فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

نام محصول:مقاله پرسش مهر 96 رئیس جمهور حسن روحانی

نام محصول:مقاله پرسش مهر 96 رئیس جمهور حسن روحانی

RSS feed.

  • نام محصول:مقاله پرسش مهر 96 رئیس جمهور حسن روحانی

    نام محصول : مقاله پرسش مهر 96 رئیس جمهور حسن روحانی

    دسته : متفرقه
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 28 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 28

    توضیحات کوتاه:
    چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟

    توضیحات کامل:

    مقاله پرسش مهر 96 رئیس جمهور حسن روحانی

    فهرست مطالب

    چکیده

    مقدمه

    بیان مسئله

    احترام به افکار و فرهنگ یکدیگر

    احترام گذاشتن در سیره و روایات

    فواید احترام به افکار دیگران

    مهارت های لازم برای احترام به افکار دیگران

    تقویت مذاکره

    مهارت تحمل در شنیدن افکار و نظرات دیگران

    مهارت گوش کردن موثر

    مهارت انتقادپذیری و انتقاد کردن صحیح

    مهارت یادگیری

    مهارت مثبت‌نگری

    آزادى فکر و اندیشه و انتخاب راه:

    احترام به عقاید و مقدسات دیگران در قران

    تفاوت تفکر و عقیده

    نتیجه گیری

    منابع

     چکیده

    اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه  در بین گروه‌هایی مثل دانش آموزان یکی از عوامل مهم تغییرات اجتماعی گروهی و فردی محسوب می‌شود و یک امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه  به شمار می‌آید. زیرا نمی‌توان گفت همه دانش آموزان یک مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند  و یک خط فکری را دنبال می‌کنند و عقاید و نظرات مشترکی دارند. وجود  اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه یک امر طبیعی است. اگر این امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثیرات زیادی بر جای گذارد خشونت، قهر و بسیاری از این رفتارها بیشتر می‌شود در مقابل شادی و نشاط کاهش پیدا می‌کند.  و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامی که دانش آموزی تک بعدی به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار می‌دهد و دیگران را سرکوب می‌کند او توانایی پذیرش عقاید مخالف را ندارد و این موضوع مربوط به شخصیت پرورش یافته وی می‌شود.بنابراین تضاد بین دانش آموزان مدرسه تا حد زیادی ایجاد شکاف خواهد کرد. ریشه بسیاری از اختلافات عمیق در این مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معین تجاوز کند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل این مسئله که به پرسش مهر 97-1396 رئیس جمهور انجامید به عقاید و مخالفت‌های دیگران، تربیت افراد، سطح تحصیلات، میزان اعتقادات و باورهای دینی بستگی دارد. اینکه شخصیت فرد در چه خانواده‌ای پرورش یافته از اهمیت برخوردار است. در مقاله حاضر تصمیم داریم به این مسئله و راهکار های برطرف نمودن آن پرداخته و عوامل موثر در پیگیری و برطرف نمودن این مشکل را بررسی کنیم.


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه و نمونه سوالات بخش دوم شیمی پایه یازدهم

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه و نمونه سوالات فصل اول زمین شناسی پایه یازدهم

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود رایگان نمونه سوالات زبان انگلیسی پایه یازدهم

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه و نمونه سوالات فصل اول شیمی پیش دانشگاهی

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود رایگان نمونه سوالات فارسی پایه ششم ابتدایی

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نمونه سوالات درس اول تا چهاردهم مطالعات اجتماعی پایه ششم

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه پرسش و پاسخ مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان

پاورپوینت طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان

RSS feed.

  • پاورپوینت طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان
    پاورپوینت طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان دسته: روانشناسی
    بازدید: 19 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 228 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 75

    این پاورپوینت در مورد طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان در 75 اسلاید زیبا می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    تعریف

    بیماری های موسوم به "اختلال ذهنی" را نمی توان با روند پیری معمولی برابر دانست ولی این بیماری در سنین باال بسیار رایج می باشد. در سوئد حدودا 150000بیمار مبتلا به این بیماری وجود دارد که بخش بسیار بزرگی از آنان باالی 75 سال سن دارند.ِ اصطلاح "اختلال ذهنی" یا "دِمنس" به صورت کلی به بیماری هایی گفته می شود که اختلالاتی را در زمینه ی تفکر، برنامه ریزی و امکان ایجاد ارتباط بیمار با محیط اطراف به وجود می آورد. ِ بیماری های موسوم به "اختلال ذهنی" یا "دِمنس" ربطی به پیری معمولی نداردِ این تصور که بیماری های موسوم به "اختلال ذهنی" یا "دِمنس" مربوط به کهولت می گردد از دیرباز وجود داشته است. امروزه میدانیم که بیش از 100 بیماری مختلف می تواند به بروز این بیماری تعریف انواع بیماریهای روانی

    ۱- بیماریهای خلقی :

    خلق همان حالت هیجانی پایدار یک فرد است که گاهی به طور طبیعی در طیفی از شادی وغم در نوسان است . بیماریهای خلقی با احساسهای نابهنجار افسردگی و یأس مشخص میشوند که فرد به صورت مداوم دارای حالتهای مذکور می شود و انواع آن عبارتند از :

      الف – بیماری افسردگی : خلق افسرده ، از دست دادن انرژی و علاقه ، احساس گناه ، کاهش تمرکز ، از دست دادن اشتها ، افکار خود کشی یا مرگ و مشکلات خواب و … از علائم آن است که خود به چند دسته اختلال افسردگی اساسی ، افسردگی فصلی ، افسردگی اتیپیک یا غیرنرمال یا فیزئول ، افسردگی مضاعف ، اختلال افسرده خویی و…  تقسیم می شود .

      ب – بیماری اختلال دوقطبی : همچنان که از اسم آن پیداست دارای دو حالت است که یک حالت آن از علائمی مانند : خلق بالا ، پرش افکار ، کاهش خواب ، افزایش اعتماد به نفس ، خود بزرگ بینی ، افراط در فعالیت ، ولخرجی و افزایش میل جنسی و …. تشکیل شده است و حالت دوم برعکس ، احساس افسردگی    می باشد که خود به چند دسته اختلال دو قطبی ۱ ، اختلال دوقطبی ۲، اختلال خلق ادواری و .. تقسیم میشود .

    ۲-بیماری های اضطرابی :

    اضطراب در بعضی شرایط و مواقع امری طبیعی است اما اگر به صورت احساس فراگیری از نگرانی یا وحشت درآید بیماری تلقی می گردد که انواع آن عبارت است از:

         الف – اختلال هول (پانیک ) : دوره ای از ترس یا ناراحتی شدید است که ابتدا و انتهای آن مشخص میباشد که اغلب با بازار هراسی همراه می باشد که علائم آن به صورت تپش قلب ، تعریق ، لرزش ، احساس خفگی ، درد سینه ، تهوع ، سرگیجه ، ترس از دیوانه شدن ویا مردن ، مورمور شدن ، سرما لرزه و.. می باشد .

         ب – هراس های بیمارگونی (فوبیا) : فرد، ترس مداوم و شدید از موقعیتهای معین یا اشیاء خاص و یا مکانهای خاص دارد و انواع مختلفی مانند هراس اختصاصی ، جمعیت هراسی ، بازار هراسی و … دارد .

         ج – اختلال وسواسی – اجباری : وسواس عبارت است از : فکر ، احساس ، اندیشه یا حسی عود کننده و مزاحم و اجبار نیز فکر یا رفتاری آگاهانه ، معیارمند و عود کننده است مانند : شمارش ، وارسی ، اجتناب ، شستشو و … که این افکار وسواسی باعث اضطراب و رفتارهای اجباری باعث کاهش اضطراب می شود .

         د- اختلال فشار روانی پس از آسیب (PTSD): مجموعه ای از علائم که پس از مواجهه (دیدن یا شنیدن ) با یک عامل فشار آسیب زای بی نهایت شدید برای فرد بوجود می آید که فرد به صورت ترس و درماندگی به این تجربه پاسخ می دهد و واقعه را دائماً در ذهن خود مجسم می کند و در عین حال می خواهد از یادآوری آن اجتناب کند .

         هـ – اختلال اضطرابی فراگیر : اضطراب و نگرانی مفرط در اکثر اوقات روز درباره چندین واقعه یا فعالیت ،   طی یک دوره حداقل شش ماهه تعریف می شود.

    ۳-اختلالات روان پریشانه (سایکوز):

    این گونه بیماران به صورت چشمگیر حس واقعیت سنجی آنان مختل می شود و فرد علی رغم داشتن توهم یا هذیان نسبت به بیماری خود بصیرت و آگاهی ندارد که انواع آن عبارتند از :

    الف – اسکیزوفرنی : فرد از علائم هذیان ، توهم ، تکلم نابسامان ، رفتار نابسامان ، علائم منفی حداقل ۲  تای آن را به مدت ۶ماه یا بیشتر داشته باشد درصورتیکه علائم کمتر از ۶ ماه باشد به آن اسکیزوفرنی فرم اطلاق می شود .

    ب – عاطفه گسیختگی( اسکیزوافکتیو ) : در این بیماری فرد هم خصایص اختلال خلقی و هم خصایص اختلال روانپریشی را دارد .

    ج – اختلال هذیانی : اختلالی است که بیمار علامت غالبش عمدتاً یک هذیان ثابت می باشد و سایر حوزه های کارکرد او مشکلی ندارد که انواع مختلفی  مانند : بدگمانی یا پارانوئید ، خودبزرگ بینی ، عاشقی ، حسادت و…. دارد .

    د- اختلال روانپریشی گذرا: فرد در عرض یک روز تا حداکثر یک ماه به دنبال یک فشار شدید روانی ، اجتماعی ، حس واقعیت سنجی او مختل شده باشد .

    ۴- اختلالات شبه جسمی :

    این نوع اختلالات عبارتند از : نشانه های جسمانی که عارضه ای طبی را تداعی می کنند ولی با هیچ عارضه طبی یا مصرف موادی خاص یا اختلال روانی دیگر قابل توجیه نمی باشند که انواع مختلف آن :

    الف – اختلال جسمانی کردن : علائم مختلف جسمی متعدد است که با معاینات جسمانی و بررسی آزمایشات کافی قابل توجیه نمی باشند .

    ب – اختلال تبدیلی : یک یا چند نشانه عصبی ( مثلاً ، فلجی ، کوری ، لنگیدن ،        بی حسی ، غش کردن ) که با یک اختلال طبی یا عصبی شناخته شده قابل توجیه نبوده و با عوامل روانشناختی واسترس شروع و تشدید شود .

    ج – خودبیمارانگاری : اشتغال ذهنی بیمار با ترس از بیمارشدن یا اعتیاد وی مبنی بر ابتلا به یک بیماری جدی .

    د- اختلال بدریختی بدن : اشتغال ذهنی یا نقص تخیلی (مثل بینی بدریخت ) یا تحریف مبالغه آمیز یک عیب خفیف و جزیی در ظاهر جسمانی است .

    هـ – اختلال درد : وجود دردی که مرکز اصلی توجه بالینی است . عوامل روانشناختی نقش مهمی در این اختلال به عهده دارند .

     در تمام اختلالات ذکر شده اختلال ناشی ا زمصرف مواد و اختلال ناشی از طبی عمومی نیز باید به آنها اضافه کرد .

    اختلالات جنسی : اختلالات تجزیه ای ، اختلالات خوردن ، اختلالات خواب ، اختلالات شخصیت ، اختلالات ناشی از سوء مصرف مواد ، اختلالات فراموشی و دمانس و  …. از دیگر اختلالات مربوط به بیماریهای اعصاب و روان می باشد

     

    تصویر هشت زن در قرن نوزدهم که به طرز محسوسی به بیماری روانی مبتلا هستند. (آرماند گاتیر)

    بیماری روانی به گروهی از بیماریها گفته می‌شود که با تأثیر بر تفکر و رفتار باعث ایجاد ناراحتی برای فرد مبتلا یا ایجاد ناتوانی در وی می‌شوند. علت بیماری‌های روانی به خوبی شناخته نشده است ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیک، استرس‌های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز آنها مؤثر است. افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنیا از جمله این اختلالات هستند.

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان , طبقه بندی بیماریهای روانی و درمان ها آنها در بهداشت روان , بیماریهای روانی , بهداشت روان , اختلالات روان , بیماران روانی , درمان بیماریهای روانی , درمان اختلال روان , بیماری ذهن , انواع بیماریهای روان , ویژگیهای بیماری روانی , درمانهای روانپزشکی , داروهای روانپزشکی , داروهای ضد افسردگی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

تحقیق و پژوهش جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها

تحقیق و پژوهش جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها

RSS feed.

  • تحقیق و پژوهش جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها
    تحقیق و پژوهش جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها دسته: مدیریت
    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 378 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    این تحقیق در مورد جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها در 40 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    فهرست

    مقدمه2

    فلوچارت فرآیند استخدام3

    ویژگی های یک آزمون استاندارد28

    هدف از مصاحبه استخدامی.. 34

    اقدامات قبل از مصاحبه استخدامی.. 34

    اقدامات در طول مدت مصاحبه استخدامی.. 35

    نحوه مصاحبه استخدامی.. 35

    -  مصاحبه بسته از پیش طراحی شده 36

    مصاحبه باز غیر مشخص.... 36

    مصاحبه نیمه‌بسته مخلوط.. 37

    مصاحبه بصورت میزگرد یا گروهی.. 37

    ارزیابی داوطلب... 38

    ارزیابی مصاحبه39

    منابع.. 39

     مقدمه

     

     سازمانهای مدعی هستند که افراد مزایای رقابتی آنها می‌باشند خواه به صورت کارشناسان فنی، کارشناسان متخصص در ارائه خدمات مناسب به مشتریان یا مدیران با بصیرت ... در عصر حاضر، منابع انسانی به طور متناقض می‌توانند عاملی برای موفقیت یا شکست برای همه‌ی سازمانهای باشند بخصوص برای نوع کار آفرین آنها.

    بعد از آن فرآیند استخدام شروع می شود. در روند استخدامی، سازمان به دنبال بهترین گزینه از متقاضیان بالقوه است.در فرآیند استخدام سازمان برای شناسایی متقاضیانی با دانش لازم، مهارت، توانایی و ویژگی های برتر تلاش می کند. در این روند سازمان برای نیل به اهدافش، اقدام به استخدام نیروی کار جدید می کند و یا موقعیت کاری، کارکنان فعلی را تغییر می دهد. برخی سازمان ها برای فرآیند استخدام خود از منابع بیرون سازمان استفاده می کنند.در این روش از اینترنت، تبلیغات روزنامه ای و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه برای استخدام استفاده می کنند. اما برخی دیگر از سازمان ها به منابع داخلی توجه بیشتری نشان می دهند و حتی خود را معطوف به منابع داخلی می دانند، یعنی از کارکنان فعلی، به متقاضیان اضافه کار یا کار در خانه مراجعه می نمایند. در برخی سازمان ها انتخاب برای استخدام بر اساس تخصص خاص انجام می شود و در برخی دیگر استخدام بر اساس صلاحیت های عمومی، علاقه به کار تیمی و  صورت می گیرد. بطور کلی مدیر منابع انسانی با توجه به قوانین و اهداف سازمان روشی خاص برای استخدام در نظر میگیرد. پنج مورد که در انتخاب متقاضیان استخدام از سوی مدیران منابع انسانی و کارفرمایان مورد توجه بیشتری قرار می گیرد. عبارتند از:

    مهارت های درون فردی

    اخلاق کاری

    ابتکار و انعطاف پذیری

    درستکاری و وفاداری

    مهارت های ارتباطی قوی (شفاهی و کتبی)

     

     

    به طور کلی سیاستهای کارمندیابی بر دو نوع است:

    1- نیرو یابی از داخل سازمان

    نیرو یابی از داخل موجب می شود که تحرک کارکنان برای افزایش دانش و مهارت خود بالا برود، موجب می شود تا کارکنان در تعیین رفتار خود دقت بیشتری نمایند، موجب کاهش هزینه های کارمندیابی می گردد و مانع ورود افراد ناباب به سازمان می شود.

    اما :

    از سوی دیگر موجب ورود افراد جدید با ایده های جدید به سازمان می شود.

    —. در نتیجه فعالیتهای منابع انسانی اغلب به مسئولیتهای مدیران عمومی اضافه می‌شود. واضح است که با توجه به بی ثباتی تقاضای منابع انسانی، مدیران سازمانهای کوچک احتمالاً کمترین توسعه مهارتها و دانش منابع انسانی که مورد نیاز سازمان است را انجام می‌دهند و این مشکل بخصوص برای مدیران سازمانهای کوچک که از قبل با محدودیت زمان و منابع مواجه هستند بیشتر نمود پیدا می‌کند. مقایسه چندین مطالعه انجام شده درباره‌ی سازمانهای بزرگ و کوچک نشان می‌دهد که کارمندیابی در سازمانهای کوچک ابتدا شامل استفاده از منابعی می‌باشد که مناسب، ارزان و نیز بطور مستقیم قابل کنترل بوسیله شرکت باشند مثل تقاضای مستقیم، مراجعه شخص یا کارمند و روزنامه . در گزینش و انتخاب اساساً بر مبنای مصاحبه‌ها تجربه‌های آموزشی و نیازهای آموزشی و بررسی سابقه‌ی فرد می‌باشد . انتخاب همچنین با مشارکت ناظران استخدامی و واحد کاری که فرد قرار است در آنجا مشغول به کار شود انجام می‌گیرد

    برای ارزیابی موفقیت مصاحبه، می‌توان پس از پایان هر سری مصاحبه و انتخاب فرد یا افراد مورد نظر و با در نظر داشتن اینکه آیا به انتخاب خود اطمینان داریم؟ آیا توانستیم اطلاعات لازم را کسب کنیم؟ کمترین رضایت را از کدام بخش مصاحبه داریم؟ آیا ممکن بود پاسخها و نتیجه‌گیری رضایتبخش‌تری داشته باشیم؟ آیا می‌دانیم چگونه در سری بعد مصاحبه بهتری انجام دهیم؟ مصاحبه استخدامی را ارزیابی نمائید.

    در اغلب موارد سنجش کارآیی مصاحبه‌شونده (پس از استخدام) می‌تواند بهترین عامل ارزیابی مصاحبه باشد. البته متأسفانه هیچ وقت نخواهیم توانست بفهمیم که آیا افراد رد شده نیز می‌توانستند پس از استخدام موفق شوند یا خیر.

    در پایان لازم به یادآوری است که هنگام مصاحبه باید بی‌تعصب بود و چنانچه احساس مثبت یا منفی در مصاحبه‌کننده نسبت به متقاضی استخدام وجود دارد، بدنبال اطلاعاتی باشیم  که این احساس را بلا اثر نماید چرا که در اینصورت با کسب اطلاعات منطقی و مؤثر می‌توان نتیجه‌گیری بهتری کرد و چه بسا نتیجه

    فلوچارت فرآیند استخدام

    همانطور که قبلا هم بیان شد هر سازمان بر مبنای قوانین و اهداف خود اقدام به استخدام می نماید. فلوچارت فرآیند استخدام برای هر سازمان متفاوت می باشد. برای رسم فلوچارت استخدام سازمان موارد به ترتیب اولویت ذکر می شوند و به صورت متوالی قرار می گیرند. در ادامه چند نمونه فلوچارت برای آشنایی بیشتر قرار می گیرد. به صورت معمول مهمترین عامل عمومی مورد بررسی متقاضیان کار، ویژگی های شخصیتی و رفتاری می باشد. سازمان ها بر سنجش ابعاد شخصیتی از مصاحبه و تست های روانشناسی استفاده می کنند.استفاده از این تست ها و پرسشنامه های کتبی می تواند فرآیند استخدام (فلوچارت استخدام) را کوتاهتر کند. اگر چه بیشتر دانش ما درباره‌ی مباحث سنتی منابع انسانی (کارمندیابی، جبران خدمات، ارزیابی) در سازمانهای بزرگ می‌توانند در سازمانها کوچک نیز بکار روند، با این حال شواهد نشان می‌دهد که سازمانهای کوچک تفاوتهای دارند و مدیریت افراد درون آن طرح واضحی مانند سازمانهای بزرگ ندارد. بررسی ها آشکار کرده است  که درک ما از مباحث مهم منابع انسانی در سازمان‌های کوچک محدود است . اگر چه ما ناچاریم در ابتدا درک کنیم که این سازمانها چگونه استخدام می‌کنند، پاداش می‌دهند، و شاید حتی چگونه کارکنان خود را برمی‌انگیزند، اما با کمبود تئوری و اطلاعات ضروری برای درک اینکه چگونه این سازمانها کارکنانشان را آموزش می‌دهند، عملکردشان را ارزیابی می‌کنند، تغییر سازمانی را اداره می‌کنند و یا به روابط بالقوه بین کارکنان پاسخ می‌دهند، مواجه هستیم.  مسلم است که تصمیمات بالقوه اولیه‌ی منابع انسانی ناچار تأثیر بسزایی در موفقیت سازمان را دارند. بسیار مهم است که ما درک کنیم چگونه این حوزه‌های کارکردی (و همچنین تکامل و تعامل آنها) بر سازمانهای کوچک نوظهور اثر می‌گذارند و چگونه تصمیمات اتخاذ شده منابع انسانی در طول مراحل رسمی توسعه یک سازمان بر اهداف بلند مدت آن اثر می‌گذارد.

     

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق و پژوهش جذب، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها , جذب , گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها , استخدام , جذب و گزینش نیروی کارکارمندیابی , گزینش نیروی انسانی , تربیت عامل انسانی , مدیریت نیروی انسانی , جذب و گزینش و استخدام , مدیریت منابع انسانی پیشرفته , مدیریت منابع انسانی , منابع انسانی، مدیریت , مدیریت منابع انسانی , رفتار سازمانی مدیریت منابع انسانی در سازمان های کوچک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید