فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

آموزش تعمیر و عیبیابی موتورسیکلت

آموزش تعمیر و عیبیابی موتورسیکلت

RSS feed.

  • آموزش تعمیر و عیبیابی موتورسیکلت
    آموزش کامل تعمیر موتورسیکلت هوندا رایج ترین موتورسیکلت کشور ایران
    دسته: مکانیک
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 37624 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 92

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    این پکیج شامل 4 پی دی اف قسمتهای برق ، موتور، گیربکس و کاربراتور میباشد

    و شامل هفت نقشه سیم کشی موتورهای هوندا سیجی 125،هوندا سی دی آی 125،دیو و ویو و آپاچی 160 و 180 هست.

    حجم فایل 38 مگابایت در حالت فشرده.

     سیستم برق

     • سیستم جرقه زنی ماگنتی پلاتینی

     • سیستم جرقه زنی ماگنتی ترانزیستوری

     • شمع موتورسیکلت

     سیستم انتقال قدرت

     • طریقه انتقال سیستم قدرت

     • سیستم کلاچ

     • جعبه دنده (گیربکس)

     • شافت هندل

     • زنجیر و دنده زنجیر

     • سیستم چرخ ها

     • سیستم ترمز

     • پیاده، سوار کردن و تعمیر اجزای موتور

     • اندازه گیری روغن و تعویض آن

     • سرویس و تمیز کردن شمع موتور

     • تنظیم لقی سوپاپ ها

     • تایمینگ جرقه و تنظیم پلاتین

     • تمیز کردن فیلتر روغن

     • شست و شوی صافی هوا

     • تنظیم لقی زنجیر

     • سرویس کاربراتور

     • تنظیم سیم گاز

     • مدار جرقه و سرویس پلاتین

     عیب یابی و رفع عیب موتورسیکلت

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود فایل PDF مقاله تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg

دانلود فایل PDF مقاله تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg

RSS feed.

  • دانلود فایل PDF مقاله تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg
    نوع فایل PDF تعداد صفحات 13 چکیده برای استحصال حداکثر توان از باد در سیستم تبدیل انرژی بادی، به علت طبیعت غیرخطی این سیستم ، بکارگیری سیستم ردیاب نقطه حداکثر توان امری ضروری است
    دسته: برق
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 910 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 13

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    نوع فایل :PDF

    تعداد صفحات :13

    چکیده

    برای استحصال حداکثر توان از باد در سیستم تبدیل انرژی بادی، به علت طبیعت غیرخطی این سیستم ، بکارگیری سیستم ردیاب نقطه حداکثر توان امری ضروری است . این سیستم کنترلی ، نقطه کار توربین بادی را به گونه ایی تعیین میکند که سرعت رتور در نقطه بهینهخود قرار گر فته و توربین ماکزیمم توان بیشینه خود را تولید میکند . جهت ردیابی نقطه حداکثر توان در سیستم بادی، تکنیکهای مختلفزیادی استفاده شده اند که بیشتر این روشها بر اساس منحنی حداکثر توان توربین و پروفایل سرعت باد کار میکنند . این مقاله مقایسه جامعی بین روش های مختلف استخراج حداکثر توان از سیستم های توربین بادی انجام می دهد و نگاه انتقادی بر روی نقاط ضعف و قوت آن ها دارد و می تواند به عنوان مرجعی برای تحقیقات بعدی در این زمینه محسوب شود . این روش ها شامل الگوریتم های مختلف MPPT در توربین های بادی می باشند که در حالت کلی عبارتند از : روش کنترل نسبت سرعت نوک توربین، روش کنترلی بازخورد سیگنال قدرت، روش کنترل گشتاور بهینه توربین و روش تغییر و مشاهده

    واژگان کلیدی

    ردیابی نقطه بیشینه توان

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی

RSS feed.

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی
    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
    دسته: روانشناسی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 57 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 41

    قیمت فایل: 14,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    این فایل فهرست ندارد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی

    خصوصیات محصول:

    • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
    • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
    • رفرنس دهی استاندارد دارد.
    • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
    • گارانتی بازگشت وجه دارد.

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی

    فرمت : doc

    تعداد صفحات : 41

    هوش هیجانی

    تاریخچه هوش هیجانی

       افلاطون 2000 سال پیش گفته است؛ تمام یادگیری ها دارای یک زیربنایی هیجانی و عاطفی هستند. بر اساس گفته افلاطون از آن زمان تاکنون دانشمندان، پژوهشگران و فیلسوفان زیادی در جهت اثبات یا نفی نقش احساسات در یادگیری،‌ مطالعات زیادی انجام داده اند. متأسفانه تفکر حاکم در این 2000 سال این بود که هیجان ها مانع انجام کار و تصمیم گیری صحیح می شوند و تمرکز حواس را مختل می سازند. در سه دهه گذشته حجم رو به رشد تحقیقات، ‌خلاف این مطلب را ثابت کرد. در سال 1950 آبراهام مازلو مقاله ای در زمینه ارتقاء نیازهای هیجانی– جسمی،‌ معنوی و روانی نوشت که از دوره رنسانس، ‌انقلاب و تحول عظیمی در زمینه تحلیل از مکتب انسان گرایی به وجود آرود. بین سال های 1970 تا 1980 نظریه مازلو موجب رشد و تحول علوم مربوط به توان و استعداد انسان ها گردید.

       تحقیقات مستمر باعث شد تعاریف زیادی از هوش و هیجان مطرح شود. سابقه پژوهش و تحقیق در زمینه هوش غیر شناختی و هوش اجتماعی به سال 1940 بر می گردد. گاردنر استاد روان شناسی دانشگاه هاروارد در سال 1993 هوش چند گانه را مشتمل بر ابعاد گوناگونی مطرح کرد که مورد توجه علم روان شناسی قرار گرفت و به عنوان یکی از زیر شاخه های هوش شناخته شد. پینی[1] در سال 1986 در رساله دکترایش مفهوم هوش هیجانی را به زبان انگلیسی با عنوان بررسی هیجان،‌ توسعه هوش هیجانی، ‌خود یکپارچگی (در ارتباط با ترس، ‌درد و امیال) مطرح کرد. او توصیه کرد برای تقویت و هوش هیجانی باید به آزاد سازی هیجانی کودکان در مدارس با روش روان درمانی مبادرت کرد.

       موضوع هوش هیجانی نخستین بار توسط پیترسالووی و جان مایر[2] در سال 1990 مطرح شد. پیتر سالووی از بخش روان شناسی دانشگاه یل می گوید: «در طول چند دهه گذشته باورها در مورد هوش هیجانی دچار تغییر شده اند» زمانی هوش را کمال انسانی می دانستند و معتقد بودند افراد باهوش باید دارای زندگی بهتری باشند. سالووی و مایر در سال 1990 تعریف قابل قبولی از هوش هیجانی را در مقاله ای تحت عنوان هوش هیجای مطرح کردند. در آن مقاله آنها هوش هیجانی را از نظر علمی– هوشی آزمون پذیر و قابل اندازه گیری می دانستند. دیوید کارسو[3] از همکاران پیتر سالووی می گوید: مهم است بدانید هوش هیجانی ضد هوش نیست به عبارتی نشانه برتری احساس (دل) به عقل (سر) نیست بلکه هوش، ‌نقطه تلاقی احساس و عقل است.

       دانیل گلمن[4] از نتیجه تحقیقات سالووی و مایر و سایدین در پر فروش ترین کتابش به نام هوش هیجانی در سال 1995 استفاده کرد و در این زمینه دو برنامه  شناخت خود و رشد اجتماعی برای مدرسه نیوهاون نوشت. لئونل[5] اولین بار مفهوم هوش هیجانی را به زبان آلمانی در سال 1966 به کاربرد نتایج تحقیقات او در مورد خانم هایی که به خوبی نمی توانستند از عهده نقش ها و وظایف اجتماعی خود برآیند حاکی از این بود که این خانم ها در سنین کودکی جدا از مادران خود زندگی می کردند. او برای درمان افرادی که از سطح پایین هوش هیجانی برخوردار بودند داروی LSD را تجویز کرد (این موضوع مربوط به دهه 1960 بود).

       ریون بارون[6] پس از 20 سال تحقیق، پرسشنامه هوش هیجانی را ابداع کرد. تأکید بارون بیشتر بر قابلیت های غیر شناختی بوده و پرسشنامه او میزان خود سنجی افراد در زمینه قابلیت های غیر شناختی را اندازه گیری می کند که به نام پرسشنامه هوش هیجانی (EQI) معروف است. بارون هوش هیجانی را آرایشی از استعدادهای غیرشناختی، ‌قابلیت ها و مهارت هایی می داند که توانایی فرد در سازگاری با شرایط و فشارهای محیطی را افزایش می دهد. بعدها سالووی نیز نتیجه گیری مشابهی کرد و گفت: من با دکتر بارون موافقم. فکر می کنم در ده سال آینده تحقیقات ثابت می کند که مهارت ها و قابلیت های هیجانی و عاطفی عامل پیش بینی کننده موفقیت ها، ‌نتایج، ‌پیامدهای مثبت در محیط کار، ‌خانواده و مدرسه محسوب می شود و آثاری قابل مشاهده دارد (آقایار، ‌1386).

    هوش هیجانی چیست؟

       هوش هیجانی، ‌ترکیب عاطفه با شناخت و هیجان با هوش است. بنابراین می تواند در توانایی به کارگیری هیجان ها به منظور کمک به حل مشکلات و داشتن زندگی اثر بخش باشد. شناخت احساسات و توانایی ها را می توان در برانگیختن خودمان و دیگران استفاده کنیم و بدانیم آیا این هیجان ها و عواطف موجب تسهیل یا مانع برقراری تعامل با دیگران می شود. بارون می گوید 2 نوع هوش داریم: هوش هیجانی و عقل که هر کدام با فعالیت بخشی از مغز ارتباط دارند. لایه های فوقانی مغز (قشر تازه مخ[7]) از بافت های پیچیده ای تشکیل شده که مغز متفکر در آن بخش فعالیت می کند. مرکز هیجان ها و عواطف در لایه های زیر ین قشر مخ یا کورتکس قرار دارد. هوش هیجانی یک توانایی مجرد و جدا از سایر توانایی ها نیست. بلکه داشتن مهارت هایی تا بدانید چه کسی هستید. چه افکار، عواطف، ‌احساسات و پیوستگی رفتاری دارید. به عبارتی می توان گفت شخصیت افراد ترکیب درستی از عقل و دل است و معمولاً‌ سمبل عقل، بهره هوشی (IQ) و دل، هوش هیجانی (EQ) است.

       هوش هیجانی در برقراری ارتباط موفق با همکاران،‌ اعضاء خانواده و آشنایان به ما کمک می کند و درهای صمیمیت،‌ دوستی و محبت را به رویمان می گشاید به این حالت در روان شناسی، بلوغ فکری یا پختگی می گویند. هوش هیجانی محصول دو مهارت اصلی است: قابلیت فردی[8] و قابلیت اجتماعی[9]. قابلیت فردی محصول توانایی در دو مهارت مهم،‌ خود آگاهی و خود مدیریتی است این مهارت ها بیشتر روی خود فرد تمرکز می کنند تا تعامل ها[10] با دیگران. خودآگاهی عبارت است از توانایی در درک صحیح و دقیق هیجان ها در همان لحظه ای که روی می دهند و فهمیدن این که در رابطه با وضعیت های متفاوت چه تمایلاتی وجود دارد. خود مدیریتی یعنی توانایی استفاده از آگاهی از هیجان ها برای انعطاف پذیر ماندن و رفتار خود را به طور مثبت رهبری کردن.

       قابلیت اجتماعی بر توانایی در درک کردن دیگران و مدیریت کردن روابط تمرکز می کند. قابلیت اجتماعی محصول مهارت های هوش هیجانی است، ‌مهارت هایی که در حضور دیگران به دست می آیند: آگاهی اجتماعی و مدیریت رابطه. آگاهی اجتماعی عبارت است از توانایی در حدس زدن دقیق هیجان های دیگران و فهمیدن اینکه واقعاً‌ آنها چه احساسی دارند. مدیریت رابطه محصول سه مهارت هیجانی اول است: خودآگاهی– خود مدیریتی و آگاهی اجتماعی. مدیریت رابطه عبارت است از توانایی به کارگیری آگاهی از هیجان های خود و نیز از هیجان های دیگران برای مدیریت کردن تعامل ها، ‌این کار باعث می شود تا تبادل اطلاعات شفاف باشد و شخص به طور مؤثر بتواند از عهده تعارض ها و برخوردها برآید (گلمن، 2009).

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی


    [1] - Payne

    [2] - Mayer & Salovey   

    [3] - Caruso

    [4] - Golman

    [5] - Lenel

    [6] - Baron

    [7] - Neocortex

    [8] - Personal Competence

    [9] - Social Competence

    [10] - Interacation

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش هیجانی

    منابع فارسی

       1- آقایار، ادیب. (1386). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر پرخاشگری دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان. مجله بهبود دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سال 14، دوره 3، صص 210-198.

       2- آقایی نژاد، جان بابا؛ فرامرزی، سالار و عابدی، احمد. (1392). تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. مجله رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی، شماره 12، صص 105-91.

       3- احمدی رق آبادی، علی. (1389). بررسی ارتباط هوش هیجانی و بهداشت روانی در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر رشت. مقاله کارشناسی ارشد، دانشگاه گیلان، دانشکده علوم انسانی.

       4- اقدسی، علی نقی؛ نجفی، سولماز؛ اسماعیلی، رقیه؛ پناه علی، امیر و محمدی، اکبر. (1392). مقایسه شیوه های فرزندپروری والدین نوجوانان پسر بزهکار و عادی. مجله زن و مطالعات خانواده، سال 4، شماره 13، صص 151-141.

       5- اکبر زاده، نسرین. (1388). هوش هیجانی دیدگاه مایر و سالووی و دیگران. تهران: انتشارات فارابی.

       6- بقرآبادی، قاسم؛ شریفی درآمدی، پرویز و دولت آبادی، شیوا. (1389). بررسی تأثیر شن درمانی بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر ناشنوا. مجله مطالعات روان شناختی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا، دوره 6، شماره 1، صص 17-1.

       7- بیرامی، منصور؛ بهادری، علی اکبر و خسروشاهی، جعفر. (1389). ارتباط شیوه تربیتی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی. مجله علوم تربیتی، سال 7، شماره 10، ص 21-1.

       8- پارسا، نسرین. (1390). هوش هیجانی. تهران: انتشارات رشد.

       9- پرچم، اعظم؛ فاتحی زاده، مریم و اله یاری، حمیده. (1391). مقایسه سبک های فرزندپروری بامریند با سبک فرزندپروری مسؤلانه در اسلام. مجله پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، سال 20، شماره 14، صص 138-115.

       10- پورابراهیم، تقی؛ حیدری، جعفر و خوش کنش، ابوالقاسم. (1390). رابطه شیوه های فرزندپروری با سبک های هویت یابی و گرایش به مشاغل در نوجوانان. فصلنامه مشاوره شغلی و سازامنی، دوره 3، شماره 8، صص 24-11.

       11- حبیبی، زهره؛ خسروجاوی، مهناز و حسین خانزاده، عباسعلی. (1393). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر راهبردهای مقابله با تنیدگی در افراد با آسیب بینایی. مجله پرستاری و مامایی جامع نگر، سال 24، شماره 71، صص 29-21.

       12- حسن زاده، رمضان. (1391). روش های پژوهش در علوم رفتاری. تهران: نشر ساوالان.

       13- حسینی انجدانی، امین. (1387). مقایسة مهارت های حل مسأله اجتماعی دانش آموزان عادی و دارای اختلالات رفتاری 9 و 15 ساله شهر تهران در سال تحصیلی 1377. مقاله کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی تهران.

       14- حسینی نسب، سیدداوود؛ احمدیان، فاطمه و روان بخش، محمدحسین. (1387). بررسی رابطۀ   شیوة های فرزندپروری با خودکارآمدی و سلامت روانی دانش آموزان. مطالعات تربیتی و  روان شناسی، دورة 9، شمارة 1، صص 37-21.

       15- حیدری، بهاءالدین. (1387). مقایسه سلامت روانی و شیوه های فرزندپروری والدین کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کشی عادی. مقاله کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی.

       16- خانجانی، زینب و محمودزاده، رقیه. (1392). مقایسه شیوه های فرزندپروری و اختلالات رفتاری کودکان مادران شاغل و غیرشاغل. فصلنامه علمی-پژوهشی زن و فرهنگ، سال 4، شماره 16، صص 52-37.

       17- دهشیری، غلامرضا. (1387). هنجاریابی و برسی ساختار عاملی پرسشنامه بهر هیجانی بار-اون بر روی دانشجویان دانشگاه های شهر تهران. مقاله کارشناسی ارشد، روانشناسی عمومی، دانشگاه علامه طباطبایی.

       18- رضایی، اکبر و مددخواه، شبنم. (1388). رابطه سبک های فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه. فصلنامه علوم تربیتی، سال دوم، شماره 5.

       19- رق آبادی، علی. (1386). بررسی ارتباط هوش هیجانی و بهداشت روانی در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر رشت. مقاله کارشناسی ارشد، دانشگاه گیلان، دانشکده علوم انسانی.

       20- رئیسی، فاطمه؛ انیسی، جعفر؛ یزدی، سیده منصوره؛ زمانی، مریم؛ رشیدی، سمیه. (1387). مقایسه سلامت روان و شیوه های فرزندپروری در بین افراد معتاد و غیرمعتاد. مجله علوم رفتاری، دوره 2، شماره 1، صص 41-33.

       21- زارعان، مصطفی و بخشی پور، عباس. (1386). بررسی سلامت عمومی و هوش هیجانی دانشجویان. مقاله کارشناسی دانشگاه تبریز.

       22- زینت مطلق، فاضل؛ احمدی جویباری، تورج؛ جلیلیان، فرزاد؛ میرزایی علویجه، مهدی؛ آقایی، عباس و کریم زاده شیرازی، کامبیز. (1392). بررسی شیوع و عوامل مرتبط با پرخاشگری در بین نوجوانان شهر یاسوج. مجله تحقیقات نظام سلامت، سال 9، شماره 3، صص 319-312.

       23- شریفی درآمدی، پرویز. (1386). هوش هیجانی. تهران: انتشارات سپاهان.

       24- شریفی درآمدی، پرویز؛ آقایار، پرویز. (1392). هوش هیجانی، کاربرد هوش در قلمرو هیجان. اصفهان: انتشارات سپاهان. چاپ اول.

       25- صادق خانی، اسدالله؛ علی اکبری دهکردی، مهناز و کاکوجویباری، علی اصغر. (1391). مقایسه   شیوه های فرزندپروری مادران دانش آموزان پسر 7 تا 9 سال دوره ابتدایی با اختلال لجبازی-نافرمانی و عادی در شهرستان ایلام. مقاله کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور تهران.

       26- صادقی، عباس و مشکبید حقیقی، محسن. (1385). مدیریت پرخاشگری. رشت: انتشارات حق شناس.

       27- عارفی، مهدی و رضویه، احمدرضا. (1388). بررسی رابطة پرخاشگری آشکار و ارتباطی با سازگاری عاطفی اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر. مجله دانش و پژوهش در روانشناسی، شماره 13، صص 125-113.

       28- عالیپور بیرگانی، سیروس؛ مکتبی، غلامحسین؛ شهنی ییلاق، منیجه و مفردنژاد، ناهید. (1390). رابطه ویژگی های شخصیتی با خودناتوان سازی تحصیلی و مقایسه شیوه های فرزندپروری از لحاظ متغیر اخیر در دانش آموزان سال سوم دبیرستانی. مجله دستاوردهای روانشناختی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره 4، سال 18، شماره 2، صص 154-135.

       29- عسگری، پرویز؛ حیدری، علیرضا و ستایش نیا، الهه. (1389). مقایسه میزان اضطراب، افسردگی و پرخاشگری نوجوانان با توجه به سطوح پراشتهایی روانی. مجله اندیشه رفتار، دوره 4، شماره 16، صص 66-59.

       30- علی پور، محبوبه. (1386). بررسی سازگاری اجتماعی کودکان شاهد از طریق آزمون ترسیم خانواده. مقاله کارشناسی دانشکده علوم اجتماعی و روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

       31- فرامرزی، سالار؛ تقی پور جوان، عباسعلی، دهقانی، مصطفی و مرادی، محمدرضا. (1392). مقایسه سبک های دلبستگی و شیوه های فرزندپروری مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری. دوماهنامه علمی-پژوهشی جنتاشاپیر، دوره 4، شماره 3، صص 254-245.

       32- فرجاد، محمداحسانو محمدی اصل، جواد. (1387). اثربخشی تمرینات جسمانی بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان آهسته گام. نشریة رشد و یادگیری حرکتی- ورزشی، شماره 8، دوره 37، صص 66-52.

       33- فرمیهنی فراهانی، محسن. (1390). فرهنگ توصیفی علوم تربیتی. تهران: انتشارات اسرار دانش.

       34- کریمی، یاسر. (1385). روانشناسی اجتماعی. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.

       35- گنجعلی بنجاور، علیرضا. (1388). بررسی ثمربخشی مداخلات روانی- تربیتی بر هوش هیجانی و سلامت روان دانش آموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان. مقاله کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم پزشکی ایران، انستیتو روانپزشکی تهران.

       36- گنجه، سیدعلیرضا؛ دهستانی، مهدی و زاده محمدی، علی. (1392). مقایسه اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله و هوش هیجانی در کاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر دبیرستانی. مجله دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، سال 14، شماره 2، صص 50-38.

       37- لواف پور نوری، فرشاد؛ زهراکار، کیانوش و ثنایی ذاکر، باقر. (1391). بررسی اثربخشی بخشایش درمانی گروهی در کاهش پرخاشگری نوجوانان پرخاشگر 11 تا 13 ساله شهرستان دزفول. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دوره 20، شماره 4، صص 500-489.

       38- محمدی، اکرم؛ نقدی، اسداله؛ علی وردی نیا، اکبر و کیانی، محسن. (1389). بررسی جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و اعتیاد اینترنتی در بین جوانان شهر همدان. فصلنامه پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه، شماره 5، صص 27-1.

       39- مداحی، محمدابراهیم؛ لیاقت، ریتا؛ صمدزاده، منا و مرادی، ایرج. (1390). بررسی تعامل رفتار سازشی و شیوه های فرزندپروری. مقاله کارشناسی ارشد رشته خانواده درمانی ذانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

       40- مسعودنیا، ابراهیم. (1388). پرخاشگری و رفتار ضداجتماعی در نوجوانان؛ ارزیابی نظریه پالایش پرخاشگری. مجله روانشناسی، سال 13، شماره 2، صص 152-138.

       41- نقدی، هادی؛ ادیب راد، نسترن و نورانی پور، رحمت الله. (1389). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر پرخاشگری دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان. فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سال 14، شماره 3، صص 218-211.

       42- نیکوگفتار، محمود. (1388). آموزش هوش هیجانی، ناگویی خلقی، سلامت عمومی و پیشرفت تحصیلی. فصلنامة روانشناسان ایرانی، سال 5، شماره 19، صص 56-29.

       43- وزیری، شهرام و لطفی عظیمی، افسانه. (1390). تأثیر آموزش همدلی در کاهش پرخاشگری نوجوانان. مجله روانشناسی تحولی، سال 8، شماره 30، صص 175-167.

       44- هاشمی، محبوبه؛ میرزمانی، سیدمحمود؛ داورمنش، عباس؛ صالحی، مسعود و نژادی کاشانی، غزاله. (1389). تأثیر نمایش عروسکی در کاهش پرخاشگری دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. مجله توانبخشی اعصاب کودکان، دوره 11، شماره 5، صص 93-88.

       45- یارمحمدیان، احمد، فرزانه خو، مرجان و مولوی، حسین. (1388). تأثیر عملکرد کلی خانواده بر وضعیت هویت دانش آموزان. مجله علوم رفتاری، سال 2، شماره 3، صص 142-135.

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش هیجانی

    منابع انگلیسی

       46- Animasahun, R.; Beverley, A., Kir, N.S., Schutte, D. (2010). Intelligence quotient, emotional intelligence and spiritual intelligence as correlates of prison adjustment among in mates in Nigeria prison. Journal of Social Sciences, 22 (2): 121-128.

       47- Animasahun, R.; Beverley, A., Kir, N.S., Schutte, D. (2010). Intelligence quotient, emotional intelligence and spiritual intelligence as correlates of prison adjustment among in mates in Nigeria prison. Journal of Social Sciences, 22 (2): 121-128.

       48- Asher, A. (2006). Exploring the Relationship BETWEEN parenting Styles and Juvenile Delinquency, A Thesis Submitted to the Faculty of Miami University in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Master of Science Department of Family Studies and Social Work.

       49- Aunola, K. & Nurmi, J. E. (2012). The role of parenting styles in children’s problem behavior. Child Development, 76, 1144-1159.

       50- Austin, E. J. Saklofske, D. H. & Egan, V. (2005). Personality. Well-being and health correlates of trait emotional Intelligence. Personality and Individual differences, 38, 547-558.

       51- Bar-on, R.; Parker, D.A. (1980). The handbook of emotional intelligence sanfrancisco .Jossy-BassBook.First Edation, 3-490.

       52- Baumrind, D. (1972). The influence of parenting style on adolescent competence and substance use. J Early Adolescence 1972; 11(1):56-95.

       53- Bekendam, C. (2010). Family And Dimensious of Emotional Intelligence .Dissertation Abstraets International, Vol 58(4).2109-2122.

      54- Berent, T. S. (2011). Child development. Second. London, Brown and benchmark publisher.

       55- Berns RM. (2006). Child Family, School, Community: Socialization and Support. New York: Wadsworth Publishing Company; 2011.

      56- Beyer, S. (2011). Maternal employment and children academic achievement: parenting styles as mediating variable. Developmental Reviwe, Volume 15, Issue 2, 212-253.

       57- Buss, A.H., & Perry, M. (1992). The Aggression Questionnaire. Journal of Personality and Social Psychology. 63 (3), 452-459.

       58- Ceci, E. (1990). Intelligence quotient, emotional intelligence and spiritual intelligence as correlates of prison adjustment among in mates in Nigeria prison.

    Journal of Social Sciences, 22 (2): 121-128.

       59- Chamorro-Premuzic, T., Bennett, E. & Furnham, A. (2007). The happy personality: Mediational role of trait emotional intelligence. Personality and Individual Difference, 42, 1633-1639.

       60- Chan, H. & Sjöberg, L. (2008). Emotional intelligence and life adjustment. In: Cassady JC, Eissa MA. Emotional intelligence: perspectives on educational & positive psychology. 1th Ed. New York: Peter Lang Publishing; 169-184.

       61- Ciarrochi, J. Deane, F. P. & Anderson, S. (2009). Emotional intelligence moderates the relationship between stress and mental health. Personality and individual differences, 32, 197–209.

       62- Cue, B. (1930). Positive parenting. NY: Pearson Company Inc. Violent Behavior, 9,247-269.

       63- Douglas, K. S., & Dutton, D. G. (2011). Assessing the link between stalking and domestic violence. Aggression and Violent Behavior, 6, 519-545.

       64- Dunn, J. M. and Fait, H. F. (2010). "Special physical education:  adapted, individualized developmental". The University of Viriginia, W.C. Brown.

       65- Embregts, P.; Didden, R.; Schreuder, N.; Huitink, C.; van Nieuwenhuijzen, M.  (2009) Aggressive behavior in individuals with moderate to borderline intellectual disabilities who live in a residential facility: an evaluation of functional variables. Res Dev Disabil. 2009 Aug; 30(4):682-688.

       66- Gerits، L.، Derksen، J. L.، Verbruggen، A. B.، & Katzko. M. (2005). Emotional Intelligence profiles of nurses caring for people with severe behavior problems. Personality and Individual differences، 38، 33-34.

      67 - Glasgow, K. L., Dornbusch, S. M., Troyer, L., Steinberg, L., & Ritter, P. L. (2007). Parental styles, adolescent, sattrivutions, and child development, 68(3), 507-529.

       68- Golman, D. (2009). Emotional in telligence. London: Bloom sbury publishing.

       69- Hochensoon, G. (1965). Reducing aggressive behavior in boys with a social cognitive group treatment: Results of a randomized, controlled Trial. Journal of American Academy.

       70- Holenstein, T. (2011). Rigidity in parent-child interaction early childhood. Journal of Abnormal Child Psychology, 32 (4), 595-607.

       71- Hunt, N. & Evans, D. (2004). Predicting traumatic stress using emotional intelligence. Behavior Research and Therapy, 42, 791-798.

       72- Jaff, A. (2012). Durg use and aggression: The effect of rumination and other person related variables. California State University Long Beach Psychology.

      73- Lamborn, S.D., Mounts, N. S. Stninbery 1. & Do busch, S. M. (2012). Authoritive, authoritarian, indulgent, and neglectful family's child Development, 6, 1046-1005.

       74- Lawrence, E.J. (1966). Priming emotion using metaphors reprehensive of family functioning. AUETD home Graduate School Auburn Libraries help @ auburn. Educational chat.

       75- Maccoby, E. E., & Martin, J. A. (2012). Socialization in the context of the family: parent child interaction. In P.H. Mussen (Ea & E. M. Hetherington (Vol. Ed.), Hand book of child psychology: Vol. 4. Socialization, personality, and social development (4thed, pp.1-101). New York: wily.

       76- Mayer, J.D; Dunkel-Schetter, C., Delongis, A., & Gruen, R. (2007). Stracural Division of Personality and the Classification of Traits .Review Of Genral Psychology.7, 381-401.

       77- Mccelland, W. (1998). Development and Preliminary validation of an emotional self- efficacy scale. Personality and Individual Differences, 45 (5), 432- 436.

       78- Nicholson, S. (2013). Anger management revolution studies distribution. Company inc. of child Adolescent psychiatry, 43(12), 1478- 1487.

      79- Okorodudu, G. N. (2010). Influence of parenting styles on Adolescent Delinquency in Delta Central Senatorial District. Edo Journal of Counseling, vol, 3, No.1.

       80- Onder, A., & Gülay, H. (2009). Reliability and validity of parenting styles & dimensions questionnaire. Journal of Procedia Social and Behavioral Sciences 1, 508–514.

       81- Palmer, J.; Trinidad, D.R. & Johnson, C. (2011). Emotional intelligence and life adjustment. In: Cassady JC, Eissa MA. Emotional intelligence: perspectives on educational & positive psychology. 1th Ed. New York: Peter Lang Publishing; 169184.

       82- Park, K. & Slabby, N. (1983). Reducing aggressive behavior in boys with a social cognitive group treatment: Results of a randomized, controlled Trial. Journal of American Academy.

       83- Richardson, D.S. & Hammock, G. S. (2007). Social context of human aggression. Are we paying too much attention to gender? Aggression and violent behaviour. 12, PP: 417-426.

       84- Robinson, C., Mandleco, B., Olsen, SF., Hart, CH. (2011). The parenting style and dimensions Questionnaire (PSQD). Handbook of family measurement techniques; thousand oaks: sage. Vol.3. p: 319-321.

       85- Schutte, N.; Malouff J M, and Thorsteinsson E. B. A (1998). Metaanalytic

    Investigation of the Relationship between Emotional Intelligence and Health. Pers Individ Dif. 42. pp: 921-933.

       86- Spence, D.; Lyons, J.B. & Schneider, T.R. (2013). The Influence of Emotional Intelligence on Performance. Pers Individ Dif. 2012. 39. pp: 693-703.

       87- Sukhodolsky, D.G., & Ruchkin, V.V. (2008). Association of Normative Beliefs and Anger with Aggression and Antisocial Behavior in Russian Male Juvenile Offenders and High School Students. Jounal of Abnormal Child Psychology.

       88- Ziglman, W. (1999). Parent Styles Associated With Self- Regulation and

    Competence in School, Journal of Educational Psychology, 81(2), 143-154.

    مطالب مرتبط :

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایت زناشویی در بین دانشجویان متاهل دانشگاه پیام نور مرکز اهواز

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور اهواز

    مقاله کامل بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور شیراز

    قیمت فایل: 14,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پیشگیری وضعی از جرم و تاثیر آن در کاهش جرم سرقت

پیشگیری وضعی از جرم و تاثیر آن در کاهش جرم سرقت

RSS feed.

  • پیشگیری وضعی از جرم و تاثیر آن در کاهش جرم سرقت
    سرقت از جمله جرایم مهم و شایعی است که از مصادیق بارز ناامنی به حساب می آید این جرم علاوه بر امنیت عمومی، امنیت اجتماعی و اقتصادی شهروندان را نیز تهدید می کند راههای پیشگیری از جرم از مباحث مهم جامعه شناختی و حقوقی محسوب می شود پیشگیری وضعی یکی از سیاست های جنایی برای جلوگیری از سرقت می باشد هدف پیشگیری وضعی، تحدید موقعیت های ارتکاب جرم است و به ا
    دسته: فقه و حقوق اسلامی
    بازدید: 13 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 731 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 172

    قیمت فایل: 12,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    فهرست مطالب:

    عنوان                                                                                             صفحه

    فصل اول ـ کلیات تحقیق.. 1

    1-1: مقدمه. 2

    1-2: بیان مسأله. 3

    1-3: اهمیت وضرورت انجام تحقیق. 4

    1-4: پیشینه تحقیق. 5

    1-5: جنبه جدید ونوآوری در تحقیق. 6

    1-6: اهداف تحقیق. 7

    1-7: سوالات تحقیق. 7

    1-8: فرضیات تحقیق. 7

    1-9: تعریف واژه‌ها واصطلاحات به صورت مفهومی و عملیاتی. 8

    1-10: روش تحقیق. 9

    1-11: دشواری و محدودیت‌های تحقیق. 9

    1-12: ساختار تحقیق. 10

    فصل دوم  ـ کلیات پیشگیری از جرم. 11

    2-1: معانی ومفاهیم واهمیت پیشگیری ازجرم. 12

    2-1-1: معانی لغوی واصطلاحی پیشگیری از جرم. 12

    2-1-1-1: معنی لغوی پیشگیری. 12

    2-1-1-2: مفهوم اصطلاحی پیشگیری. 13

    2-1-2: تعریف پیشگیری از جرم واهمیت پیشگیری از جرم. 15

    2-1-2-1: تعریف پیشگیری از جرم. 15

    2-1-2-2: اهمیت پیشگیری از جرم. 16

    2-2: تاریخچه پیشگیری از جرم. 17

    2-2-1: تاریخچه پیشگیری از جرم در جهان. 17

    2-2-2: تاریخچه پیشگیری از جرم در ایران. 19

    2-3: نقش اسلام و باورهای دینی در پیشگیری از جرم. 21

    2-3-1: پیشگیری از جرم در اسلام وآیات و روایات.. 21

    2-3-2: پیشگیری وضعی ازجرم خصوصا سرقت از نگاه آموزه‌های اسلامی و قرآنی. 24

    2-4: انواع پیشگیری از جرم. 28

    2-4-1: انواع پیشگیری از جرم بر حسب تاریخ ظهور آن. 28

    2-4-1-1: پیشگیری متداول. 28

    2-4-1-2: پیشگیری جدید. 31

    2-4-2: تقسیم بندی بر اساس ماهیت اقدامات پیشگیرانه. 32

    2-4-3: انواع پیشگیری از جرم در رهنمود‌های سازمان ملل متحد. 34

    2-4-3-1: پیشگیری اولیه وپیشگیری از تکرار جرم. 34

    2-4-3-2: پیشگیری اجتماعی، وضعی و پیشگیری از جرایم سازمان یافته. 35

    فصل سوم: شیوه‌های پیشگیری وضعی وبازدارندگی درجرم سرقت.. 38

    3-1: ویژگی‌ها واهداف ومبانی پیشگیری وضعی. 39

    3-1-1: ویژگی‌هاواهداف پیشگیری وضعی. 39

    3-1-1-1: ویژگی‌ها پیشگیری وضعی از جرم. 39

    3-1-1-2: اهمیت واهداف پیشگیری وضعی. 41

    3-1-2: مبانی پیشگیری وضعی از جرم. 43

    3-1-2-1: دیدگاه انتخاب عقلانی. 43

    3-1-2-2: نظریه فعالیت روزمره 44

    3-1-2-3: نظریه الگوی جرم. 46

    3-2: فنون یا شیوه‌های پیشگیرانه وضعی. 47

    3-2-1: شیوه‌های مبتنی بر افزایش تلاش وزحمت ارتکاب جرم. 48

    3-2-2: شیوه‌های مبتنی بر افزایش خطرات قابل پیش بینی در ارتکاب جرم. 50

    3-2-3: کاهش منافع قابل پیش بینی از جرم یا همان سود حاصله. 53

    3-2-4: شیوه‌های مبتنی برکاهش تحریک بزهکاران. 56

    3-2-5: شیوه‌های از بین بردن بهانه‌ها 59

    3-3: محافظت از آماج وبازدارندگی در پیشگیری وضعی از سرقت.. 61

    3-3-1: حفاظت فیزیکی از آماج‌ها 61

    3-3-2: حفاظت الکترونیکی از آماج‌های جرم. 65

    3-3-3: شناسایی اجناس در معرض خطر سرقت وپیشگیری ازوقوع سرقت آنها وراهبردهای پیشگیری از سرقت منازل وسرقت خودرو ولوازم داخل آن با بهره گیری از تکنیک‌های پیشگیرانه وضعی. 70

    3-3-3-1: شناسایی اجناس در معرض خطر سرقت و پیشگیری از وقوع آن. 71

    3-3-4: بازدارندگی در پیشگیری وضعی. 75

    فصل چهارم ـ پیشگیری وضعی محیطی از طریق تغییر و طراحی محیطی.. 79

    4-1: امنیت محیط وعاری از ترس از جرم. 80

    4-1-1: امنیت ومفهوم آن. 80

    4-1-2: محیط اجتماعی ومحیط جرم. 82

    4-1-3: تأثیر ناامنی ذهنی مجرم در پیشگیری وترس از وقوع جرم. 84

    4-2: اصول پیشگیری از جرم وارتقای امنیت با استفاده از طراحی محیطی. 87

    4-2-1: قلمروگرایی وتقویت آن. 88

    4-2-2: ارتقاء نظارت برمحیط واماکن. 90

    4-2-3: کنترل دسترسی یا ورودی. 95

    4-2-4: تعمیر ونگهداری محیط.. 97

    4-3: استراتژی‌های طراحی محیطی ومدیریت در پیشگیری وضعی از جرم. 100

    4-3-1: خطوط دید یا شعاع دید. 100

    4-3-2: پیوستگی بافت شهری. 102

    4-3-3: نورپردازی. 104

    4-3-4: مالکیت ،نگهداری ومدیریت.. 107

    4-4: مناطق جرم خیر وحاشیه نشینی به عنوان یکی از مناطق جرم خیز 108

    4-4-1: تعریف مناطق جرم خیز واهمیت آن. 109

    4-4-2: ابزار شناسایی مکان‌ها ی جرم خیز 112

    4-4-2-1: سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) 113

    4-4-2-2: بکارگیری سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) 114

    4-4-2-3: نقشه جرم ومراحل ایجاد آن. 115

    4-4-3: حاشیه نشینی به عنوان یکی از مناطق جرم خیزوعلل به وجود آمدن آن. 117

    4-4-3-1: مفهوم حاشیه نشینی و انواع حاشیه نشینی. 117

    4-4-3-2: علل به وجود آمدن حاشیه نشینی. 119

    4-4-4: سرقت به عنوان یکی از رفتار‌های مجرمانه بعد از شکل گیری حاشیه نشینی ونقش شهرداری در پیشگیری وکاهش جرایم از جمله سرقت در این مناطق. 121

    4-4-4-1: سرقت به عنوان یکی از رفتار‌های مجرمانه بعد از شکل گیری حاشیه نشینی. 121

    4-4-4-2: نقش شهرداری در پیشگیری وکاهش جرایم از جمله سرقت در مناطق حاشیه نشین. 123

    فصل پنجم ـ پیشگیری وضعی انتظامی یا پلیسی.. 126

    5-1: اقدامات وضعی پلیسی یا انتظامی. 127

    5-1-1: اقدامات پیشگیرانه کلاسیک«سرکوبی وحضورپلیس در صحنه » پلیس... 127

    5-1-2: اقدامات نوین پیشگیری پلیسی. 131

    5-1-2-1: پلیس جامعه محور واهداف آن. 131

    5-1-2-2: پلیس مسأله محور 134

    5-2: طبقه­بندی مکان‌های مرتبط با مسائل عام پلیسی وحضور گشتی‌های پلیس در مکان‌های جرم خیز 137

    5-2-1: طبقه بندی مکان‌های مرتبط با مسائل عام یا امورپلیسی. 137

    5-2-2: حضور گشتی‌های پلیس در مکان‌های جرم خیز 141

    5-3: پلیس محله یا نگهبان محله. 144

    5-3-1: نقش پلیس محله «نگهبان محله» در پیشگیری از وقوع جرم وتفاوت آن با پلیس سنتی. 145

    5-3-1-1: تعریف ونقش نگهبان محله در پیشگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت.. 145

    5-3-1-2: مقایسه پلیس محله با پلیس سنتی. 147

    5-3-2: ساختار و فعالیت‌های موسسات انتظام و وظایف پلیس یا نگهبان محله. 148

    5-3-2-1: ساختار مراکز انتظام و نوع فعالیت‌های مؤسسات حفاظتی و مراقبتی نگهبان محله 148

    5-3-2-2: وظایف پلیس محله و کلانتری ناجا در قبال مؤسسات مراقبتی و حفاظتی. 150

    فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادها 152

    6-1: نتیجه گیری. 153

    6-2: پیشنهادها 158

    منابع. 160

    قیمت فایل: 12,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( عوامل موثّر در کشاورزی )

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( عوامل موثّر در کشاورزی )

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( عوامل موثّر در کشاورزی )
    پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( عوامل موثّر در کشاورزی ) ، تشکیل شده از 30 اسلاید رنگارنگ و جذّاب ، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس ششم طراحی شده است
    دسته: علوم اجتماعی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 13673 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 30

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( عوامل موثّر در کشاورزی  ) ، تشکیل شده از 30  اسلاید رنگارنگ و جذّاب ، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس ششم طراحی شده است .

     اولیای محترم نیز می توانند جهت کسب آمادگی برای یادگیری بهتر فرزندانشان و همچنین سنجش سطح یادگیری درس ، از این فایل آموزشی در منزل استفاده نمایند .

     آموزش های ارائه داده شده در این فایل کاملاَ مطابق متن درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی می باشد .

    دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : مراحل کشاورزی ، عوامل موثّر در کشاورزی ، عوامل طبیعی در کشاورزی و عوامل انسانی در کشاورزی  ، آشنا می شوند .

    همچنین این پاورپوینت آموزشی شامل سئوالات متن درس پنجم مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی به همراه پاسخ آنها جهت استفاده معلمان عزیز می باشد .

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( لباس از تولید تا مصرف )

پاورپوینت آموزش درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( لباس از تولید تا مصرف )

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( لباس از تولید تا مصرف )
    پاورپوینت درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( لباس از تولید تا مصرف ) در 22 اسلاید با تصاویر زیبا شامل موضوع درس ، مراحل تولید لباس و انتخاب و خرید آن ، پاسخ فعالیت ها و سئوالات متن درس به همراه پاسخ آنها ، جهت تدریس همکاران محترم درکلاس هوشمند تهیه شده است
    دسته: علوم اجتماعی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 11494 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 22

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( لباس از تولید تا مصرف ) در 22 اسلاید با تصاویر زیبا شامل : موضوع درس ، مراحل تولید لباس و انتخاب و خرید آن ، پاسخ فعالیت ها و سئوالات متن درس به همراه پاسخ آنها ، جهت تدریس همکاران محترم درکلاس هوشمند تهیه شده است .

    معلمان عزیز می توانند برای آموزش درس به درس مطالعات اجتماعی  به صورت نمایشی از این پاورپوینت استفاده لازم راببرند.

    نکته : همکارانی که قبلا  از پاورپوینت های آموزشی این فروشگاه استفاده کردند. حتما این فایل با ارزش را تهیه کنند.

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس دوم کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی ( سرگذشت دفتر من )

پاورپوینت آموزش درس دوم کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی ( سرگذشت دفتر من )

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش درس دوم کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی ( سرگذشت دفتر من )
    پاورپوینت درس دوّم کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی ( سرگذشت دفتر من ) در 51 اسلاید بسیار زیبا و جذّاب جهت استفاده معلّم های گرامی در کلاس هوشمند و همچنین استفاده و آموزش و یادگیری بهتر مفاهیم درس در خانه برای دانش آموزان عزیز تهیه شده است
    دسته: زیست شناسی
    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 11836 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 51

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت درس دوّم کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی ( سرگذشت دفتر من ) در 51 اسلاید بسیار زیبا و جذّاب جهت استفاده معلّم های گرامی در کلاس هوشمند و همچنین استفاده و آموزش و یادگیری بهتر مفاهیم درس در خانه برای دانش آموزان عزیز تهیه شده است . مطالب ارائه شده در این محتوای آموزشی کاملاَ مطابق با کتاب علوم تجربی کلاس ششم ابتدایی می باشد . دانش آموزان با مشاهده و مطالعه ی این فایل آموزشی با مفاهیمی مانند : تاریخچه ثبت اطلاعات بشر از عصر باستان تا حال حاضر ، مواد طبیعی و مصنوعی ، کاغذ و انواع آن ، تاریخچه اختراع کاغذ ، کاربردهای کاغذ در زندگی ، مراحل تولید کاغذ ، تغییرات فیزیکی و شیمیایی ، بازیافت و اهمیّت آن و ... آشنا می شوند . همچنین دراین پاورپوینت آموزشی پاسخ همه فعالیت ها و آزمایش ها و کاوشگری های مربوط به درس را نیز مطالعه خواهید نمود . در پایان این محتوای آموزشی ، نمونه سئوالات متن درس دوم جهت استفاده برای سنجش اطلاعات دانش آموزان همراه با پاسخ آن درج شده است .

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود پروژه کامل درمانگاه درس طراحی فنی ساختمان رشته معماری

دانلود پروژه کامل درمانگاه درس طراحی فنی ساختمان رشته معماری

RSS feed.

  • دانلود پروژه کامل درمانگاه درس طراحی فنی ساختمان رشته معماری
    فایل اتوکد پروژه درس طراحی فنی ساختمان طراحی درمانگاه همراه با جزئیات فایل اتوکد پروژه درس طراحی فنی ساختمان طراحی مطب همراه با جزئیات بسیار کامل شامل تیرریزی سایت پلان پلان معماری نماها برش آکس بندی فونداسیون و پی کنی شیب بندی ستون گذاری نازک کاری و
    دسته: معماری
    بازدید: 6 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 1598 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 1

    قیمت فایل: 29,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    دانلود پروژه کامل درمانگاه درس طراحی فنی ساختمان رشته معماری

    فایل اتوکد طراحی کلینیک درمانی همراه با جزئیات بسیار کامل پروژه درس طراحی فنی ساختمان

    فایل اتوکد پروژه درس طراحی فنی ساختمان طراحی درمانگاه همراه با جزئیات

    فایل اتوکد پروژه درس طراحی فنی ساختمان طراحی مطب همراه با جزئیات بسیار کامل

    شامل :

    تیرریزی

    سایت پلان

    پلان معماری

    نماها

    برش

    آکس بندی

    فونداسیون و پی کنی

    شیب بندی

    ستون گذاری

    نازک کاری

    و .....

    فایل اتوکد طراحی کلینیک درمانی همراه با جزئیات بسیار کامل

    قیمت فایل: 29,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس یازدهم علوم پایه ششم ( شگفتی های برگ)

پاورپوینت آموزش درس یازدهم علوم پایه ششم ( شگفتی های برگ)

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش درس یازدهم علوم پایه ششم ( شگفتی های برگ)
    پاورپوینت آموزش درس یازدهم کتاب علوم پایه ششم ابتدایی ( شگفتی های برگ ) در 21 اسلاید جذاب دانش آموزان را با مفهوم فتوسنتز و غذاسازی توسط انواع برگ ها و اهمیت حفظ و حراست از درختان و جنگل ها برای ادامه حیات در روی کره زمین آشنا می سازد
    دسته: زیست شناسی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 6297 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 21

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت آموزش درس یازدهم کتاب علوم پایه ششم ابتدایی ( شگفتی های برگ ) در 21 اسلاید جذاب دانش آموزان را با مفهوم فتوسنتز و غذاسازی توسط انواع برگ ها و اهمیت حفظ و حراست از درختان و جنگل ها برای ادامه حیات در روی کره زمین آشنا می سازد . ضمنا این پاورپوینت حاوی سئوالات متن درس به همراه پاسخ آنها نیز می باشد .

    معلمان عزیز می توانند برای آموزش درس به درس علوم تجربی  به صورت نمایشی از این پاورپوینت استفاده لازم راببرند.

    نکته : همکارانی که قبلا  از پاورپوینت های آموزشی این فروشگاه استفاده کردند. حتما این فایل با ارزش را تهیه کنند.

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( گرما و مادّه )

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( گرما و مادّه )

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( گرما و مادّه )
    پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( گرما و مادّه ) ، تشکیل شده از 34 اسلاید زیبا و جذّاب ، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم طراحی شده است
    دسته: زیست شناسی
    بازدید: 4 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 7334 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( گرما و مادّه  ) ، تشکیل شده از 34  اسلاید زیبا و جذّاب ، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم طراحی شده است.

     اولیای محترم نیز می توانند جهت کسب آمادگی برای یادگیری بهتر فرزندانشان و همچنین سنجش سطح یادگیری درس ، از این فایل آموزشی در منزل استفاده نمایند .

     آموزش های ارائه داده شده در این فایل کاملاَ مطابق متن درس پنجم کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی می باشد .

    دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی همراه با انجام چند فعّالیت و آزمایش ، با مفاهیمی مانند : سنجش گرما ، افزایش دما ، انتقال گرما ، رسانا و نارسانای گرما ، حفظ انرژی گرمایشی و راهکارهای جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی  ، آشنا می شوند .

    همچنین این پاورپوینت آموزشی شامل فعّالیت ها و آزمایش های درس همراه با پاسخ آنها جهت استفاده معلمان عزیز می باشد .

    قیمت فایل: 5,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید