فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

RSS feed.

  • دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری
    دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری – فروشگاه فایل دانش آموز
    دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاریدسته:
    مدیریت

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 43 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 31

    ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای
    طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و
    بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد
    طرح تجاری (BUSINESS
    PLAN) برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت
    تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای
    لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    هدف و دامنه کاربرد  :

    ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای
    طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و
    بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

    طرح تجاری (BUSINESS PLAN) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای
    جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد  و برای
    رسیدن به این هدف راهکارهای  لازم مشخص می شود که به این
    راهکارها طرح تجاری می گویند nاهداف طرح تجاری  بلند مدت :
    این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد
    .

    nالف: میزان دارائی یا  سرمایه گذاری  خارجی  مورد
    نیاز را در هنگام  لزوم مشخص  می کند nب: توانائی
    مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری  بهبود می یابد  و به
    این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه
    قبل از وقوع  شرایط بحرانی متمرکز کند. nج: روحیه واقع
    پردازی  و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران
    اجرائی پرورش می دهد . nد: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده
    بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همکاری در شرایط سخت
    کمک می کند . nه: در صورتیکه  در مقاطع سازمانی یک طرح تجاری
    توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شرکت
    حفظ خواهد شد .

    nو: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها کمتر می توانند باعث
    تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند . nز: موقعیت  مناسب و مساعد
    برای شرکت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و
    جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود . nح: با داشتن یک طرح
    تجاری مناسب می توان نیازمندی های یک آینده موفق را با واقعیت های
    موجود کنونی مقایسه کرد و میزان تغییرات موردنیاز شرکت را تجزیه و
    تحلیل کرد . nط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل
    شدن به یک موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد. n

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    روش اجرائی طرح تجاری
    ,
    پاورپوینت روش
    ,
    اجرائی طرح تجاری

    x

    این مطالب را نیز ببینید!

    دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 8947 کیلوبایت تعداد ...

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.