فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1

دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1

RSS feed.

  • دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1
    دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1دسته: اقتصاد
    بازدید: 6 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 5536 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 258

    فایل پاورپوینت با موضوع بررسیاصول علم اقتصاد 1 در حجم 258 اسلاید قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    بخشی از محتوای درس

    طرح درس

    در این درس، ضمن تبیین کلیه فصول کتاب مورد نظر، توضیحات لازم در خصوص هر مطلب ارائه شده است. بمنظور اثر بخشی بیشتر در تفهیم مطالب، از نمودارها و فرمولهای مرتبط استفاده شایسته به عمل آمده است. بعضا از ارائه برخی مطالب که در متن کتاب حاضر موجود نیست ولی در یادگیری مباحث موثر و کارساز میباشد، دریغ نشده است. ترتیب مطالب و مباحث ارائه شده دقیقا منطبق بر منبع درس میباشد.

    اهداف درس

     آشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت، کمیابی، منحنی امکانات تولید، نظامهای مختلف اقتصادی، عرضه، تقاضا، تولید، رفتار مصرف کننده و مطلوبیت، کشش، بازارهای مختلف و ... و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس میباشند.

    جایگاه درس

    درس اصول علم اقتصاد 1 بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته حسابداری بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی این رشته ها از جمله اقتصاد کلان، پول و ارز و بانکداری، توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد بررسی قرار میگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

    چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود، ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود.

    uتعریف علم اقتصاد (Economics):
    در طول تاریخ تعاریف متفاوتی از علم اقتصاد ارائه شده است.
    آدام اسمیت اقتصاد را علم تولید ثروت قلمداد می نمود در حالیکه ریکاردو آن را علم تولید و توزیع ثروت می دانست.
    تعاریف امروزین علم اقتصاد بر این نکته تاکید دارد که اقتصاد علم استفاده بهینه از منابع کمیاب تولید است.

    و...

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1 , پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1 , اصول علم اقتصاد 1 , اقتصاد , اصول اقتصاد

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست

    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست


    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست
    دسته: علوم اجتماعی
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 356 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست

    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    چکیده

    در این نوشتار سعی شده است به برخی از تعاریفی که از فرهنگ عامه یا فرهنگ عامه پسند و فرهنگ توده‌ای وجود دارد اشاره گردد.

    آنچه از کتب مختلف استنباط شده است این است که مرز روشن و دقیقی میان فرهنگ عامه و فرهنگ توده‌ای وجود ندارد در بعضی از کتاب‌ها از اصطلاح فرهنگ عامه برای نشان دادن فرهنگ عموم افراد جامعه استفاده می‌شود و در بعضی دیگر از اصطلاح فرهنگ توده‌ای اسفاده می‌گردد و هر دو اصطلاح یعنی فرهنگ عامه یا Popular Culture و فرهنگ توده‌ای یا Mass Culture برای نشان دادن اموری که به عموم و توده مردم مربوط می شوند به کار می‌روند.

    در برخی از تعاریف بر نقش نظام سرمایه داری و رسانه‌های گروهی در گسترش و شکل‌گیری فرهنگ عامه تاکید شده است و برخی نیز آن را در برابر نگاه‌ها و رویکردهای نخبه گرایانه به فرهنگ قرار می‌هند یعنی آنچه که به عده کثیری از مردم و نه نخبگان مربوط می‌شود.

    بحث درباره فرهنگ عامه ایده جدیدی نیست و ریشه در برخی از نوشته‌های پاسکال و مونتنی در سده‌های شانزدهم و هفدهم دارد.

    بری ریچاردز در کتاب خود با عنوان روانکاوی فرهنگ عامه، فرهنگ عامه را برای اشاره به رفتا‌ها و تجربیات عده کثیری از افراد در یک فرهنگ ملی در نظر می‌گیرد.

    و …

    فهرست مطالب

    مقدمه
    فرهنگ توده‌ای
    فرهنگ عامه‌پسند
    مطالعات فرهنگی و فرهنگ عامه
    منتقدان فرهنگ توده‌ای
    جامعه توده‌ای
    پایان

    عنوان : فرهنگ توده ای چیست

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 360 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 40

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست , پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست , دانلود پاورپوینت فرهنگ توده ای چیست , پاورپوینت رایگان فرهنگ توده ای چیست , پاورپوینت جامعه توده ای چیست , پاورپوینت فرهنگ عامه چیست , پاورپوینت فرهنگ عامه پسند چیست , پاورپوینت تعریف فرهنگ توده ای , پاورپوینت مفهوم فرهنگ توده ای , دانلود فرهنگ توده ای چیست , فرهنگ توده ای چیست , تحقیق فرهنگ توده ای چیست , پروژه فرهنگ توده ای چ

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها

    پاورپوینت طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها


    پاورپوینت طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمهادسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 868 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 41

    تجزیه و تحلیل سیستمها
    فرآیند مهندسی نرم افزار
    فرایند نرم افزار
    مدل های فرایند نرم افزار

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    فرآیند

     در یک کتاب جذاب که دیدگاه یک اقتصاددان را ازنرم افزارومهندسی نرم افزاربیان میکند    HowardBaetjer، درمورد فرآیند نرم افزاراین مطالب رابیان نموده است :

      چون نرم افزار، مانند بسیاری موارد عمده دیگرنیازمند دانش وآگاهی است و   چون این آگاهی درابتدا پراکنده ، قابلفهم و درک وناقص می باشد ، توسعه نرم افزارفرآیندی آموزشی – اجتماعی است .

    این فرآیند شامل مکالمه ای استکه درآن  آگاهی ودانشی که بایدبه نرم

    افزارتبدیل شود جمع آوری میگردد ودرنرم افزار قرارداده میشود . این

    فرآیندارتباطی است بین کاربران و طراحان ، بین کاربران وابزارها و بین طراحان

    وابزارها (تکنولوژی) . فرآیندی محاوریاست که درآن هرابزار یک حداقل ارتباطی

    راایجاد میکند ، همراه با دوره جدید بحث ومذاکره برای دریافت آگاهی ها ودانش

    بیشترازافراد .

    علاوه برآن ، ایجاد نرم افزار کامپیوتری فرآیند محاوری وآموزشی است ، ونتیجه آن

    ، چیزی است که   Baetjerآنرا نرم افزارعمده می نامدوحاوی آگاهی هاودانش

    جمع آوری شده، خالص شده و سازماندهی شده می باشد .

       اما ازدیدگاه فنی فرآیند نرم افزاردقیقا چیست ؟ دراین کتاب ، فرآیند نرم

    افزارزمینه ای است برای کارهایی که لازمهایجاد نرم افزاری با کیفیت بالاهستند .

    آیا فرآیند مترادف مهندسی نرم افزار است؟ جواب ”بلی“ و “خیر”است .

    فرآیند نرم افزارروشی را تعریف میکند که درضمن مهندسی نرم افزاربکارگرفته

    میشود .

    اما مهندسی نرم افزار شاملتکنولوژی هایی است برای تکمیل این فرآیند که

    عبارتند ازروش های تکنیکی وابزارهای خودکار.

    مهمتراینکه مهندسی نرم افزارتوسط افرادی خلاق وهوشمند اجرا میشود که باید

    دریک فرآیند نرم افزارتعریف شدهوکامل یعنی فرآیندی که برای ایجاد محصول

    وتقاضای بازارمناسب است ، کارکنند .هدف ازمحتوای این فصل فراهمآوردن

    دیدگاهی ازوضیعت جاری فرآیند نرم افزارواشاره هایی به بحث های جزئی

    مدیریت ونکات فنی ارائه شده دربخشهای بعدی این کتاب می باشند .

    نگاهی گذرا

    درمورد چه چیزی بحث می شود؟ زمانی که یک محصول یاسیستم ایجاد می

    شود،مهم است که سری مراحل قابل پیشبینی دنبال شود،یعنی نقشه ای که

    به ایجادیک نتیجه زمانبندی شده با کیفیت بالا کمک کند.این نقشه که

    دنبالمیشود،فرآیند نرم افزارنام دارد.

    چه کسی آن را انجام میدهد ؟ مهندسین نرم افزار و مدیران آنها ،این فرایند را با

    نیازهای خود سازگار می نمایند وسپس آنرا دنبال می کنند . علاوه برآن افرادی

    که نرم افزار را درخواست نموده اند نیز نقشی را در فرایند نرم افزاریبازی می

    کنند.

    دلیل اهمیت آن چیست ؟ چون فراهم کننده پایداری ، کنترل و سازماندهی در

    قالب فعالیتی است که می تواند در صورتکنترل نشدن ، بسیار مشکل سازباشد.

    ودر ادامه داریم:

    مهندسی نرم افزار : یک تکنولوژی لایه ای

    فرایند  ،  روشها و ابزارها

    دیدگاهی عمومی از مهندسی نرم افزار

    فرایند نرم افزار

    مدل های فرایند نرم افزار

    فایل پاورپوینت 41 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : تجزیه و تحلیل سیستمها , فرآیند مهندسی نرم افزار , فرایند نرم افزار , مدل های فرایند نرم افزار

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری


    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبریدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 993 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 77

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش عاطفی وسبک رهبری

    قیمت فایل فقط 20,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش عاطفی وسبک رهبری

    توضیحات کوتاه از متن:

    توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش
    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

    مقدمه:
    هوش:
    نظریه “هوش های چند گانه ” گاردنر
    نظریه هوش “سه جزئی” ثورندایک
    عاطفه (هیجان)
    هوش اجتماعی:
    هوش عاطفی (هوش هیجانی)
    تعاریف هوش عاطفی(هوش هیجانی
    تفاوت هوش عمومی و هوش هیجانی:
    دیدگاه‌های هوش هیجانی
    دیدگاه توانمندی (پردازش اطلاعات)
    شاخه¬بندی هوش

        شاخه دوم (کاربرد هیجان ها)
        شاخه سوم (توانایی درک و فهم هیجان ها)
        شاخه چهارم(مدیریت هیجان ها)
    هوش هیجانی از نقطه‌نظر گلمن
    1.    آگاهی از هیجانات خود
    2.    کنترل هیجانات

    3.    خود انگیختگی
    4.    تشخیص هیجانات در دیگران
    5.    کنترل روابط
    هوش هیجانی از نقطه نظر بار ـ آن
    اجزای هوش هیجانی

    1.    خودآگاهی :
    2.    خودنظم دهی (خود تنظیمی یا خود مدیریتی):
    3.    خود انگیزشی
    4.    همدلی
    5.    مهارت های اجتماعی یا تنظیم روابط با دیگران
    کاربرد هوش هیجانی در محیط کار
    1.    توسعه شغلی(بهبودکارراهه)
    2.    توسعه(بهسازی) مدیریت
    3.    اثربخشی گروه ها
    هوش عاطفی و رهبری
    ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا
    آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان
    تعاریف رهبر، رهبری و سبک رهبری
    نگرش های اولیه در رهبری
    نگرش های خصوصیات رهبر
    نگرش های رفتاری
    مطالعات میشیگان
    مطالعات دانشگاه ایالتی اوهایو:
    نظریه رهبری مسیر-هدف
    مدل وروم- یتون- جاگو
    تئوری چرخه زندگی  یا رهبری موقعیتی :
    نظریه های اقتضایی:
    تئوری اقتضایی رهبری فیدلر:
    سبک سنج مدیریت :
    پیوستار رهبری
    سبک های رهبری لیکرت
    بیان مختصر پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور پیرامون موضوع تحقیق و نتایج آنها
    تحقیقات داخلی:
    تحقیقات خارجی:

    مقدمه:

     امروزه بسیاری از سازمان ها دستخوش تغییرند و هرگونه تغییر نیازمند کارکنان و مدیرانی است که انطباق پذیر بوده و با تغییرها سازگار شوند. در این میان تعامل اجتماعی به شیوه ای شایسته و ثمربخش برای بیشتر مدیران و رهبران به عنوان عنصر کلیدی در مدیریت تغییرهای سازمانی اهمیت فزاینده ای دارد. رهبری تأثیر ضمنی و آشکاری بر فرهنگ از راه زبان، ساختار، ارزشها و رفتار دارد و در سطح گروهی و فردی عمل می کند. آیزن باچتال پیشنهاد می کند که روابط رهبری برای تغییر ارزشها، باورها و نگرش های پیروان، مهم و حیاتی است. (دوکت و مک فرلن ، 2003) رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیط های جدید، ویژگیهای خاصی را می طلبد که عموماً مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. یکی از مهمترین خصیصه ها که می تواند به رهبران و مدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند، هوش هیجانی است. هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجان ها و احساسات در توانمندی های انسانی دارد. مدیران برخوردار از هوش هیجانی، رهبران مؤثری هستند که اهداف را با حداکثر بهره وری، رضایتمندی و تعهد کارکنان محقق می سازند. بررسی ها نشان داده است که گوی رقابت آینده را مدیرانی خواهند برد که بتوانند به طور اثربخش و نتیجه بخش با منابع انسانی خود ارتباط برقرار کنند. در این زمینه هوش هیجانی  یکی از مولفه هایی است که می تواند به میزان زیادی در روابط مدیران با اعضای سازمان نقش مهمی ایفا کند و به گفته گلمن (۱۹۹۸)شرط حتمی واجتناب ناپذیر در سازمان ها به حساب می آید.
    هوش:
          بهترین تعریفی که از هوش وجود دارد تعریفی است که توسط مایر و همکارانش صورت گرفته است. هوش را می توان به عنوان ظرفیت بکارگیری تفکر انتزاعی، به همان ترتیب؛ توانایی کلی در یادگیری و انطباق با محیط در نظر گرفت.(مقدمی، 1383، 16)
    نظریه “هوش های چند گانه ” گاردنر
    تعریف هوش از نظر گاردنر که مبنای به رسمیت شناختن اشکال گوناگون هوش می باشد، عبارتست از:
    قابلیت حل یک مسئله یا تولید یک محصول و ساخت چیزی که دست کم در یک فرهنگ ارزشمند تلقی شود.(رباطی، 1386، 22)
    در نظریه گاردنر، هوش های شخصی شامل دو مؤلفه اند:
    هوش درون فردی: یعنی توانایی به هم پیوسته درونی برای ایجاد الگوی دقیق و عینی از خویشتن و استفاده از آن جهت عملکرد مؤثر و کارآمد در زندگی و دستیابی به توانایی تمایز میان هیجانات، فهم و هدایت رفتار خویشتن.
    هوش میان فردی: شامل توانایی درک سایر افراد از نظر تفاوت در خلق، مزاج، انگیزش، هدف، علاقه به دیگران و همدلی با آنان است.(دوستار به نقل از مایر و سالوی، 1990؛  بار-آن، 1997؛1385 ،20)
         گارد‌نر خاطر نشان می‎کند‌ که هسته هوش بین فرد‌ی «توانایی د‌رک و ارائه پاسخ مناسب به روحیات، خلق و خو، انگیزش‎ها و خواسته‎های افراد‌ د‌یگر است». او اضافه می‎کند‌ که د‌ر هوش د‌رون فرد‌ی کلید‌ خود‌شناسی عبارت از «آگاهی د‌اشتن از احساسات شخصی خود‌ و توانایی متمایز کرد‌ن و استفاد‌ه از آنها برای هد‌ایت رفتار خویش است».(گلمن، 1995)
    گاردنر انواع مختلف مهارت های هوشی را در هفت طبقه به شرح زیر جای داده است:
        هوش زبانی-کلامی : که در صحبت کردن، خواندن و نوشتن کاربرد دارد. در حالی که بعضی افراد دارای توانمندی بسیار بالایی در ارتباطات کلامی هستند و به آسانی قادر به یادگیری دو یا چند زبان می باشند، در عین حال افرادی نیز می باشند که دارای توانمندی کلامی پایینی حتی در زبان مادری خود هستند.
        هوش منطقی-ریاضی : که در حل مسائل انتزاعی و  معادلات ریاضی به کار برده می شود.
        هوش بصری-فضایی : توانمندی افراد در درک اشکال و تصاویر سه بعدی را هوش فضایی می گویند که در فعالیت هایی استفاده می شود که نیازمند مهارت های تجسمی باشد. توانمندی هایی چون یافتن راه دریا و یا صحرا از طریق ستارگان، شکل دادن به مجسمه ها و حل پازل ها از زمره توانمندی هایی هستند که در هوش فضایی طبقه بندی می گردند.
        هوش هنر-موسیقی : که برای فعالیت هایی مانند به خاطر آوردن یک آهنگ، آوازخوانی و… به کار می رود.
        هوش بدنی-جنبشی : که در فعالیت هایی همچون ژیمناستیک، رقص و … کاربرد دارد. این هوش توانمندی افراد در کنترل ویژه حرکات نقاط مختلف بدن و عکس العمل به موقعیت های مختلف موردنیاز در محیط می باشد که در واقع چابکی و چالاکی افراد را تعیین می نماید.
        هوش بین فردی یا اجتماعی : که به توانایی درک و ارائه پاسخ مناسب به احساسات و خواسته های دیگران گفته می شود و در روابط میان فردی تجلی می یابد.
        هوش درون فردی یا خودشناسی : که به توانایی آگاهی داشتن از احساسات شخصی خود و هدایت صحیح رفتار خویش گفته می شود.(عروتی موفق به نقل از کدیور،1379، 18؛ 1383، 19)

    قیمت فایل فقط 20,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش عاطفی وسبک رهبری , مبانی نظری هوش عاطفی وسبک رهبری , پیشینه تحقیق هوش عاطفی وسبک رهبری , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , هوش عاطفی , سبک رهبری

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری تلقیح مصنوعی

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری تلقیح مصنوعی

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری تلقیح مصنوعی

    مبانی نظری تلقیح مصنوعی


    مبانی نظری تلقیح مصنوعی
    دسته: حقوق
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 73 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 53

    دانلود مبانی نظری تلقیح مصنوعی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    قیمت فایل فقط 22,000 تومان

    خرید

    دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته حقوق

    چکیده:

    همانگونه که آفریدگار خلقت اولیه ما را به نحو احسن قرار داده، نیز در خلقت های ثانویه که به امر او به ما سپرده شده باید نهایت دقت، پاکی و امانتداری را بکار ببریم.بنابراین ارزش میاه و نطفه از طرف خدای متعال بسیار تأکید شده تا بشر به گمراهی و هلاکت نیفتد.اهدای یا فروش اسپرم به هر نحوی از نظر اکثر علما اشکال دارد و حرام است ولی عکس آن اشکال ندارد یعنی اهداء یا فروش تخمک حرام نیست و انگشت دقیقاً روی میاه یعنی اسپرم گذاشته شده بنابراین اینکه آیا می شود به قول اکراه عمل نمود و به خاطر اختلاط میاه و سایر موانع شرعی و عرفی اهداء یا فروش اسپرم را متوقف کرد؟ سؤالی است که ما به دنبال جواب آن در این پایان نامه هستیم.پایان نامه از 3 بخش تشکیل شده است.که کلیات موضوع را در بخش اول خواهیم داشت.در بخش دوم به بررسی تلقیح مصنوعی می پردازیم.در  عنوان بخش سوم نیز اهداء تخمک یا جنین و اجاره رحم (مادر جانشین) می باشد.

    این فایل حاوی بخش دوم می باشد که به عنوان مبانی نظری پایان نامه می باشد.

    کلمات کلیدی:

    اجاره رحم

    اهداء تخمک

    اسپرم بیگانه

    مادر جانشین

    تلقیح مصنوعی

    مقدمه:

     تا کنون تلاش حقوقدانان و پزشکانی که به دنبال اثبات و رفع ایراد و اشکال از این مورد هستند با شکست مواجه شده اند زیرا اینان به قول اقل می خواهند توسل بجویند و بر اثر گذشت زمان زمینه را در جامعه فراهم کنند که زوجهای نابارور بتوانند از اسپرم غیر استفاده کنند و ما می دانیم که از نظر حقوقی نیز موانعی دارد که این موانع بر طرف نگردیده است. هر چند ما اهدای اسپرم را داوطلبانه اعلام کنیم نه فروش، باز موانعی از جمله اینکه قوانین فرانسه در مواردی پس از گذشت زمان زیادی در این باره به بن بست رسیدند و آن را ممنوع اعلام کرده اند از جمله موانع اخلاقی و اجتماعی که ذیلاً به آن اشاره خواهد رفت.

    اینک جهان در این زمینه بین دو محذور واقع شده. از طرفی زوجهای نابارور می خواهند صاحب فرزند شوند و از طرف دیگر موانع اخلاقی، اجتماعی و حقوقی بسیار بر سر راه دارد که عبور از این موانع سخت است. البته خوشبختانه در قوانین اسلام مشکلات کمتر به چشم می خورد و موانع بیشتر عرفی است که امیدواریم قوانین بتوانند صریح بیان شوند و راه را برای استفاده از تکنولوژی و علم در این زمینه هموار سازید.در ایران وجود یک و نیم میلیون زوج نابارور یعنی حدود 15-10 درصد و از سویی نگرانی زوجهای جوانی که زندگی مشترکی را برای آینده ای شیرین پایه ریزی می کنند همواره یکی از مشکلات جامعه به شمار می رود گر چه متولیان بهداشت و درمان، نازایی را یک بیماری تلقی نمی کنند و جز عملهای لوکس و زیبایی می نگرند و سازمانهای بیمه گر هم با دیدن هزینه های درمان گران و سنگین این بیماری را متقبل نمی شوند، اما مشکلات روحی روانی ناشی از آن بنیاد زندگی زوج های جوان را تهدید می کند چرا که این زوجها بعضاً تصمیم به ازدواج مجدد می گیرند که این امر معمولاً به طلاق می انجامد شایسته است که مسئولین امر جهت ارتقای فرهنگ باروری به گونه ای دیگر عمل کنند. از سوی دیگر وجود مراکزی که راههای درمان این بیماری را به طرق مختلف تبلیغ می کنند و نبود نظارت کافی و دقیق بر عملکرد آنها از سوی وزارت بهداشت، موجب شده زوج های جوان علیرغم پرداخت هزینه های گران در، بسیاری از  موارد نتیجه مطلوب نگیرند. این در حالی است که از نظر روحی پیش از پیش آسیب پذیر می شوند.

    بشر همواره سعی داشته است با اتکا به قدرت تفکر و خلاقیت خود و در نتیجه به کارگیری تکنولوژی نوین و روش های علمی مدرن در بهره برداری از طبیعت زندگی را برای خود مطبوع و لذت بخش ساخته و گره هایی را که سابقاً عاجز از گشودنش بوده، باز نماید. لیکن در برخی از موارد مشکلات جدیدی را به وجود آورده که از عرصه سلامت و بهداشت و محیط زیست پا را فراتر گذارده به حیطة باورهای مذهبی، ارزش های اخلاقی و روابط حقوقی میان انسان ها گام نهاده است.پر واضح است که پیشرفت تکنولوژی و خلق روش های مدرن، قوانین و مقررات ویژه ای را طلب می کند تا از ایجاد هرج و مرج در جوامع جلوگیری نماید. یکی از نمودهای پیشرفت در زمینة پزشکی، تلقیح مصنوعی است. میل، علاقه و نیاز غریزی و روحی انسان ها در برخورداری از موجودی به نام «فرزند» که موجب طراوت و شادابی در زندگی می شود را میتوان به عنوان اصلی ترین انگیزه در نیل به جدیدترین و پیشرفته ترین شیوه های تلقیح مصنوعی به حساب آورد.

    همان طور که اشاره شد این امر نیز همچون سایر دستاوردهای بشری، عوارض و مشکلات عدیده ای را به دنبال داشته که اکنون پس از گذشت 22 سال از تولد نخستین محصول این روش، همچنان علمای فقه، حقوق و اخلاق پاسخ مناسبی برای متقاضیان ارایه نکرده و در اکثر کشورهای جهان قانون مدونی جهت این امر مهم و حیاتی وضع نشده است.

    آنچه در کشورهای اسلامی نظیر ایران به لحاظ مقید بودن به مذهب بیشتر مورد توجه قرار گرفته، حکم تکلیفی این گونه امور بوده است و کمتر به احکام وضعی انواع روشهای تلقیح مصنوعی پرداخته شده است که اهمیت قسمت اخیر اگر بیش از قسم اول نباشد کمتر نیست. لذا با عنایت به این ضرورت و گستردگی موضوع و از آنجا که دانش حقوق یگانه علمی است که متکفل ارائه راه حلهای مناسب برای این قبیل مشکلات و مسائل خاص می باشد، ناگزیر است که همراه با این مسایل نو ظهور گام بردارد و برای این گونه پرسشها، پاسخهای مناسب ارائه دهد. خوشبختانه دانش حقوق در قواعد و مقررات موضوعه خلاصه نمی شود بلکه حقوق دانشی است با قواعد و ضوابط کلی و اصول عامه ای که به مثابه اهرمهای استنباط در اختیار حقوقدانان قرار می گیرد، لذا با تکیه بر این اصول عمومی، حقوقدانان قادر خواهند بود که با هر گونه مسایل جدید حقوقی که در رویاروی ایشان قرار می گیرد و شاید در قوانین موضوعه هم سخنی از آن نرفته باشد، برخورد مناسب نموده و جوابهای صحیح و راه حلهای شایسته ارائه دهند.

    مسأله تلقیح مصنوعی انسان که موضوع بررسی و تحقیق ما در این نوشتار قرار گرفته است، یکی از پدیده های نوینی است که با شکوفایی دانش پزشکی پا به عرصه هستی نهاده و به تبع منشأ ایجاد مسائل مختلف حقوقی شده است و بدلیل آنکه این موضوع یکی از موضوعات نوین می باشد، متأسفانه در حقوق مدون و قوانین موضوعه ایران سخنی محکم و قابل دفاع از آن به میان نیامده است. از این رو برای تحقیق و مطالعه در اطراف جنبه های حقوقی این مسأله ناگزیر باید از اصول کلی و ضوابط عامه استمداد جست ناگفته نماند تلقیح مصنوعی از رخدادهایی است که در مورد آن نصّ خاصی وارد نشده است ولی (حکم آن) از حوزه عام و اصول کلی خارج نیست و به همین خاطر فقها در جهت امتثال دستور پیشوایان خود (ع) : « بیان اصول و قواعد بر ماست و استخراج جزئیات بر عهده شماست » تلاش خود را برای استنباط حکم این مسأله از دو منبع یاد شده بکار گرفته اند. حقیر نیز با انطباق نوشته های فقهی و حقوقی سعی بر آن دارم که آخرین دستاوردهای بشری را برای حل این معضل و ایجاد زمینه مناسب جهت باروری و تولید مثل زوج های نابارور در خدمت اندیشه وران و علاقمندان علوم حقوقی و فقهی قرار دهم.

    فهرست مطالب

    بخش دوم : تلقیح مصنوعی

    فصل اول: مباحث فقهی تلقیح مصنوعی

    فصل دوم : تلقیح مصنوعی و حقوق موضوعه.

    مبحث اول: تلقیح مصنوعی و حقوق جزا.

    مبحث دوم: وضعیت حقوقی اطفال ناشی از لقاح مصنوعی

    گفتار اول: ماهیت نسب 

    گفتار دوم: راههای اثبات نسب مشروع یا مشروع کردن نسب.

    مبحث سوم: تلقیح مصنوعی و قانون مدنی

    مبحث چهارم: حضانت طفل ناشی از تلقیح مصنوعی. 

    فصل سوم : قاعدة فراش در حقوق امامیه.

    مبحث اول: نسب طفل حاصل از لقاح مصنوعی به وسیلة اسپرم شوهر.

    مبحث دوم: نسب طفل حاصل از لقاح مصنوعی به وسیلة اسپرم مرد اجنبی 

    فصل چهارم: وضع حقوقی اطفال ناشی از تلقیح مصنوعی با اسپرم بیگانه

    مبحث اول: رابطة طفل ناشی از لقاح مصنوعی با مادر طبیعی خود (زن ملقوحه)

    مبحث دوم: رابطة طفل با صاحب نطفه

    گفتار اول: ثبت تولد طفل

    گفتار دوم: حق طفل برای دانستن نسب خود.

    گفتار سوم: حق طفل در اقامه دعوی مسئولیت مدنی

    گفتار چهارم: مسئولیت مدنی پزشک در مقابل طفل.

    مبحث سوم: رابطة طفل با شوهر زن.

    فهرست منابع. 

    قیمت فایل فقط 22,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری تلقیح مصنوعی , مبانی نظری تلقیح مصنوعی , دانلود مبانی نظری تلقیح مصنوعی , پیشینه تحقیق تلقیح مصنوعی , ادبیات نظری تلقیح مصنوعی , فصل دوم پایان نامه تلقیح مصنوعی , مبانی نظری و پیشینه تحقیق تلقیح مصنوعی , ادبیات و مبانی نظری تلقیح مصنوعی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

مرجع فایلهای آموزشی | آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

    نام محصول : آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

    دسته : اینترنت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 41 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 103

    توضیحات کوتاه:
    آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

    توضیحات کامل:

    تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت می‌باشد و می‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌های تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هر چند در آینده فعالیت‌هایت جاری B2A و C2A نیز قابل پیش‌بینی می‌باشند که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است.

    فهرست عناوین

    عنوان صفحه

    تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک …………………. 1

    نمونه‌ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه (B2B) 1

    فعالیت‌های در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده B2C.. 2

    فعالیت‌های در محدوده C2C……………………. 2

    فعالیت‌های تجاری B2A (Business to Administration)………. 3

    دولت الکترونیکی E_Government…………………. 3

    مزایای دولت الکترونیک……………………… 4

    قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی (e-law). 4

    مزیت‌های تجارت الکترونیکی…………………… 6

    معایب تجارت الکترونیکی…………………….. 7

    نیازها…………………………………… 8

    تجارت الکترونیکی چیست؟ (Electronic Commerce)………. 9

    امنیت در تجارت الکترونیکی………………….. 9

    رمزنگاری (Encryption)………………………… 11

    رویه رمزنگاری به روش Common Key…………….. 11

    رویه رمزنگاری به روش Public Key………………. 12

    هویت‌شناسی (Authentication)……………………… 12

    موسسات Certification Authority…………………….. 13

    متدهای پرداخت الکترونیکی (Electronic Settlement)…….. 14

    سیستم کارتهای اعتباری…………………….. 15

    پول الکترونیکی (Electronic Money)……………….. 16

    کارتهای هوشمند (IC Card)…………………….. 17

    پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه (Network type)……… 18

    سهولت بکارگیری…………………………… 18

    ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی (Mall)…………… 19

    نقش وظایف نمایندگی‌های در یک فروشگاه مجازی اینترنتی  20

    تدوین قوانین (Establishment of Rules)………………. 21

    محافظت ازداده‌هاواطلاعات شخصی درتجارت الکترونیکی (Protection of Privacy) 22

    محافظت مصرف‌کنندگان در فرآیندهای تجارت الکترونیکی (Consumer Protection) 23

    سیستم خرید از طریق شبکه اینترنت (Online Shopping System) 24

    کاربرد موسسات ذینفع در فرآیند خرید online…….. 24

    EDI پیشینه تجارت الکترونیک………………… 25

    مجموعه استانداردها و ساختار تشکیلاتی EDI…….. 30

    زیرساخت‌های لازم جهت تجارت الکترونیکی (Infrastructure). 31

    مزایای استفاده از سرویس پست الکترونیکی (e-mail)33

    مدل کسب و کار (Business Model)………………….. 36

    لایه معماری سیستم‌های کاربردی (Application Architecture)39

    تهیه رویدادهای کسب و کار در طراحی Business Model42

    زیرساخت فنی (Technical Inrastructure)………………. 43

    قابلیت حمل (Portability)……………………….. 43

    قابلیت مقیاس‌پذیری و پیش‌بینی توسعه‌های آتی سیستم (Scaleability) 50

    قابلیت مدیریت (Manageability)………………….. 50

    الگوریتم‌های متداول در رمزنگاری (Crypto Algorithms)53

    مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) 56

    نفوذ بانکداری الکترونیکی در مبادلات پولی…….. 63

    آشنایی بانکهای ایران با بانکداری الکترونیکی…. 65

    آشنایی بانکهای ایران با اتوماسیون بانکی…….. 67

    چشم‌انداز تغییرات و استفاده از تجارب………… 68

    طرح جامع اتوماسیون……………………….. 69

    تاریخچه شکل‌گیری………………………….. 69

    اهداف طرح……………………………….. 70

    معیارهای عمده طرح جامع……………………. 71

    الگوی انفورماتیکی طرح جامع………………… 71

    نتیجه‌گیری……………………………….. 72

    منابع و مآخذ…………………………….. 73


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت حافظه مجازی

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت حافظه مجازی

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت حافظه مجازی

    پاورپوینت حافظه مجازی



    نام محصول : پاورپوینت حافظه مجازی

    دسته : پاورپوینت – powerpoint
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 336 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 18

    توضیحات کوتاه:
    حافظه مجازی یکی ازبخش های متداول در اکثر سیستم های عامل کامپیوترهای شخصی است سیستم فوق با توجه به مزایای عمده، بسرعت متداول و با استقبال کاربران کامپیوتر مواجه شده است
    اکثر کامپیوترها در حال حاضر از حافظه های محدود با ظرفیت 64 ، 128 و یا 256 مگابایت

    توضیحات کامل:

    یکی از روش هائی که بمنظور بهبود کارائی حافظه مجاری پیشنهاد شده است ، ( مخصوصا” در مواردیکه حجم بالائی از حافظه مجازی مورد نیاز باشد ) در نظر گرفتن ظرفیت یکسان برای حداقل و حداکثر انداره حافظه مجازی است . در چنین حالتی در زمان راه اندازی کامپیوتر، سیستم عامل تمام فضای مورد نیاز را اختصاص و در ادامه نیازی با افزایش آن همزمان با اجرای سایر برنامه ها نخواهد بود. در چنین حالتی کارآئی سیستم بهبود پیدا خواهد کرد


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان

    پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان


    پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 1882 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 60

    این پاورپوینت در مورد نوآوری، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان در 60 اسلاید شامل نوآوری، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان،خلاقیت،نوآوری،مراحل فرآیند خلاقیت،محرکهای فرآیندخلاقیت،خصوصیات افراد خلاق،انواع تکنیکهای خلاقیت،نوآوری یا محو شدن،کارمندان خلاق ومی باشد

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان

    این پاورپوینت در مورد نوآوری، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان در 60 اسلاید شامل پاورپوینت، نوآوری، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان،خلاقیت،نوآوری،مراحل فرآیند خلاقیت،محرکهای  فرآیندخلاقیت،خصوصیات افراد خلاق،انواع تکنیکهای خلاقیت،نوآوری یا محو شدن،کارمندان خلاق و…می باشد.

    قسمتی از متن:

    *خلاقیت برای افراد دارای معانی مختلف است ولی عوامل مشترک در تمام این معانی این است که خلاقیت همیشه عبارت از پرداختن به عوامل قبلی با رویکرد ترکیب این عوامل در الگویی جدید و یا پرداختن به عوامل جدیدی با رویکرد خلاقانه به منظور ایجاد الگوها و ایده‌های کاربردی جدید است.

    *تلاش‌های خلاقیت وسیله‌ای برای نوآوری است. خلاقیت بیشتر یک فعالیت فکری و ذهنی است و نوآوری بیشتر جنبه عملی داشته و در حقیقت محصول نهایی عمل خلاقیت است.

    *
    *تعریف‌های بسیاری از از سوی صاحبنظران در خصوص خلاقیت شده است، در این بخش برخی از این تعاریف را بررسی می‌کنیم:
    *o طبق نظر گیلفورد خلاقیت به معنای حل یک مشکل یا سلسله‌ای از مسائل کوچک و بزرگ است.
    *o به نظر راجرز خلاقیت اظهار وجود و استقلال طلبی و حفظ شخصیت انسان است.
    *o پاپالیا خلاقیت را توانائی دیدن چیزها در یک نظر نو و معمولی، دیدن مشکلاتی که هیچکس دیگر، امکان تشخیص موجود بودن آنها را نمی دهد و سپس ارائه رهیافت‌های جدید، غیرمعمولی و اثربخش می داند.
    *o لوتانز استاد رفتار سازمانی، خلاقیت را به وجود آوردن تلفیقی از اندیشه‌ها و رهیافت‌های افراد و یا گروه‌ها در یک روش جدید، تعریف کرده است.
    *از تعریف‌های عنوان شده نتیجه گیری می شود، که خلاقیت را می توان تولید ایده‌ها، رهیافت‌ها و مفاهیم اصیل، بدیع و جدیدی همراه با رفتارهای انطباق پذیر دانست.
    *

    خلاقیت و نوآوری لازمه و پیش درآمد توسعه و پیشرفت و تعالی یک سازمـان بوده و آگاهی از فنون و تکنیک‌های آن ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مدیران و سایر کارکنان سازمان است.

    در سال‌های اخیر، ثبات در محیط کار، جای خود را به بی ثباتی و عدم اطمینان، و صنایع سنتی و قدیمی جای خود را به انواع صنایع جدید و توسعه یافته داده است. این تغییرات فرصتی برای استفاده از مهارت‌های قدیمی باقی نگذاشته و در حقیقت آینده را با تهدیدات و فرصت‌های زیادی مواجه ساخته است، زیرا هر اختراع و نوآوری، تغییری را پدید می‌آورد که می‌تواند به نوبه خود فرصتی را برای افراد و سازمان‌های خلاق و هوشمند به وجود آورد که بتوانند از این فرصت استفاده بهینه داشته باشند.

    امروزه تلاش‌های وسیعی به وسیله بسیاری از سازمان‌ها برای ترغیب افراد به خلاقیت و نوآوری انجام می‌شود. موسسات و سازمان‌های تولیدی و خدماتی این امر مهم را تشخیص داده و به طور مداوم، ایده‌ها و کالاها و خدمات جدید را ارائه  می‌دهند، و در جهت بهبود سازمانی می کوشند.

    تعریف خلاقیت

    خلاقیت برای افراد دارای معانی مختلف است ولی عوامل مشترک در تمام این معانی این است که خلاقیت همیشه عبارت از پرداختن به عوامل قبلی با رویکرد ترکیب این عوامل در الگویی جدید و یا پرداختن به عوامل جدیدی با رویکرد خلاقانه به منظور ایجاد الگوها و ایده‌های کاربردی جدید است.

    تلاش‌های خلاقیت وسیله‌ای برای نوآوری است. خلاقیت بیشتر یک فعالیت فکری و ذهنی است و نوآوری بیشتر جنبه عملی داشته و در حقیقت محصول نهایی عمل خلاقیت است.

    تعریف‌های بسیاری از از سوی صاحبنظران در خصوص خلاقیت شده است، در این بخش برخی از این تعاریف را بررسی می‌کنیم:

    طبق نظر گیلفورد خلاقیت به معنای حل یک مشکل یا سلسله‌ای از مسائل کوچک و بزرگ است.

    به نظر راجرز خلاقیت اظهار وجود و استقلال طلبی و حفظ شخصیت انسان است.

    پاپالیا خلاقیت را توانائی دیدن چیزها در یک نظر نو و معمولی، دیدن مشکلاتی که هیچکس دیگر، امکان تشخیص موجود بودن آنها را نمی دهد و سپس ارائه رهیافت‌های جدید، غیرمعمولی و اثربخش می داند.

    لوتانز استاد رفتار سازمانی، خلاقیت را به وجود آوردن تلفیقی از اندیشه‌ها و رهیافت‌های افراد و یا گروه‌ها در یک روش جدید، تعریف کرده است.

    از تعریف‌های عنوان شده نتیجه گیری می شود، که خلاقیت را می توان تولید ایده‌ها، رهیافت‌ها و مفاهیم اصیل، بدیع و جدیدی همراه با رفتارهای انطباق پذیر دانست.  

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان , نوآوری ، خلاقیت حل مساله و تفکر راهبردی در سازمان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان ویلایی 2 طبقه با مبلمان کامل قابل ویرایش

فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان ویلایی 2 طبقه با مبلمان کامل قابل ویرایش

RSS feed.

  • فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان ویلایی 2 طبقه با مبلمان کامل قابل ویرایش
    نام فایل پلان معماری فرمت dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر)
    دسته: معماری
    بازدید: 6461 بار
    فرمت فایل: dwg
    حجم فایل: 142 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 1

    قیمت فایل: 10,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    نام فایل: پلان معماری
    فرمت: .dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر)

    با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی یک ساختمان نیازمند دقت فراوان و دانش کامل می باشد , داشتن یک نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی می باشد.فایل موجود توسط طراحان مجرب رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است .این فایل تمامی استاندارد های طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و کاملا بی نقص می باشد.همچنین این فایل تمامی استاندارد های طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

    شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسین طراح و ناظر بررسی شده است و مشکلات آن برطرف شده است.

    از دیگر مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

    این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت .dwg بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.

    توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد ۲۰۰۷ و ورژن های بالاتر از آن قابل اجراست.

    خرید و دانلود این فایل را به تمامی دانشجویان , طراحان , مهندسین و علاقمندان به نقشه کشی پیشنهاد می کنیم.

    قیمت فایل: 10,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید