردئونی بایستی به یک سری نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامی این عوامل در قیمت حفاظ آکاردئونی

در پایان کار دخیل می باشند تا به این منظور هر یک از افراد با برآورد این عوامل مختلف پیش از خرید حفاظ آکاردئونی،

انتخابی شایسته داشته باشند و بودجه احتمالی خود را در این راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چیست؟


آیا شما هم میدانید که یکی از راه هایی که میتواند توسط آن دیوارها و همچنین منازل خود را از ورود غیرمجاز حفظ کنید، نرده حفاظ است.  نرده های حفاظ در واقع باعث می شوند که شما بتوانید امنیت خانه خود را حفظ کنید. شاید تصور کنید که این کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزنی یکی از کارهایی است که باید با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشید که موقع انتخاب و همچنین نصب آن باید به چه نکاتی دقت کنید.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده حفاظ را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش نرده حفاظ را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در خارج از شهر زندگی می کنید، نرده حفاظ می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما همچنین می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملی است؟


در واقع زمانی که شما میخواهید نرده حفاظ را خریداری کنید مانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و در واقع حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند پس باید به ویژگی های مختلف آن دقت کنید.

ویژگیهای نرده حفاظ
شما باید در حین خرید نرده حفاظ به نکته ها و ویژگی های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. ویژگی های مختلف از جمله موارد زیر می توانند در خرید نرده حفاظ حائز اهمیت باشند.

 

ویژگی های نرده حفاظ

 

جنس حفاظ یکی از مهم ترین موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور که گفتیم تقریبا همه حفاظ هایی که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و یا آهن هستند. آنچه که باید بدان دقت کنید این است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم میتوانید متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بین یک متر تا یک متر و نیم ساخته می شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترین بخش هایی است که روی قیمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اینکه شما میتوانید ارتفاع های مختلفی را انتخاب کنید این نکته هم حائز اهمیت است که ارتفاع باید به گونه ای باشد که امنیت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ


تراکم در واقع با استفاده از میله دردهای عمودی در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد میله های عمودی به هم نزدیک تر خواهد بود. تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزینه های مربوط به ساخت حفاظ هم پایین تر خواهد بود. تراکم این نوع حفاظ ها باعث امنیت بسیار بیشتر خواهد شد و زیبایی زیادی هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله آنها می توان به طرح های سرنیزه ای، شاخ گوزنی و همچنین بوته ای، نیزاری و لیلیوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی


یکی از رایج ترین انواع حفاظ هایی که مورد استفاده قرار می گیرد حفاظ شاخ گوزنی است. این نوع نرده ها در واقع به دلیل شباهت زیادی که به شاخ گوزن دارند به این نام شهرت یافته اند. هزینه این نوع نرده ها نسبت به سایر نرده ها بالاتر است. هرچند که برای این محصولات در واقع محدوده قیمت مشخصی وجود ندارد و می توان گفت که قیمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگی دارد. این نوع نرده حفاظ معمولا مزیت های بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به امنیت بالای آن ها اشاره کرد. عبور از بالای این حفاظ ها تقریبا غیرممکن است و میتوان گفت که خمکاری های که رو به بیرون است و همچنین در جهت های مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتیم زیبایی های این نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترین مزیت های آن هاست. مزیتی که شما میتوانید با رنگ آمیزی های زیبا آن را دو چندان کنید.

برای از اطلاع از قیمت نرده حفاظ روی دیوار با آهن ایرانیان در تماس باشید.

نرده حفاظ سرنیزه ای

 

نرده حفاظ سرنیزه ای


یکی از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنیزه ای است. این نوع حفاظ ها متشکل از میله های عمودی است. حفاظ سرنیزه ای اما یکی از انواع نوستالژیک حفاظ ها به شمار می آید که همه ما آنها را میشناسیم. همچنان می توان گفت که مشتری های پروپا قرصی هم وجود دارد. این محصول های حفاظتی اما برای کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. این محصول حفاظتی در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که از جمله آنها میتوان به ارتفاع 100 متری، 120 متری و همچنین 150 متری اشاره کرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده دیوار


نرده دیوار و یا حفاظ پنجره هم یکی از انواعی است که باید آن را مورد استفاده قرار دهید. از جمله مدل های بسیار کاربردی هم در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد که در مدل های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه تولید خواهد شد. تمامی افرادی که در اینجا برای شما می سازند، مدلهایی که در این زمینه وجود دارد، از طراحی های ساده برخوردار هستند. همانطور که میدانید انواع قدیمی ترین از این نرده ها نیز وجود دارد که میله هایی عمود بودند که سر آن به یک تیغه سرنیزه ای ختم خواهد شد.

استفاده از این نوع حفاظ ها در انواع دیوارها مورد نیاز است تا بتوان در این زمینه امنیت را ایجاد کرد. اگر شما هم میخواهید نرده حفاظ را خریداری کنید بهتر است از مکان های معتبر در این زمینه استفاده کنید تا خرید امنی را داشته باشید.

منبع: حفاظ آکاردئونی

 

 

 

 

چطوری تو گرفتاری کرونا شیرینی کشمشی و پنکیک درست کنیم؟


 

چطوری تو گرفتاری کرونا شیرینی کشمشی و پنکیک درست کنیم؟

8o5d_w1.jpg

این روزها همه گرفتار قرنطینه راههایی هستن که حوصله شون تو قرنطینه سر نره. یکی از راههایی که شما را سرگرم میکنه اشپزیه. در اینجا ما به شما طرز تهیه شیرینی کشمشی و پنکیک آموزش میدیم تا بتونید تو خونه اشپزی کنید و غذاهای خوشمزه درست کنید.

روزهای سختی را میگذرانیم. روزهای زیبای بهاری که مجبورهستیم صدای دلنشین قطرات باران روی شیشه ها را بشنویم ولی در خانه بمانیم و فقط نگاه کنیم. تعطیلاتمان را به دور از خانواده و عزیزانی که ممکن است در نقطه ی دیگری از شهر، یک سال برای این روزها انتظار کشیده باشند بگذرانیم. روزهای تعطیل را با اضطراب و تنش از ابتلا به کرونا میگذرانیم و هر روز نسبت به روز قبل افسرده تر میشویم؛ شاید تنها ویژگی که این روزها در ما تقویت شده، این باشه که قوه تخیل و خیال پردازیمان بهتر از همیشه عمل میکند و ما را زنده نگه میدارد. بدترین قسمت ماجرا شاید این باشد که تاریخ دقیقی برای پایان این سختی ها نداریم و ناچار به تحملیم.

با جملات بالا موافقید؟ در ناراحت کننده بودن و البته واقعیت این جملات شکی نیست. ولی همیشه زاویه دید دومی هم وجود دارد. میشود نیمه پر لیوان را نگاه کرد و بهترین استفاده را از بدترین شرایط کرد. تقریبا همه ما همیشه یک سری برنامه ها داریم ولی فرصتی برای اجرا پیدا نمیکنیم. به دوران قرنطینه به این دید نگاه کنید. طبق برنامه زیر پیش برید و از فرصتی که هیچوقت پیدا نمیکردید، بهترین استفاده رو کنید.

?- امروز زودتر از همیشه از خواب بیدا شید و ورزش کنید.

کسانی که سحرخیز هستند، این قسمت را با سختی کمتری تحمل میکنند. این مرحله مهم ترین مرحله برای داشتن یک روز شاد و پر انرژی است. پس تحت هیچ شرایطی حذفش نکنید. حدود ساعت ? صبح پاشید و برای مراحل بعدی آماده بشوید. اگه خواب آلود بودید و هنوز عادت به سحرخیری نداشتید، میتونید از یک فنجون چای یا قهوه کمک بگیرید. البته به جز کافئین، ورزش صبحگاهی هم میتواند شادی و نشاط اول روزتان را تامین کنید. خیلی ها با این تصور که ورزش کردن و رفتن به باشگاه هزینه زیادی دارد، در این مورد سهل انگاری میکنند. میتوانید به کمک اپلیکیشن های رایگان آموزش ورزش در خانه بدون پرداخت هیچ هزینه ای و حتی بدون هیچ امکاناتی ورزش کنید! این برنامه ها بهانه تنبلی را از شما می‌گیرد.

?- خودتان را به یک پنکیک خوشمزه برای صبحانه دعوت کنید!

از قدیم گقتند: روزخوب با صبحانه خوب شروع میشود! تقریبا یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد هم این بوده که صبحانه خوب واقعا چیست؟ با ما همراه باشید تا ? دستور پخت فوق‌العاده آسون و سریع برای درست کردن پنکیک رو به شما آموزش بدیم! پنکیک به صورت ساده، با مربا و همراه با موز و نوتلا بیشترین طرفدار رو داره و معمولا با کرپ اشتباه گرفته میشه! حتی آقایونی که بلد نیستن چطوری نیمرو رو توی ماهیتابه درست کنن، با طرز تهیه پنکیک نازک صبحانه به‌راحتی می‌تونن یه پنکیک خوشمزه و لطیف رو آماده کنن.

شاید قبل از قرنطینه اینطور بود که اگر از خانه زود بیرون می‌روید، می‌توانید وعده صبحانه را در محل کار خود صرف کنید، اگر هم در خانه هستید که قطعا وقت بیشتری برای این کار دارید. یکی از این صبحانه‌های جذاب که می‌تواند انرژی شما را تا اواسط روز تامین کند، پنکیک است. وعده‌ای راحت که می‌توانید با انواع خامه و میوه متنوع آن را صرف کنید و با یک تغییر در وعده صبحانه، انرژی دوچندانی را ذخیره کنید. درست است که پنکیک به‌عنوان یک صبحانه مجلل شناخته شده و در کافه‌ها معمولا قیمت بالایی را در منو دارد اما طرز تهیه آن و قیمت مواد اولیه‌اش این باور غلط را برای شما از بین می‌برد. از طرفی درست است که هیچی جای نان، پنیر و چای یا نمیرو، املت و حتی کله پاچه رو نمیگیرد! ولی چون امروز قرار است یک برنامه جدید داشته باشید، بهتر است با یک صبحانه ای که نه گران است و نه لاکچری شروع کنید. پنکیک خیلی سریع آماده میشود. دلیل اینکه پنکیک رو توصیه میکنیم ایه که کمتر پیش آمده در خانه برای خودتان از این جور صبحانه ها مثل کرپ، وافل و.. درست کنید. ولی امروز یه روز متفاوت است.

این کار کلا شاید ?? دقیقه از شما وقت بگیرد ولی به شما قدرت یک شروع تازه رو میدهد. راستی درست است که میگویند:" پنککه و نوتلاش"! ولی شما سخت نگیرید و با مربا، شیره انگور، شیره توت، عسل یا هرچیز شیرین دیگه ای که دوست داشتید صبحونه خوشمزتونو میل کنید.

?- کاری که برایش برنامه ریزی کرده بودید و شروع کنید.

بعد از صبحانه بلافاصله و بدون اینکه اجازه بدید چیزی حواستان را پرت کند، کارمورد نظرتان را شروع کنید! یادتان باشد نیازی نیست حتما برای انجام کاری سخت و مهم برنامه ریزی کنید. آشپزی ( درست کردن یک غذا یا دسر جدید)، خیاطی ( امتحان کردن یه الگوجدید برای طراحی و دوخت)، نقاشی ( یک عالمه مدل و طرح جدید توی اینترنت هست) موسیقی ( تمرین کردن یک نت معروف)، زبان ( شاید زبان خارجی واقعا بهترین انتخاب این روزا باشد) اگر علاقه ای به گزینه های قبلی ندارید، سراغ ورزش بروید. حواستان باشد برای اینکه توی این تصمیم مردد نشید، فیلم ها یا مقاله های آموزشی رو از روز قبل پیدا کنید و در روز موعد فقط برید سراغ مرحله اجرا.

?- برای ادامه برنامتان در روز بعد برنامه ریزی کنید.

برای روز دوم حجم کار را کمی بیشتر کنید و حتما به آن پایبند بمانید. فیلم آموزشی و تمرین روز بعد خود را آماده کنید.

اگر امروز نتوانستید ساعت ? از خواب بیدار شوید، برای فردا هدف گذاری کنید که کمی زودتر از امروز بیدار شوید.

?- یک عصرانه مناسب عید نوروز

 

عصرانه معمولا لذت بخش ترین وعده است. برای زحمت هایی که امروز کشیدید، باید به خودتان جایزه دهید. پیشنهاد ما چای به همراه راز ترد شدن شیرینی کشمشی است. دلیل انتخاب این شیرینی این است که علاوه بر خوشمزگی، حال و هوای عید دارد و هم جز سالم ترین شیرینی جات است. سعی کنید این مدت از مواد شیرین مضر مثل شیرینی خامه ای پرهیز کنید. شیرینی مواد اولیه ساده ای هم دارد؛ آرد، کره، تخم مرغ و وانیل که به احتمال ?? درصد توی هرخانه ای پیدا میشود. این شیرینی هم در مدت زمان کوتاهی درست میشود و هم ریسک بد از آب درامدنش خیلی کم است. مادستور پخت شیرینی‌های عید را با دستورالعمل‌های ساده در اختیار شما قرار می‌دهیم تا هم دوران قرنطینه را به خوبی بگذرانیم هم خیالمان از چیزی که می‌خوریم راحت باشد. شیرینی کشمشی یکی از این شیرینی‌هاست که فقط نیاز به کمی دقت دارد. اصولا شیرینی کشمشی بازاری ترده؛ اما وسط شیرینی نرم و لطیفه هر چه شیرینی بیشتر در فر بمونه ترد تر میشه؛ اما اگه زیاد داخل فر بمونه مغز نرم شیرینی از بین میره و کاملا ترد میشه بنابراین مراقب باشین و به موقع شیرینی رو از فر خارج کنین.

موقع در آوردن شیرینی از فر اگه به وسط شیرینی دست بزنین، کاملا نرم هست و ممکنه فکر کنین شیرینی شما نپخته؛ در صورتی که بعد از خنک شدن وسط شیرینی شما لطیف و کناره ها کمی ترد خواهد بود. اما اگه بیشتر داخل فر بذارین کنار ها خشک و وسط شیرینی ترد میشه و بافت جالبی نداره. اگر سراغ بقیه شیرینی های عید مثل شیرینی نارگیلی یا شیرینی پفکی برید، با مهارت و تجربه کم در شیرینی پزی ممکنه نتیجه خوبی نگیرید. یکی از اصول مهم شیرینی پزی است!

?- اتفاقات روزتون رو یادداشت کنید

حالا نوبت ثبت کردن زحمت های امروزتون است. این مرحله رو اصلا پشت گوش نندازید. بعد از یکی دو هفته که میزان پیشرفتتون رو ببینید، میگید چه کار خوبی کردم که این ها رو ثبت کردم.

?- شام سریع، آسون و خوشمزه

این مرحله اختیاریه! ولی اگه تا اینجای روز وقتتونو صرف خودتون کردید و میخواین بقیه ساکنین خونه رو سوپرایز کنید. پیشنهاد ما یک غذای فست فودی نسبتا سالم ( بدون سوسیس و کالباس) که این روزا همه دلشون خیلی براش تنگ شده. خیالتون راحت نمیگیم پیتزا یا همبرگر که دردسرش زیاده درست کنید. مرغ سوخاری کنتاکی ایده آسون و سریعیه؛ اگه به مغز پخت شدن و کامل پختن مرغ خیلی حساسید می‌تونید تکه های مرغ رو با یک عدد پیاز و کمی نمک و فلفل سیاه آبپز کنید اما نه در حدی که کاملا بپزه فقط کمی از حالت خامی خارج بشه (حدود یک ربع). بعد از پخت اجازه بدین کاملا خشک و خنک بشن، این مرحله کاملاً قابل حذفه و فقط کسایی که ذائقه حساسی دارن این کار رو انجام بدن.حواستان باشد که اگر به این برنامه پایبند بودید، بیشتر از ? یا ? هفته یک بار مرغ سوخاری نخورید! درسته که خونگیه ولی خوب این روزا بیشتر باید مراقب سلامتیتون باشید و غذاهای سرخ کردنی کمتر بخورید.

 

 

روغن های معطر در ماساژ آروماتراپی

روغن های معطر در ماساژ آروماتراپی

سرتاسر طبیعت به ویژه مناطق استوایی سرشار از انواع گل و گیاه و شیره درختان است که حاوی گیاهان روغن های متنوع و خوشبو با خواص فراوان هستند آروما به معنی رایحه است و تراپی به معنی درمان. پس آروماتراپی همان رایحه درمانی است، یعنی افراد متخصص این کار، روغن های معطری را که از گیاهان به دست آورده اند برای درمان مراجعه کنندگان شان به کار می گیرند. با اینکه از اسم رایحه درمانی بر می آید که درمان با استشمام بوهای خوش اتفاق بیفتد، اما تنها راه بهبود در این روش استشمام رایحه ها نیست. گاهی وقت ها و با توجه به تشخیص آروماتراپیست (کسی که کار رایحه درمانی انجام می دهد)، رایحه درمانی به صورت ماساژ سطح بدن با روغن های خوشبو اتفاق می افتد.

در ماساژ آروماتراپی روغن های معطر با تحریک گردش خون در بدن فرد کمک شایانی به درمان افسردگی میکند.مثلا ریحان علاوه بر بوی خوش و آرامش بخشی که دارد برای درمان میگرن بی نظیر است و پونه کوهی تاپیر ویژه ای در درمان عفونت دارد.اگر می خواهید استرس هر نوع فشار عصبی و عضلانی و درد های ماهیچه ای را برای همیشه فراموش کنید این ماساژ بهترین انتخاب خواهد بود.

ماساژ آروماتراپی که به ماساژ ریلکسی هم معروف است از سبک های متداول ماساژ است ماساژی که در آن از روغن های گیاهی خوش عطر و اعجاب انگیز در روند آرامش عضلات استفاده می شود.از آنجا که این روغن ها خواص متعددی مثل تسکین دهنده، انرژی زا آرامش بخش و ضد میکروبی دارند گزینه مناسبی برای استفاده در فرآیند ماساژ است.

mjjx_i.jpg

در آروماتراپی بهترین تکنیک های ماساژ با خواص بی نظیر روغن های طبیعی ترکیب می شود تا خاصیت نیروزا و آرامش بخش بودن آن و ویژگی بازسازی کننده سلول های مرده پوست را با این روغن ها با پوست خود لمس کنید. در روش ماساژ را روغن های معطر گیاهی ماساژور با انتخاب ترکیبی از روغن های دلخواه شما ترکیب حرکات لمسی و کشششی آرام روی بدن انجام می دهد .

در ماساژ آروماتراپی روغن های مفید و موثر از طریق سلول های پوستی شما جذب بدن شده و به جریان خون راه یابند و باعث تسکین تنش های عصبی و آرامش روح و جسم می شوند.

معدود مواردی هم هستند که بنا به تشخیص کسی که کار رایحه درمانی انجام می دهد، ممکن است برای فرد بیمار، خوردن روغن تجویز شود. این روش به هیچ وجه نباید به صورت سرخود انجام شود وگرنه ممکن است عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد. استفاده از رایحه درمانی کم کم جای خودش را به عنوان روش جایگزینی برای درمان عفونت ها، استرس و سایر بیماری ها باز کرده است، هرچند که هنوز شواهد علمی کافی برای اثبات اینکه واقعا مفید است یا نه پیدا نشده است.

ماساژ آروماتراپی یکی از جذاب ترین سبک های ماساژی می باشد که با تحریک حواس پنج گانه انسان، لذتی تکرار نشدنی را موجب می شود.این ماساژ درفضایی آکنده از آروما با روغن های گیاهی خوش عطرواعجابانگیزدرمسیرآرامش عضلات، بصورت حرکات لمسی و کششی آرام، برروی بدن انجام می شودوبه طور طبیعی لذت و منافع ماساژ را به طور چشم گیری افزایش می دهد.

منبع : https://varzman.loger.ir

 

هدف از خرید تشک ارزان چیست؟

هدف از خرید تشک ارزان چیست؟

dfup_w1.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق امری ضروری است، زیرا یک روز خوب با یک صبح عالی شروع نمی­ شود بلکه از یک شب راحت آغاز خواهد شد. عوامل بسیاری در بوجود آمدن یک خواب راحت دخیل هستند اما اولین نقش را یک تشک خوب به عهده گرفته­ است پس لازم است برای خرید بهترین تشک، هم وقت بگذاریم هم هزینه ­ای معقول پرداخت کنیم.

در این رابطه خرید تشک ارزان اولین موضوعی است که به ذهن خریداران خطور می­کند ولی بواسطه عدم آگاهی،  هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد تا تصمیم درستی برای خرید یا نخریدن گرفته شودفروشگاه ما با جمع ­آوری باید و نبایدهای خرید تشک، شما را برای یک خرید ایده­ آل راهنمایی خواهد کرد.

تعریف دقیقی از خرید تشک ارزان

گام اول برای حل مسئله، ارائه یک تعریف دقیق از آن مسئله است. تجربیات فروش و دریافت بازخوردهای مثبت و منفی به یک تعریف منجر شده؛ «تشک ارزان، تشکی است که به لحاظ کیفیت و استانداردها خوب بوده و از لحاظ قیمت هم مناسب باشد»، به بیانی ساده، در خرید تشک ارزان ، ارزش خرید بالا مد نظر قرار خواهد گرفت. اغلب مخاطبین و خریداران با خود می­گویند مگر می­ شود هم هزینه پرداختی کم باشد هم کیفیت خوب؟!

پاسخ ما : آری است زیرا اگر کل هزینه ها، اعم از هزینه تولید، حمل و نقل، بسته­ بندی، تبلیغات و… در میان تولید و فروش بالا تقسیم گردند، کیفیت بالا در مقابل پرداختی کم، امکان پذیر خواهد شدتشک وستا، نمونه ­ای ارزشمند از همین ادعاست که با رعایت استانداردهای روز دنیا، کیفیتی مثال زدنی را به شما هدیه خواهد داد.


اگر قصد خرید تشک ارزان دارید می­ توانید هم سلامتی خود را تضمین کنید هم مبالغ هنگفتی پرداخت نکنید. در هرحال تولید کننده­ های زیادی هستند که هزینه­ های بسیاری برای تبلیغات در نظر می­ گیرند و این مبالغ در قیمت تمام شده محصولات تأثیر می­ گذارد، در حالی که کیفیت هیچ افزایشی نداشته است.

برندهای معتبر و پرفروشی همچون تشک کلبک ترکیه و تشک بست ترکیه (kelebek و best ) بهترین تبلیغ را، کیفیت محصولات تولیدی خود می­ دانند. تفکرات این دو تولید کننده سبب شده مبالغ هنگفتی که دیگر برندها در حوزه تبلیغات انجام می­ دهند، آنها در حوزه مطالعاتی اعمال کنند و نتیجه این سرمایه گذاری افزایش روزافزون کیفیت در حوزه تولید این دو برند شده است و رضایت کامل خریداران به نقطه قوت بدل گشته است.

 

کیفیت یاکمیت؟ مسئله این است!

چرا خرید تشک ارزان یک مسئله ساده و راحت نیست؟ این سوالی است که ناشی از عدم آگاهی و شناخت خریداران است. البته حفظ سلامتی از جمله موضوعاتی است که هر شخص با هر تمکن مالی برایش مهم خواهد بود ولی متاسفانه عده ­ای به واسطه اطلاعات اندک و شناخت ناکافی در این حوزه با پرداخت هزینه ­های سرسام ­آور که منتج به یک خرید معقول هم نمی شود متحمل خسارت مادی خواهند شد.

بعنوان مثال برخی از تولید کنندگان یا حتی فروشندگان با مانور تبلیغاتی بر روی تعداد فنرهای یک تخت، سعی در اغوای خریداران دارند و رضایت خریدار هم جلب نخواهد شد، زیرا علاوه بر افزایش تعداد فنر، آلیاژ فنر، ضخامت آن و طول فنر هم در راحتی نهایی دخیل است پس آگاهی از ویژگی­های یک تشک خوب نسبت به قیمت تمام شده آن، به خرید تشک ارزان و البته با کیفیت منتج خواهد شد.

آگاهی خریدار از استانداردهای اولیه یک تشک نیز سبب می­شود از خرید یک تشک فاقد استاندارد حذر کند، زیرا عواقب وحشتناک آنها چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت ممکن است به آسیب­ های جبران ناپذیری ختم گردد. گزارش مواردی در خصوص جابجایی مهره­ های ستون فقرات و حتی بیرون زدن دیسک از مشکلات شایع استفاده از تشک های غیراستاندارد هستند.


اما در نهایت خریدار است که تصمیم می­ گیرد کیفیت را ارجح بداند یا کمیت را. گرچه محصولاتی همچون میلانو با قیمت­های مناسب و کیفیت فوق­ العاده می­ تواند گزینه ­ای عالی برای هر خریدار باشد.

چند نکته ضروری برای خرید تشک ارزان

  • در خرید تشک ارزان ، مواد بکار رفته در تشک از جمله مسائلی است که کمتر خریداری به آن دقت می­کند زیرا از چشم پنهان است. بنابراین از فروشنده بخواهید تا مواد بکار رفته را برای شما شرح دهد. اغلب تشک­های ارزان قیمت تنها از یونولیت استفاده می­ کنند. تا هزینه تولید را پایین آورند ولی متأسفانه عمر این­گونه محصولات بسیار اندک است و خریدار مجبور می­ شود بعد از مدت کوتاهی به فکر خرید یک تشک جدید باشد، پس منطقی است بجای چند هزینه متعدد و خرید چند تشک غیراستاندارد، یک محصول باکیفیت و البته استاندارد تهیه کنید.
  • پارچه و پوشش نهایی در خرید تشک ارزان به همان اندازه مهم خواهد بود که محتویات یک تشک مهم است زیرا هم ظاهر محصول در تیررس چشم قرار دارد (ضروری است زیبا و دلربا باشد) و هم بدن شما با این پوشش در ارتباط است پس جنس بی­ کیفیت ممکن است برای پوست شما مشکلات و ناراحتی­ هایی بوجود آورد. بعنوان نمونه هر چقدر مواد طبیعی بکار رفته در پوشش نهایی بیشتر باشد حساسیت بدن و واکنش پوست شما کمتر خواهد بود. در هر حال بسیاری از خریداران برای خرید تشک ارزان به نوع پارچه نهایی دقت نمی ­کنند.
  • برند تولید کننده موضوع مهم دیگری است که شاید در نگاه اول خیلی به چشم نیاید ولی کیفیت بالای محصولات برندهای معتبر به یک اصل نانوشته در بازار تولید و فروش بدل گشته است و این کیفیت بالا در محصولات اکونومی این برندها هم وجود دارد زیرا هیچ برند معتبری با کاهش کیفیت محصولات خود، اعتبار چندساله را مخدوش نمی­کند و رضایت خریداران اولین مسئله ای است که برای تولید کننده ­های معتبر، مهم و ضروری قلمداد می­ شود.
  • فروشنده و سطح آگاهی و اطلاعات او از محصولات موجود در فروشگاهش می­تواند ابهامات خریداران را از میان ببرد. در هر حال، شخصی که قصد خرید تشک ارزان دارد علاوه بر قیمت مناسب محصول، کیفیت نیز برایش مهم خواهد بود و اگر فروشنده، مشاوره­ای مطلوب و به دور از تبلیغات به او ارائه ندهد قطعاً یک خرید ایده ­آل صورت نمی ­گیرد و چه بسا خریدش با هزینه ­ای بالا، کیفیت پایینی داشته باشد. این مشاوره در فروشگاه ­های اینترنتی در قسمت پشتیبانی فعال است.
  • گارانتی معتبر از جمله دغدغه ­های خریداران در هر حوزه ­ای است که وجود آن، لازمه یک خرید ایده­ آل محسوب می­ شود. گارانتی5 تا 10 ساله محصولات ما، حکایت از اعتماد تولید کننده و فروشنده به کیفیت بالای محصول دارد. رعایت استاندارد های روز دنیا و استفاده از فناوری­ های مدرن و ماشین آلات پیشرفته، همگی این ضمانت را برای خریداران به ارمغان می ­آورند. پروسه تولید یک تشک با کیفیت، خرید تشک ارزان و استاندارد را قطعاً لذت­بخش خواهد کرد.

آنچه لازم و ضروری بود را در سه عنوان بیان کردیم و جمع بندی نهایی را به خود شما واگذار می­کنیم تا تصمیم بگیرید لذت یک خواب راحت را می­ خواهید یا گرفتار شدن به مشکلات جسمی به واسطه عدم رعایت استاندارد های لازم و ضروری.

منبع: https://bestkelebek.ir/