فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش

پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش

RSS feed.

  • پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش
    پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورشدسته: علوم تربیتی
    بازدید: 19 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 422 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 38

    پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش شامل 38 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش

    پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش شامل 38 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    یکى از موضوع‌هایى که از ابتدا در کنفرانس‌هاى برنامه‌ریزى منطقه‌اى و بین‌المللى طرف توجه بوده، این است که آیا برنامه‌اى را که در یک کشور اجراء مى‌شود مى‌توان در کشور دیگر نیز عیناً پیاده کرد؟ آیا تدابیر و راهبردهایى که در زمان و موقعیت خاصى در یک اجتماع با موفقیت روبه‌رو شده‌اند، در زمان و موقع متفاوت در اجتماع دیگر نیز موفق خواهند بود؟ آیا روش‌هاى برنامه‌ریزى که در یک مملکت به‌کار مى‌رود در مملکت دیگر هم عملى است؟ به‌عبارت دیگر، آیا برنامه‌ریزى یک فرمول دارد یا آنکه تابع شرایط زمان و مکان است؟

    برنامه‌ریزى آموزشى فرمول ویژه‌اى ندارد و از جایى به جایی، و موردى به مورد دیگر، تفاوت مى‌کند. ولى اصول برنامه‌ریزى آموزشى در همه جا صادق و یکسان است. به‌عبارت دیگر، ضمن آنکه برنامه‌ریزى آموزشى هر کشور باید با فلسفه و شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، و سطح پیشرفت و توسعه، و سایر مقتضیات آن کشور متناسب باشد، در عین حال، اصولى وجود دارد که کلى و عمومى است و باید آنها را مراعات کرد.

    یونسکو، ضمن آنکه فرمول و روش خاصى را ترویج نمى‌کند، معتقد است که تکنیک برنامه‌ریزى آموزشى در انحاصر رژیم خاصى نیست، و یاد‌آور مى‌شود که هر کشور ضمن توجه به مقتضیات و شرایط و امکانات ویژه خود، خوب است که اصول عمومى برنامه‌ریزى را مراعات کند، و در این زمینه پنج اصل را به‌عنوان مشخصات عمومى برنامه آموزشى توصیه مى‌کند، بدین قرار:

    - برنامه باید جامع باشد.

    - برنامه‌ریزى آموزش و پرورش باید در قالب برنامه‌ریزى توسعه ملى ریخته شود، و با برنامه‌هاى اقتصادى و اجتماعى هماهنگ باشد.

    - برنامه‌ریزى آموزش و پرورش باید بلندمدت و مداوم باشد.

    - برنامه‌ریزى آموزش و پرورش باید نه تنها به مسائل توسعه کمى بلکه به بهبود و ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش نیز عنایت کند.

    - برنامه‌ریزى آموزش و پرورش باید با مدیریت علاقه‌مند، وارد، کاربر، و سرویس اطلاعات و آمار صحیح و لازم تقویت شود.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه
    اصل توجه بر جنبه‌ٔ کیفى برنامه‌ریزى آموزشى
    اصل مداومت برنامه‌ریزى
     اصل همبستگى برنامه‌ریزى آموزش و پرورش با برنامه توسعه ملى
     اصل جامعیت برنامه‌ریزى آموزش و پرورش
    پایان

    عنوان : اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 424 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 38

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , دانلود پاورپوینت اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , پاورپوینت رایگان اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , دانلود پاورپوینت رایگان اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی , دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی , دانلود اصول عمومى برنامه ریزى آموزش و پرورش , اصول عم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.