فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد

RSS feed.

  • مبانی نظری اعتماد


    مبانی نظری اعتماد دسته: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

    بازدید: 5 بار

    فرمت فایل: docx

    حجم فایل: 31 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 6

    مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

    شامل مبانی نظری با منابع درون و پایان متنی + منابع برای مطالعه بیشتر

    بخشی از متن:

    اعتماد یک واژه شخصی است و به عنوان اعتقاد به قصد و نیت و خواسته طرف دیگر رابطه تعریف شده و بر اساس شهرت، شخصیت، سیستم‌ها و فرآیند‌ها بنا می شود. اعتماد همچنین بر اساس تجربه، رضایت و همدلی ایجاد می‌گردد(رشید،2003،ص 21). اولین بنیان بازاریابی رابطه مند اعتماد است. از نگاه مورگان و هانت   موفقیت در بازاریابی رابطه مند مستلزم وجود اعتماد و تعهد در رابطه است .آنان معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه متضمن داشتن سطحی از اطمینان به  راستی و درستی قول و وعده های طرف مقابل توسط هریک از طرفین است. سین و همکاران  (2005) نیز اعتماد را به عنوان اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتّکا بودن گفته ها وتعهدات طرف دیگر تعریف می کنند. آنان همچنین معتقدند که سطوح بالاتری از اعتماد میان خریدار و فروشنده احتمال استمرا رابطه را افزایش خواهد داد. اعتماد یک مفهوم انتزاعی و مجرد دارد و عنصر مهم در بین سازمانها و معاملات تجاری است که تسهیل کننده ریسک است . اعتماد مفهومی چند بعدی است که دارای ابعاد رفتاری، احساسی و ادراکی است(وولف و همکاران ،2006 ،ص95).

    فهرست مطالب :

    مبانی نظری : 3/5 صفحه

    منابع : 2/5 صفحه


    قیمت : 5,000 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : مبانی نظری اعتماد , مبانی نظری اعتماد , اعتماد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.