فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

طرح درس کامل درس های چهارم ابتدایی

طرح درس کامل درس های چهارم ابتدایی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

چگونگی افزایش علاقه دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز جماعت

چگونگی افزایش علاقه دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز جماعت

RSS feed.

  • چگونگی افزایش علاقه دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز جماعت
    چگونگی افزایش علاقه دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز جماعتدسته:

    علوم انسانی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 29 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 32

    چگونگی افزایش علاقه ی دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز نماعت

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    چگونگی افزایش علاقه ی دانش آموزان مدرسه جهت شرکت
    در نماز نماعت

    فهرست مطالب

    چکیده. 2

    مقدمه. 4

    توضیح کلی مسأله. 5

    چگونگی تشخیص مسأله. 5

    انگیزه. 5

    اهداف. 6

    بیان مسأله. 6

    اهمیت وضرورت. 7

    شواهد (1). 8

    جمع آوری اطلاعات. 10

    مصاحبه ،. 10

    مطالعه کتب ، مقالات و مجلات مرتبط با این موضوع ؛. 11

    3- استفاده از پرسش نامه ؛. 16

    4-استفاده از فرم فراوانی رفتار ؛. 16

    انتخاب راه حل یا راه حل های ممکن. 17

    انتخاب راه حل یا راه حل ها. 18

    اعتباربخشی راه حل یا راه حل ها. 20

    گردآوری اطلاعات شواهد (2) و نتیجه گیری :. 24

    منابع :. 25

    با توجه به مراحلی که اجراکردم و براساس مشاهداتم ازوضعیت
    روحی دانش آموزان وحضورشان در نماز، به این نتایج دست
    یافتم:

    دانش آموزان بدون اکراه ، در وقت مقرر اقدام به گرفتن
    وضوکرده و برای نماز آماده می شوند.

    آنان بدون کمرویی ،اشکالاتی را که با آن مواجه می شوند ،
    می پرسند
    .

    میزان مشارکتشان در آماده کردن محل نماز ،نشان از علاقه ی
    آنان داردشمارش دانش آموزان در هنگام نماز خواندن نشان از افزایش
    تعداد شرکت کنندگان دارد

    تمام همکاران در این پژوهش بیان نمودند که این موفقیت بر
    اساس کارهایی بوده که با هم انجام داده بودیم خوشحال بودند ومرا
    تشویق به ادامه ی کارها یی نظیر این کار نمودند ودرخواست کردند
    نسخه ای از کارم را در اختیار شان قرار دهم . اولیاء نیز بیان
    داشتند که فرزند انشان به نماز اهمیت می دهند ، والدین می گفتند :
    هر جای نماز و یا وضو اشتباه می کنیم ،اشتباه ما را گوشزد کرده و
    اصلاح می نمایند .

    با تلاش مداومی که در طول حدود 4 ماه داشتم ، توانستم با
    کمک همکارانم با گرد آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها اقداماتی
    انجام دهم که نتیجه ی آنان به این شرح است :

    1- اشکالات نماز وشرایط برگزاری نماز جماعت دانش آموزان
    به طور کامل رفع شده است .

    2- دانش آموزان با اشتیاق واز روی اختیار هر روز خودشان
    مقدمات برگزاری نماز را مهیا می کنند.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    چگونگی افزایش علاقه ی دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز
    نماعت
    ,
    افزایش علاقه ی دانش آموزان مدرسه جهت شرکت در نماز نماعت

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزان

راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزان

RSS feed.

  • راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزان
    راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزاندسته:
    روانشناسی و علوم تربیتی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 30 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 30

    راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزان

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش
    آموزان

    فهرست مطالب

    مقدمه 3

    توصیف وضعیت موجود(تشخیص مسئله) 5

    گردآوری اطلاعات ( شواهد یک) 6

    مصاحبه : 7

    جلسه دوم( 17/7/89): 9

    مصاحبه با معلم نیز می توانست به شناخت من از فاطمه کمک کند. 9

    انتخاب راه حل های ممکن 10

    انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشی و اجرای راه حل 11

    اهم راهکار های ارائه شده به شرح زیر می باشد: 12

    گرد آوری اطلاعات( شواهد 2) 13

    مشاهده : 13

    مصاحبه با پدر فاطمه( اردیبهشت 90) 13

    مصاحبه با معلم فاطمه(اردیبهشت 90) 14

    وضعیت تحصیلی 14

    نتیجه 16

    مبانی نظری پژوهش 16

    گوشه گیری 17

    علایم و نشانه ها 18

    علائم گوشه گیری 18

    علل 19

    معالجه گوشه گیری 20

    خلاصه 21

    پیشنهادات 23

    منابع وماخذ: 25

           علم از آن نقطه و آن زمان
    آغاز شد که بشر به فکر حل مسائل مختلف زندگی افتاد. به عبارت
    دیگر، تاریخ تولد بشر است. بشر اولیه برای حل مسائل و مشکلات خود
    از ابتدایی ترین مرحله شروع کرد و به کمک برخی از روابط تجربی
    قادر شد پیرامون خویش را کم و بیش بشناسد و بدین طریق پیچ  و
    تاب و فراز و نشیب هستی آگاه شد(دلاور،1380،ص 3).

    یکی از این علوم، علم روانشناسی است. منظور از روانشناسی، علاوه
    بر پیشرفت علمی و صنفی بهبود بخشیدن به زندگی انسان نیز هست. این
    علاقه روزافزون روانشناسان به مسائل روزمره و علمی بشر ، موجب شده
    است که دانش ما در افراد،به ویژه کسانی که دچا مشکلات روانی
    هستند، به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.عدم سازش و وجود
    اختلالات رفتار در جوامع انسانی بسیار مشهود و فراوان است.

    در هر طبقه و صنفی و در هرگروه و جمعی ، اشخاص نامتعادلی زندگی می
    کنند. بنابراین در مورد همه افراد، اعم از کارگر و دانش پژوه،
    پزشک و مهندس، زارع ، استاد دانشگاه و غیره، خطرابتلا به
    ناراحتیهای روانی وجود دارد. به عبارت دیگر هیچ فرد انسانی در
    برابر امراض مصونیت ندارد(شاملو، 1378،ص 11).

    رفتار کم رویی و انزواطلبی ، یکی از رفتارهای نسبتاً شایع است که
    فرد را به شدت آزار می دهد و اگر درمان نشود نوجوان را به سمت و
    سوی مشکلات دیگری مثل عدم اعتماد به نفس، افسردگی، اضطراب و زود
    رنجی سوق خواهد داد. عدم احساس توانمندی و کمی عزت نفس و نیز
    ناتوانی در بروز احساسات، بیان افکار و نظریات، خود باعث جدایی
    فرد از فعالیت های گروهی است.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    راه های برطرف کردن مشکل گوشه گیری دانش آموزان
    , مشکل
    ,
    گوشه گیری
    ,
    دانش آموزان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نقشه ساختمان 4 طبقه دو واحدی با اتوکد زیربنا 533 متر مربع

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پلان کامل آپارتمان 4 طبقه دو واحدی با زیربنای 210 متر

پلان کامل آپارتمان 4 طبقه دو واحدی با زیربنای 210 متر

RSS feed.

  • پلان کامل آپارتمان 4 طبقه دو واحدی با زیربنای 210 متر
    پلان کامل آپارتمان 4 طبقه دو واحدی با زیربنای 210 متر – فروشگاه فایل دانش آموز
    پلان کامل آپارتمان 4 طبقه دو واحدی با زیربنای 210 متردسته:

    معماری

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: rar
    حجم فایل: 222 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 1

    پلان ساختمان
    مسکونی
    4 طبقه
    دو واحدی

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    پروژه پیش رو پلان کامل آپارتمان 4 طبقه 2 واحدی می باشد
    که به شکل مستطیلی با عرض 15 متر در طول 10.4 متر زیربنا در زمین
    210 متری طرح ریزی شده است

    این پروژه با نرم افزار اتوکد انجام شده است که در آن
    پلان پارکینگ طبقه همکف و طبقات دیگر، نمای شمالی جنوبی و برش و
    پلان بام پلان موقعیت ارائه شده است

    همانطور که ملاحظه می فرمایید مشخصات کامل طرح ارائه شده
    و در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید
    نمایید
    .

    این پروژه ها برای دوستانی که آپارتمانی با مشخصات فوق در
    دست ساخت دارند، برای عزیزانی که پروژه های منطبق بر مشخصات فوق
    دارند، کسانی که به دنبال ایده های مختلف هستند، دانشجویان که در
    پی کسب تجربه نقشه های ساختمانی هستند مناسب می باشد

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    آپارتمان
    ,
    آپارتمان 4 طبقه
    ,
    اتوکد
    ,
    پلان ساختمان
    ,
    نقشه آپارتمان
    ,
    پلان آپارتمان
    ,
    عمران
    ,
    نقشه کشی
    ,
    مهندسی عمران
    ,
    عمران

    x

    این مطالب را نیز ببینید!

    دسته: مکانیک بازدید: 1 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 668 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ...

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نحوه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

نحوه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

RSS feed.

  • نحوه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی
    نحوه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلیدسته:

    علوم انسانی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 58 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 30

    نحوه ی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات
    فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    نحوه ی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان
    به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

    فهرست مطالب

    چکیده. 5

    مقدمه :. 6

    اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه. 8

    بیان مسئله. 12

    توصیف وضعیت موجود. 12

    افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن. 13

    منظور از افت تحصیلی چیست؟. 13

    خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی:. 15

    عوامل موثر بر افت تحصیلی:. 16

    توصیف وضع موجود ( شواهد 1 ). 19

    الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. 19

    با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم
    :   19

    ب – شاخص های کمی وضع موجود :. 20

    جدول شماره 1: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر
    ماه در سال تحصیلی 92-91. 20

    تجزیه و تحلیل اطّلاعات. 21

    انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. 21

    1- پرسش و پاسخ گروهی. 21

    2- استفاده از رایانه. 22

    3- استفاده از تصاویر. 22

    4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. 22

    5- روش نمایشی. 23

    6- دست سازه های دانش آموزان. 23

    توصیف وضع مطلوب (شواهد 2 ). 24

    الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. 24

    ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. 24

    گزارش نهایی و نتیجه گیری. 26

    پیشنهادات. 26

    منابع و مآخذ. 28

    اینجانب ……..  با میزان تحصیلات ……. در رشته ی …….. و ………
    سابقه ی خدمت، در سال تحصیلی ……… با سمت دبیر ادبیّات فارسی در
    هنرستان حاج قاسم عاشوری واقع در شهرستان علی آبادکتول مشغول به
    خدمت بودم.

    من در این تحقیق روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان
    مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را  جهت
    جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها
    را مورد بحث قرار می دهم.

    از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی
    اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه
    برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که
    با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های
    تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که
    در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    نحوه ی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات
    فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی
    ,
    علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان
    ,
    درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی

گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی

RSS feed.

  • گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازیدسته:
    پلیمر

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 391 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 52

    گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی در 52 صفحه ورد
    قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی  قالب
    سازی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش

    فهرست مطالب

    عنوان                                                                                     
    صفحه

    مقدمه                                                                                                             
    1

    قالب سازی
    سریع                                                                                             
    1

    قالب سازی rtv
    silicon….                                                            
    2

    مراحل فرآیند ساخت قالب
    سیلیکونی                                                              
    3

    فرآیند
    ketool                                                                                      
    4

    تفت جوشی مستقیم
    فلزی                                                                               
    5

    جوشکاری در قالب
    سازی                                                                                 
    6

    خواص مکانیکی و ترکیب شیمیایی چند نمونه لز
    جوش                                              
    10

    آنالیز تقریبی فلز
    جوش                                                                                  
    11

    قالبهای
    دایکاست                                                                                             
    17

    ریخته گری در قالب دو
    غابی                                                                          
    18

    پس زمینه
    تاریخی                                                                                           
    38

    اولین تعریف از ماشین کاری
    سریع                                                                  
    42

    برخی معایب استفاده
    ….                                                                                
    44

    فلزات غیر فرو فلزات
    فرو                                                                               
    46

    سنگ زنی
    خزشی                                                                                             
    54

    منبع                                                                                                               
    56

    مقدمه

    انگیزه ای فراگیر صنعتگران کشور را به تلاش روز افزون جهت بهبود
    بهره وری و ارتقا کیفی و ایجاد تنوع و نوع آوری در محصولات دعوت
    می کند.

    با تکیه بر پتانسیل تحقیق و توسعه و با به کارگیری تکنولوژی هایی
    که با استانداردهای روز همگام و همراه می باشد و قابل رقابت با
    محصولات مشابه خارجی است، در کنر دیگر صنعتگران گامی بلند در جهت
    بهبود کیفیت خدمات و کسب رضایت خاطر مشتریان برداشته است. که این
    همه، میسر نیست مگر با حمایت، اعتماد و پشتیبانی متخصصین، تولید
    کنندگان و صنعت گران کشور.

    قالب سازی سریع

    لبهای نرم معمولا از سیلیکون، رزینهای اپوکسی، آلیاژهای نقطه ذوب
    پایین و شنهای ریخته گری ساخته می شوند، و امکان ریخته گری فقط یک
    نمونه و یا تولید تعداد کمی را فراهم میکنند. در روشهای قالبسازی
    سخت، که قالب معمولا از فولاد ساخته می شود، امکان تولید تعداد
    بیشتری قطعه فراهم میشود.قالب سازی مستقیم به معنی ساخت مستقیم به
    معنی ساخت مستقیم قالب ، بوسیله فرایند RP است. بعنوان مثال در
    مورد قالب تزریق پلاستیک، حفه های نری و مادگی، راهگاها و سیستم
    پران، مستقیما با اســـــتفاده از فرایند RPساخته می شود. در قالب
    سازی غیر مستقیم، فقط الگوی اصلی با استفاده از
    فـــــــــــــرایند RP ساخته می شود، و سپس می توان یک قالب
    سیلیکونی، رزینی اپوکسی، فلز نقطه ذوب پایین، یا سرامیکی را از
    الگوی اصلی بدست آورد.

    مهمترین مزایای ابزار سازی سریع عبارتند از:

    زمان لازم برای ساخت ابزار و یا قالب از چند ماه به چند روز یا
    هفته کاهش می یابد.

    هزینه تولید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

    به علت کاهش زمان تولید و هزینه ها، بسیاری از طراحان و مهندسین
    تمایل دارند قطعات را قبل از تولید انبوه در مرحله طراحی آزمایش
    کنند و در نتیجه بسیاری از عیوب طراحی از بین می رود.

    به دلیل استفاده مستقیم از اطلاعات نرم افزارهای طراحی ، بسیاری
    از خطاهای فردی کاهش می یابند.

    قالب سازی RTV Silicon Rubber

    یکی از رایج ترین کاربردهای نمونه سازی سریع در قالبسازی، ساخت
    قالب به روش RTV Silicon Rubber می باشد. سیلیکون ماده ای گران و
    پر مصرف است که می توان با قالب گیری آن در اطراف الگوی (مدل)
    مرجع یک قطعه، به قالب آن دست یافت، این الگوی مرجع توسط یکی از
    روشهای نمونه سازی سریع ساخته می شود. ریخته گری در خلاء با قالب
    Silicon Rubberانعطاف پذیرترین روش RT، برای ساخت قطعات پلاستیکی،
    سرامیکی و فلزی است.

    مراحل فرایند ساخت قالب سیلیکونی:

     ساخت الگوی اصلی (مرجع) توسط یکی از روشهای RP

     پرداخت و تمیزکاری الگو

     اتصال سیستم راهگاهی به الگو

     قراردادن الگو و سیستم راهگاهی به صورت معلق در جعبه و
    ریختن سیلیکون مایع در اطراف الگو پخت سیلیکون به منظور جامد سازی
    ایجاد یک خط جدایش توسط یک چاقوی جراحی وتقسیم قالب به دو نیمه
    خارج ساختن الگوی مرجع از داخل قالب آماده کردن قالب برای تزریق
    بوسیله قالبهای Silicon Rubber معمولا می توان حدود 20 قطعه تولید
    با خواص مکانیکی مشابه ترموپلاستیک های مهندسی نظیر ABS ، PE ، PP
    و یا لاستیک تولید نمود.

    مهمترین ویژگیهای روش قالب سازی سیلیکونی عبارتند از: ساخت ارزان
    و سریع قالب، ساخت قالب با آرایش نهایی عالی و قالب استفاده از
    مواد مختلف. بعلاوه این فرایند هم برای قطعات کوچک و هم برای
    قطعات بزرگ مناسب است. علاوه بر قالگیری رزین، ماتریسهای (حفره
    های) سیلیکونی برای قالبگیری تزریقی (فشار پایین) مدلهای ریخته
    گری دقیق نیز مناسب می باشند.

    فرآیند Ketool3D

    در فرآیند Ketool3D از تفت جوشی ذرات پودر فولاد برای ساخت قالب،
    استفاده می شود. این فرایند، معمولا با طراحی CAD اینسرتهای سنبه
    و ماتریس قالب تزریق مورد نظر آغاز می شود. مدل CAD اینسرتها،
    توسط فرایند استریولیتوگرافی یا دیگر فرایندهای RP، به الگوهای
    سنبه و ماتریس با صافی سطح مناسب، تبدیل می گردد. با ریختن مایع
    سیلیکونی در اطراف الگوها، قالب سیلیکونی سنبه و ماتریس بدست می
    آید. سپس درون قالبهای سیلیکونی پودر فلز و چسب ریخته شده و پخت
    می شود. اینسرتهای سنبه و ماتریس بدست آمده در این مرحله به حالت
    سبز هستندکه به این منظور آنها را درون کوره قرار می دهند تا چسب
    بین آنها از بین رود، فضاهای خالی بین ذرات فلزی  با نفوذ مس
    موجود درکوره پر می شود.

    حاصل کار، اینسرتهایی با تقریبا 70% فولاد و 30% مس است، این
    اینسرتها بعد از ماشینکاری و ایجاد سوراخ پینهای بیرون انداز،
    درون پایه های قالب محکم می شوند.

    زمان هدایت ساخت در این فرایند بین 4 تا 6 هفته بوده، و در مقایسه
    با روشهای سنتی ساخت قالبهای تزریق، هزینه ها حدود 25 تا 45 در صد
    کمتر می باشد. قالبهای بدست آمده توسط این روش دارای کیفیت و صافی
    سطح بسیار خوبی هستند.

    تفت جوشی مستقیم فلزی DMLS

    در روش DMLS   بر روی پودرهای فلزی به طور مستقیم توسط
    دستگاه تفت جوشی با توان لیزر بسیار بالا کار می شود. معمولا
    دستگاه برای ساخت اینسرتهای قالب استفاده می شود، اما ساخت قطعات
    فلزی نیز توسط آن امکان پذیر است. مواد مورد استفاده در فرایند
    DMLS عبارتند از:

    1.   مواد پایه برنزی که در ساخت قالبهای تزریق استفاده
    می شود و این قالبها را می توان در ساخت حداکثر 1000 قطعه از
    جنسهای مختلف استفاده نمود.

    2.   مواد پایه فولادی که در ساخت قالبهای تزریق، جهت
    تولید 100000قطعه پلاستیکی، بکار می روند.

     ساخت یک قالب تزریق به این روش، حدود 2 هفته به طول می
    انجامد، در صورتیکه ساخت همین قالب بروش ماشینکاری تقریبا به 10
    هفته زمان نیاز دارد. بعلاوه هزینه ساخت قالب به این روش به مراتب
    کمترمی باشد. قالبها یا قطعات تفت جوشی شده با پودر برنز، پس از
    تفت جوشی، بمنظور افزایش چگالی، توسط یک رزین عالی نفوذ دهی می
    شوند. در مورد پودرهای فولادی، فرایند قادر است قطعاتی با چگالی
    95% ایجاد نماید، که در این حالت دیگر به نفوذ دهی نیاز نمی باشد.
    قطعات ساخته شده بروش DMLS ، دارای دقت و صافی سطح خوبی می باشند.
    البته صافی سطح در پودرهای پایه فولادی نیاز به بهبود دارد، علاوه
    بر اینکه ساخت قطعات فولادی به آهستگی انجام می گیرد.

    جوشکاری در قالب سازی

    جوشکاری اولتراسونیک شامل استفاده از انرژی صوتی با فرکانس بالا
    برای نرم کردن و ذوب کردن ترموپلاستیک ها در منطقه جوش است . قسمت
    هایی که باید به یکدیگر جوش داده شوند زیر فشار روی هم نگه داشته
    شده و تحت ارتعاشات اولتراسونیک با فرکانس 20 تا 40 کیلو هرتز
    قرار می گیرند. موفقیت جوش به طراحی مناسب اجزا و مناسب بودن
    موادی که جوش داده می شوند بستگی دارد.

    ریختگری در غالب دوغابی

    مزایا و محدودیتها

    الف: مهمترین مزایای روش ریخته گری دقیق عبارتند از : – تولید
    انبوه قطعات با اشکال پیچیده که توسط روشهای دیگر ریخته گری نمی
    توان تولید نمود توسط این فرایند امکان پذیر می شود. – مواد قالب
    و نیز تکنیک بالای این فرایند،‌- امکان تکرار تولید قطعات با دقت
    ابعادی وصافی سطح یکنواخت را میدهد. – این روش برای تولید کلیه
    فلزات و آلیاژهای ریختگی به کار می رود . همچنین امکان تولید
    قطعاتی از چند آلیاژ مختلف وجود دارد. – توسط این فرآیند امکان
    تولید قطعاتی با حداقل نیاز به عملایت ماشینکاری و تمام کاری وجود
    دارد. بنابراین محدودیت استفاده از آلیاژهای با قابلیت ماشینکاری
    بد از بین می رود. – در این روش امکان تولید قطعات با خصوصا
    متالورژیکی بهتر وجود دارد. – قالبت تطابق برای ذوب و ریخته گری
    قطعات در خلاء وجود دارد. – خط جدایش قطعات حذف می شود و نتیجتا
    موجب حذف عیوبی می شود که در اثر وجود خط جدایش به وجود می آید..

    ب:مهمترین محدودیتهای روش ریخته گری دقیق عبارتنداز : – اندازه و
    وزن قطعات تولید شده توسط این روش محدود بوده و عموما قطعات با
    وزن کمتر از 5 کیلوگرم تولید می شود . – هزینه تجهیزات و ابزارها
    در این روش نسبت به سایر روشها بیشتر است.

    انواع روشهای ریخته گری دقیق:

    در این فرایند دو روش متمایز در تهیه قالب وجود دارد که عبارتند
    از روش پوسته ای و روش توپر به طور کلی این دو روش درتهیه مدل با
    هم اختلاف ندارند بلکه در نوع قالبها با هم تفاوت دارند. فرایند
    قالبهای پوستهای سرامیکی پوسته ای سرامیکی درریخته گری دقیق: برای
    تولید قعطات ریختگی فولادی ساده کربنی ، فولادهای آلیاژی ،‌فولاد
    های زنگ نزن، مقاومت به حرارت ودیگر آلیاژهایی با نقطعه ذوب بالای
    این روش به کار می رود به طور شماتیک روش تهیه قالب را در این
    فرآیند نشان می دهند که به ترتیب عبارتند از:

    الف : تهیه مدلها : مدلهای مومی یا پلاستیکی توسط ورشهای مخصوص
    تهیه میشوند.

    ب : مونتاژ مدلها : پس از تهیه مدلهای مومی یا پلاستیک معمولا
    تعدادی از آنها ( این تعداد بستگی به شکل و اندازه دارد) حول یک
    راهگاه به صورت خوشه ای مونتاژ می شوند در ارتباط باچسباندن مدلها
    به راهگاه بار ریز روشهای مختلف وجود دارند که سه روش معمولتر است
    و عبارتند از:

    روش اول: محل اتصال در موم مذاب فرو برده می شود و سپس به محل
    تعیین شده چسبانده می شود .

    روش دوم: این روش که به جوشکاری مومی معروف است بدین ترتیب است که
    محلهای اتصال ذوب شده به هم متصل می گردند .

    روش سوم: روش سوم استفاده از چسبهای مخصوص است که محل اتصال توسط
    جسبهای مخصوص موم یا پلاستیکی به هم چسبانده می شود. روش اتصال
    مدلهای پلاستیکی نیز شبیه به مدلهای مومی می باشد..

    ج : مدل خوشه ای و ضمائم آن در داخل دو غاب سرامیکی فرو برده می
    شود. درنتیجه یک لایه دو غاب سرامیکی روی مدل را می پوشاند

    د:در این مرحله مدل خوشه ای در معرض جریان باران ذرات ماسه نسوز
    قرار میگیرد.‌تایک لایه نازک درسطح آن تشکیل شود .

    ه: پوسته سرامیکی ایجاده شده در مرحله قبل کاملاخشک می شوند تا
    سخت و محلم شوند. مراحل ( ج ) (د) ( ه) مجددا برای جند بار تکرار
    می شود . تعداد دفعات این تکرار بستگی به ضخامت پوسته قالب مورد
    نیاز دارد. معمولا مراحل اولیه از دوغابهایی که از پودرهای نرم
    تهیه شده ،‌استفاده شده و بتدریج می توان از دو غاب و نیز ذرات
    ماسه نسوز درشت تر استفاده نمود. صافی سطح قطعه ریختگی بستگی به
    ذرات دو غاب اولیه و نیز ماسه نسوز اولیه دارد.

    ز: مدول مومی یا پلاستیکی توسط ذوب یا سوزانده از محفظه قالب خارج
    می شوند، به این عملیات موم زدایی می گویند . درعملیات موزدایی
    بایستی توجه نمود که انبساط موم سبب تنش وترک در قالب نشود

    ح: در قالبهای تولید شده عملیات بار ریزی مذاب انجام می شود ط: پس
    از انجماد مذاب ،‌پوسته سرامیکی شکسته میشود.

    ی: در آخرین مرحله قطعات از راهگاه جدا می شوند.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    ,
    کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    ,
    کارورزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    ,
    دانلود گزارش کارآموزی تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    ,

    تولیدات صنایع پلاستیکی قالب سازی
    ,
    تولیدات
    ,
    صنایع پلاستیکی
    ,
    قالب سازی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا

گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا

RSS feed.

  • گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا
    گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلادسته:
    شیلات

    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 38 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 72

    گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا در 72 صفحه ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا در 72 صفحه ورد
    قابل ویرایش


    فهرست

    عنوان                                   
    صفحه

    1-مقدمه

    2-کلیات

    3-پرورش ماهی قزل آلا

    4-روش های پرورش ماهی قزل آلا

    5-عوامل مؤثر در رشد ماهی قزل آلا

    1-3- عوامل محیطی مؤثر در رشد ماهی قزل آلا

    2-3- عوامل تغذیه ای مؤثر در رشد ماهی قزل‌آلا

    3-3- عوامل داخلی مؤثر در رشد ماهی قزل آلا

    5-روش تخمین تودة زندة ماهی در استخر

    6-تعیین شاخص رشد (ضریب رشد)

    7-میزان رشد مناسب ماهی قزل آلا در هر مرحله از پرورش

    8-تعداد دفعات غذادهی و زمان غذادهی

    9-تعیین ضریب تبدیل غذایی

    10- روش محاسبه مقدار غذای مورد نیاز ماهی در مراحل مختلف پرورش

    11-       تجزیه غذا برای بچه ماهی
    ، پیش پرواری و پرواری قزل آلا

    1-10- غذا آغازی

    2-10- غذا رشد

    3-10- غذا پرواری

    12-       تناسب بین اندازه غذا و
    اندازه (سایز) ماهی

    1-11-غذای خشک

    2-11- غذای تر

    3-11- غذای مرطوب

    13-       استفاده از غذای تر و
    مرطوب در کنار غذای کنسانتره

    14- نکات ضروری و قابل توجه در رابطه با غذادهی و تغذیه قزل آلا

    منابع

    مقدمه :

    با توجه به جمعیت جهان که بطور دائم در حال افزایش می‌باشد و رشد
    آن در هیچ زمانی متوقف نمی‌شود بدون شک صنایع غذایی فعلی جهان
    پاسخگوی نیازها نخواهد بود و انسان باید به فکر منابع غذایی ویژه
    منابع پروتئینی جدید باشد .

    یکی از راه های تأمین نیاز روز افزون به پروتئین . تولید آبزیان ،
    از جمله آبزیان پروتئینی است برای مثال : در نواحی که از شرایط
    محیطی و آب مناسب برخوردار است می‌توان اقدام به پرورش ماهیان
    سردابی از جمله ماهی قزل آلا نمود . این ماهی که گوشت آن طعم
    بسیار مطلوبی دارد می‌تواند به خوبی یکی از منابع پروتئین حیوانی
    جمعیت کشور ما ( به خصوص در مناطق روستایی ) باشد .

    با توجه به دوره به نسبت طولانی پرورش ماهی قزل الا که در اکثرر
    مناطق کشور حدود 9 تا 10 ماه می‌باشد باید از طولانی بودن این
    دوره بیشترین برسانیم . استفاده 1 برای ایجاد شرایط مناسب جهت رشد
    ماهی ببریم تا وزن آنها را به  ، بالاترین ، حدممکن ،
    برسانیم .

    ماهی قزل آلا پرورشی برای رشد بیشتر و رسیدن به بالاترین . وزن در

    انتهای دوره پرورش ، نیاز به شرایط و زمینه های مساعد کننده معینی
    دارد این نکته را از یاد نبریم که با توجه به اینکه منابع ، آبی
    مناسب برای پرورش ماهی قزل آلا محدود می‌باشد ، باید از منابع
    موجود بیشترین استفاده را ببریم یعنی در هر خردعة پرورش قزل آلا
    بیشتر از میزان ممکن ماهی را تولید کنیم تا بتوانیم به ستود
    اقتصادی مناسب دست یابیم . و آب وارد شده به خردعه نیز بیشترین
    استفاده و بهره گیری به عمل آید .

    کلیات

    استفاده بهینه از منابع آبی خرد در جهت تولید ماهی با عنایت به
    بخشهای جمعیتی و محدودیت منابع آبی و خاکی کشور بر کسی پوشیده
    نسیت تولید پروتئین سفید و ایجاد امکان بالقوه به شرایط بالفعل در
    زمینه تشکیلات و پرورش آبزیان با توجه به تازگی بحث در نقاط غیر
    ساحلی کشور و عدم آشنایی مردم در این زمینه تولیدی و در عین حال
    سود آور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . لذا در این راستا
    و با توجه به شرایط مساعد منطقه ( استان کردستان ) و وجود 554
    حلقه چاه و 1146 دهنی ، چشمه و قنات و رودخانه های مهم شهرستان
    همانند قزل اوزن ، تلوار ، قمچقای ، اوزن دره .

    اداره شیلات جهاد کشاورزی شهرستان بیچار فعالیت خود را در سال
    1377 شروع و اقدام به شناسایی مناطق مستعد پروش ماهی نمود و بعد
    از گذشت سه سال پرمبزهایی مهمی‌ همچون مجتمع پرورشی ماهی قزل آلا
    در روستای قمچقای با ظرفیت تولید 170 تن در سال دو فرعة پرورش
    ماهی گرم آبی در روستای اصلوات آباد با ظرفیت تولید با ظرفیت
    تولید 8 تن در سال به بهره برداری رسیده است و این مقدار تولید
    فقط 20% ظرفیت کل منطقه را شامل می‌شود با توجه به مطالب فوق امید
    آن است ظرفیت های خالی منطقه که از جمله مهمترین آن سد خانگی
    روستای گلبلاغ با مساحت 176 هکتار و ذخیرة 8 میلیون متر مکعب آب
    گام مهمی‌ در جهت بهره وری تولید و اشتغال زایی منظقه برداریم .

    1- پرورش ماهی قزل آلا :

    ماهی قزل آلا از خانواده آزاد ماهیان و جزو ماهیان سرد آبی
    می‌باشد این ماهی جهت رشد و نمو نیاز به آب سرد و شفاف و مملو از
    اکسیژن دارد ماهی قزل آلا در زیستگاه طبیعی خود که اغلب رودخانه
    های سرد و زلال چشمه ها ، قنوات ، نهرها و دریاچه های آب شیرین
    می‌باشد ( حشرات کرم ها حصرون ها و سخت پوستان و … ) می‌باشد در
    استخرهای حاضر در کشور ما گونه ای که پرورش می‌یابد قزل آلای
    زنگین کمان است .

    2- روش های پرورش ماهی قزل آلا :

    1) پرورش ماهی قزل آلا به روش متراکم در استخرهای بتنی : در این
    روش می‌توان با استفاده از آب چشمه ها ، قنوات و رودخانه هایی که
    گل آلودگی ندارند و دمای آب آنها 12 تا 20 درجه  سانتی گراد
    است اقدام به پرورش قزل آلا نمود . در این روش به ازای هر 7 متر
    در ثانیه آب ورودی به استخر می‌توان یک تن ماهی درهر دوره پرورشی
    5 تا 7 ماهه تولید نمود .

    2) پرورش متراکم ماهی در قفس : در این روش در دریاچه ها ، آبگیرها
    ، و سد های ، دارای آب مناسب و دائمی‌ هستند با استقرار قفسهای
    شناور  می‌توان اقدام به پرورش ماهی نمود .

    3- پرورش ماهی قزل آلا با استفاده از آب کشاورزی : این روش که به
    روش دو منظور مشهور است با احداث استخرهای بتنی در مقابل چاه های
    عمیق و غیر عمیق ، چشمه های و نهرها و کنال هی کشاورزش و با شرفع
    فصل کشاورزش دمره پرورشی آغاز می‌شود و نتیجیتاً از آب کشاورزی
    استفاده بهینه و مضاعف به عمل می‌آید .

    4-پرورش ماهی قزل آلا در استخرهای ذخیرة کشاورزی : ماهیدار کردن
    استخرهای ذخیره و پرورش ماهی در این استخرها همزمان با فصل
    کشاورزی انجام می‌پذیر .

    1- روش تخمین توده زنده ماهی در استخر :

    همان طور که میدانیم بنا به دلایلی ، ما همیشه نیاز داریم از
    مقدار وزن ماهی زنده موجود در هر استخر پرورش قزل آلا آگاه باشیم
    که مهمترین این دلایل عبارتند از :

    1-تعیین مقدار غذایی که در هر استخر باید ماهیها داده شود .

    2- با آگاهی از مقدار وزن زنده ماهی موجود در استخر ، می‌توانیم
    بتدریج در مواقع لزوم ، تراکم ماهیها را کاهش دهیم و مقداری از
    ماهیها به استخرهای دیگر منتقل کنیم یا در صورت امکان ، می‌توانیم
    مقداری از ماهیها را برداشت کنیم .

    3- زیر نظر داشتن تعداد ماهیها موجود در استخر در هر مرحله زمانی
    ، ما را از وقوع تلفات یا سرقت احتمالی ماهیها یه استخر آگاه
    می‌سازد .

    برای تعیین یا تخمین مقدار یا وزن ماهیان زنده موجود در یک استخر
    می‌توانیم به یکی از روشهای زیر عمل کنیم :

    شمارش تک تک ماهیهای هر استخر و ضرب کردن تعداد ماهیها در میانگین
    وزن آنها یا وزن کردن همه ماهیها موجود در یک استخر . اگر چه این
    روش بسیار دقیق است ، اما در عمل به دلایلی نظیر وارد شدن استرس
    به ماهیها ، امکان وقوع تلفات در ماهیها و نیاز به نیروی انسانی
    (کارگر) زیاد وقت گیر بودن ، انجام نمی‌شود .

    در این روش ، یک مشت غذا (پلت) در استخر پرورش قزل آلا می‌ریزیم
    که در این زمان ماهیها در محل ریختن غذا جمع می‌شوند ، با تور
    پرتابی (سالیک) ، آنها را صید می کنیم و ماهیها را در همان حالتی
    که در داخل تور سالیک هستند ، به طور یکجا وزن می‌کنیم و سپس
    تعدادشان را شمارش می‌کنیم و به استخر باز می‌گردانیم .

    این کار را در 3-4 نقطه از استخر انجام می‌دهیم ، آن گاه :

    وزن کل ماهیها را در چند بار نمونه گیری محاسبه و با تقسیم وزن کل
    بر تعداد کل ماهیهای شمارش شده در چند نمونه گیری ، میانگین وزن
    ماهیها استخر را محاسبه کنیم .

    در این روش نیز ماهیها را 18 تا 24 ساعت پس از غذادهی در یک سمت
    استخر جمع می‌کنیم ، سپس ، از ماهیهای درون جعبه برمی‌داریم و
    توزین و شمارش می‌کنیم و در بیرون از منطقه تجمع رها می‌کنیم . آن
    گاه پس از برداشتن تعداد نمونه کافی و توزین آنها ، بقیه ماهیهای
    درون جعبه را با واژگون کردن به داخل آب رها می‌کنیم و مجدداً با
    تور سالیک ، نمونه های جدید را از محل تجمع ماهیها صید و به درون
    جعبه انتقال می‌دهیم .

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا
    ,
    کاراموزی پروش ماهی قزل آلا
    ,
    کارورزی پروش ماهی قزل آلا
    ,
    دانلود گزارش کارآموزی پروش ماهی قزل آلا
    ,
    پروش ماهی قزل آلا
    , پروش
    , ماهی
    ,
    قزل آلا

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن

نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن

RSS feed.

  • نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن
    نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفندسته:

    علوم انسانی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 72 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 47

    نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه
    وفن

    فهرست مطالب

    چکیده. 5

    مقدمه. 7

    توصیف وضعیت موجود. 7

    بیوگرافی. 7

    چگونگی انتخاب مسئله. 7

    اهمیت وضرورت مسئله. 9

    پرسش های پژوهش. 9

    تعاریف مفاهیم کلیدی. 10

    تعریف یادگیری. 10

    درس. 12

    کلاس درس. 12

    معنی لغوی حرفه و فن. 12

    انگیزه ی تحصیلی: 16

    نقش انگیزش در یادگیری. 20

    مفهوم یادگیری. 21

    تعریف یادگیری. 22

    انواع یادگیری. 22

    عوامل مؤثر بر یادگیری. 24

    انواع بازده‌های یادگیری. 26

    روش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. 30

    مدل‌ها وروشهای تحول درروشهای تدریس. 30

    تفاوتهای فردی دانش آموزان. 31

    عوامل یادگیری دانش آموزان. 32

    راهنمایی. 33

    خصوصیات عاطفی دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی. 35

    ضرورت و اهمیت آموزش حرفه و فن در مدارس. 36

    شواهد یک. 43

    مصاحبه با خود دانش آموز. 44

    نظر همکاران. 44

    تجزیه وتحلیل اطلاعات شواهد یک. 45

    چگونگی اجرای راه حل. 45

    گرداوری شواهد 2. 46

    منابع. 47

         یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی
    و طراحی آموزشی  موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است.
     اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده،
     به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان
    نیز مجال پرورش پیدا می‌کند.  اما انتخاب روش های تدریس اغلب
    تحت الشعاع خواست و توانایی‌های معلمین قرار می‌گیرد. بسیاری از
     معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت
    اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه
    بیشتری می‌کنند و خود را تنها فرمانده کلاس می‌دانند اما در این
    میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر
    می‌دانند و برای بروز خلاقیت آموزش می‌دهند و از کلیه امکانات
    وابزارها برای آسان‌ترکردن یاد گیری کمک می‌گیرند0

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن
    ,

    ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن
    ,
    یادگیری درس حرفه وفن

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن

افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن

RSS feed.

  • افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن
    افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن – فروشگاه فایل دانش آموز
    افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آندسته:

    علوم انسانی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 25 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 27

    افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه ی هشتم به درس زبان
    انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پایه ی
    هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم
    آن

    تحقیق حاضر در سال تحصیلی  94-1393 در کلاس 2Bپایه هشتم
    آموزشگاه حضرت معصومه روستای  قلعه قباد شهرستان نهاوند
    متوسطه اول   و با فراوانی 15 نفر دانش آموز انجام شده
    است .مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش
    و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام
    این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پایه ی
    هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

    بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع
    گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ،
    مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در
    ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب
    چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از
    اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمود که عبارت
    بودند از: استفاده از فلش کارت ها همرا با تصاویر ،اجرای نمایش
    متون انگلیسی کتاب درسی ،تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن های
    مختلف . لازم به ذکر است ، بعد از اجرای راه حل های فوق ، پژوهشگر
    توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم
    زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این
    نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع تدریس، توجه به
    تفاوت های فردی و نیازها و علایق آن ها و تقویت حافظه ی دیداری و
    شنیداری در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری درک مفاهیم انگلیسی
    موثر بوده است.

    درس زبان انگلیسی، علاقه مندی، درک مفاهیم، ارزشیابی، پایه ی
     هشتم دوره اول متوسطه، دانش آموزان

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه ی هشتم به درس زبان
    انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن
    ,
    علاقه مندی دانش آموزان به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم
    آن
    ,
    درس زبان انگلیسی
    ,
    علاقه مندی
    ,
    درک مفاهیم
    ,
    ارزشیابی
    ,
    پایه ی هشتم دوره اول متوسطه
    ,
    دانش آموزان

    x

    این مطالب را نیز ببینید!

    دسته: مکانیک بازدید: 1 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 668 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ...

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید