فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

معرفی محصول جنرال شکار


معرفی محصول جنرال شکار

  • 2021-07-05

 

فروشگاه سرمارسان

 

کولر گازی جنرال شکار

کولر جنرال کول هیت یا جنرال شکار ساخت کشور چین با تکنولوژی تایلند که به جنرال طرح لبخند معروف است و در کنار قیمت ارزان، محصولات با کیفیتی نیز تولید می کند.  تا سال ۲۰۱۶برند ثبت شده برروی پنل کولر “GENERAL COOL – HEAT”  در گوشه پایین و سمت چپ پنل قرار داشت و از سال ۲۰۱۶ به بعد برای مقابله با برندهای تقلبی عرضه شده، شرکت اقدام به تغییراتی نمود که از آن جمله تغییردر لوگو بود. بصورتی که لوگوی “SHEKAR GENERAL” در پایین سمت چپ پنل درج گردید و در پایین سمت راست  پنل لوگوی ” لبخندی” اضافه شده است.

کولر گازی جنرال شکار در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار با تکنولوژی اینورتر مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند.

کولر گازی جنرال شکار با چه ظرفیتی خرید کنیم؟

یکی از معیار های اصلی انتخاب کولر گازی ظرفیت سرمایش و گرمایش آن می باشد. ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت با واحد بی تی یو (BTU) اندازه گیری می شود و مضربی از ۱۰۰۰ می باشد که با توجه به ابعاد فضایی که می خواهیم کولر گازی را در آن نصب کنیم محاسبه می شود. به صورت کلی کولر گازی ۷۰۰۰ برای فضایی با ۱۰ متر مربع، کولر گازی ۹۰۰۰ برای ۱۲ تا ۱۵ متر، کولر گازی ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ برای فضای ۱۷ تا ۲۲ متر، کولر گازی ۱۸۰۰۰ برای ۶۰ متر، کولر گازی ۲۴۰۰۰ برای فضای ۱۰۰ متر، کولر گازی ۳۰۰۰۰ برای فضای ۱۳۰ متر، کولر گازی ۶۰۰۰۰ و بالاتر برای سالن ها و مکان ها بزرگ مناسب می باشد.

دلیل پیشنهاد کولر گازی جنرال شکار؟

قیمت کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آنها بسیار مناسب می باشد. این اسپلیت ها ظرفیت های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و فضای مد نظر خود متناسب با ظرفیت مناسب اسپیلت آن فضا، اقدام به سفارش نمایید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک کولرگازی ارزان قیمت و با بازدهی بالا هستید، این نوع اسپیلت می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند وتهویه مناسب، تعدیل دما وسرمارسانی مناسبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

دلیل پیشنهاد ثبت سفارش و خرید کولرگازی جنرال شکار از فروشگاه آنلاین سرمارسان؟

کولرهای گازی یکی از گران قیمت ترین لوازم مصرفی می باشد و نوع این سیستم و تکنولوژِی ساخت هر یک از آن ها باعث تاثیر گذاری بر روی قیمت آنها می باشد بنابراین یافتن این نوع محصول پرمصرف و بسیار کارامد که دارای خصوصیاتی مانند اصالت جنس، ضمانت(گارانتی) و همچنین قیمت مناسب باشد بسیار کار دشواری ست؛ بنابراین ما به شما همراهان گرامی بابت ثبت سفارش و خرید خود این ضمانت را می دهیم که محصول شما دارای این خصوصیات مذکور می باشد:

نشان برای تایید اصالت کولر جنرال لبخندی استیل:

۱- طرح لبخند استیل برروی پنل

۲- صفحه دیجیتال بزرگ برروی پنل

۳- کارتن نارنجی یا کاهی خردلی

۴- موتورهای سنگین وزن

۵- ۲عدد ریموت کنترل

۶- ۵ متر لوله مسی رایگان

۷- برند ثبت شده   “General COOL – HEAT”  یا    “SHEKAR GENERAL” برروی پنل

۸- طرح ثبت شده “لبخندی” برروی پنل

۹- لوگوی برجسته ابری شکل برروی کمپرسور

۱۰- لوگوی حک شده General Cool Heat برروی کمپرسور

کولر گازی جنرال شکار  به انگلیسی GENERAL SHKAR   یکی از برند های چینی می باشد  که با کمپرسور توشیبای ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است .

کولر گازی جنرال شکار  یک از قدیم ترین کولر های در حال حاضر می باشد نام تجاری این محصول General Cool&Heat  می باشد

که این کولر ها معروف به طرح لبخند نیز هستند که از کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری  برخوردار است و تنوع بالایی دارد.

کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار  مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند. این کولر گازی ها با نام اسپلیت یا اسپیلت نیز شناخته می شوند. برای مثال این کولر گازی ها با نام های اسپلیت ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۲۴۰۰۰ جنرال شکار و اسپلیت ۳۰۰۰۰ جنرال شکار نیز شناخته می شوند.

جنرال شکار  یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی و دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد . چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد ک

ه با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ، با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است. فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند بیشتر بخوانید /www.general-aircon.com/en-us

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید

https://en.gravatar.com/ruthball2
https://www.ted.com/profiles/31770213
https://www.behance.net/ruthball
https://ruthball2.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Ruth-Ball-17
https://www.twitch.tv/ruthball2
https://www.openstreetmap.org/user/RuthBall2
https://www.tripadvisor.com/Profile/Y726OQruthb
https://www.4shared.com/u/6aHiJY_s/RuthBall2.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28143418
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.